|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
ok nu zie ik het ben benieuwd naar Skepticism , Faal en Worship <3 Jammer dat Wormphlegm er niet bij zitten |
|
quote: Ik kon me ook erg vinden in het feit dat je altijd dezelfde gezichten bij een doomconcert ziet. |
|
Ik ben ook aanwezig, achter de bar en bij de lampentafel. See you there folks. Of niet. Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
Laat de stroboscoop maar thuis |
|
quote: Gehe, ja .. Helaash Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
quote: Btw opperrechter Bartens, komt u ook nog langs dat weekend voor een versnapering? Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: pas geleden Faal nog gezien in Breda, vond dat echt lekker , op tijd erbij zijn dus want ik wil ze niet missen. |
|
quote: Heb ze in Breda voor de tweede keer gezien en beviel me toen wederom uitstekend. Al moet ik wel iemand van de Thalys vanuit Parijs ophalen om mee te nemen naar DDD ben ik zeker op tijd voor Faal (interview met ze na afloop) Als de Thalys te veel vertragin heeft dan ga ik maar vooruit naar Baroeg en moet iemand anders het vuile ophaalwerk maar doen hahahaha. Faal mag absoluut door mij ook niet gemist worden aangezien het tevens hun album-resentatie schijnt te zijn. Even iets iets anders... wat zie ik? Spina Bifida fan? Dat moet wel generatiegenote zijn dan Spina is briljant in mijn, totaal niet, bescheiden mening. [Dit bericht is gewijzigd door Marcel H. op 22-10-2008 0:24] Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Enkel de zaterdag aanwezig. |
|
Heeft iedereen wel een visum geregeld voor in Marokkodam? Je mag er nml. alleen in als je een dubbele nationaliteit hebt... En de vrouwen moeten wel een hoofddoek dragen in de Allah Akbaroeg! Dat jullie het weten! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: ?? Ik heb een dubbele boekhouding.. Mag dat ook? EN die marrukkaan zit er nog niet, dus wil wel zien dat ie er komt. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Dit weekend! Zet de Hertog Jan maar koud! |
|
quote: Plus alle ander soorten bier. Heb er erg veel zin in, en heb zowaar de maandag en dinsdag (en misschien ook nog de woensdag) erna vrij. Dus lekker de tijd om de aangeschaft waar op te zetten en de kater uit het systeem te krijgen. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Nog een paar dagen! |
|
iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote:Zaterdag als het goed is |
|
Ik ben er ook zaterdag. Kunnen het mooi over de vooruitzichten voor de zondag hebben, Judge |
|
Hehe, goed plan |
|
quote:goh staalman de grappenmakert. blij dat jij iig wegblijft. Fuck the world and fuck you |
|
Zo maar eens die kant op gaan! |
|
Mijn vrouw voelt zich niet tof... dus maybe morgen ff langs.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Ik heb gisteren alleen de laatste 3 bands meegekregen maar ik vond ze alledrie behoorlijk OK. En het was erg gezellig Het waren trouwens mijn eerste DDD [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 26-10-2008 9:30] |
|
Eerste dag was zeer geslaagd! Op naar Skepticism! |
|
Mooi veelzijdig 1e dagje. Positieve uitschieters: FAAL, Griftegård en Isole, waarvan alleen Griftegård (hun podiumdebuut notabene) een verrassing was want de andere 2 ken ik al een tijdje. Beneath the Frozen Soil was ook overtuigend. De Zweden hebben dus flink geheerst op de zaterdag. Wizards of Doom en Lamp of Toth konden me totaal niet boeien. Ik bespeurde daar een ernstig gebrek aan creativiteit. Vandaag funeralzondag! [Dit bericht is gewijzigd door miikja op 26-10-2008 11:11] |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |