|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
CA op de bill zou ik helemaal niet vervelend vinden! Nieuwe plaat is gaaf en op occultfest afgelopen jaar waren ze donders strak! |
|
quote: Tja dat zou ik ook wel gaaf vinden Cypher op Aaltjesrock hehe, moet Teacher wel ff reageren op mijn mail [Dit bericht is gewijzigd door *Sander* op 23-05-2008 12:03] But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Ik stem voor Stormrider!!!!!!!! Weer eens zuipen met die kleine met die rappe vingers.... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Jeej, karag achmed, karag achmed :D [Dit bericht is gewijzigd door Ovi op 23-05-2008 23:48] |
|
en wat te denken van bands als: Ancient Rites Destruction Panchrysia God Dethroned en Vader zie ik ook erg zitten, ik denk dat ik daar ook een paar mailtjes aan ga wagen. Ehh.. Cypher (Sander) had ik jullie nog niet terug gemaild? Dat komt dan denk ik door metalvisie, sindsdien ben ik de draad een beetje kwijt. |
|
Vader!! Zou gaaf zijn. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Mail wel gehad dus? Nee, had nog geen mail terug gehad van je. mail me anders even op hatefeed@cyphercore.com mbt Vader kan ik je wellicht nog wel een hele goede tip geven overigens But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote:Goed bezig daar! |
|
Vader wordt wat lastig, die zijn dan op tour en spelen die dag in Zweden... But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
sander, je hebt mail!!! |
|
Soms lijkt er niks te gebeuren, en dan gebeurt er opeens van alles tegelijk. Aaltjesrock 2009 wordt waarschijnlijk een buitenfestival. |
|
Gaaf man! |
|
Voor de 2e keer: Gewoon in Lelystad? |
|
quote: Op de site staat dat de lokatie Underground in Lelystad is maar als het buiten wordt gehouden zal het wel een andere lokatie worden natuurlijk, verder kan ik je niet helpen (ben zelf ook wel benieuwd wat nu de lokatie wordt). see you at occultfest! |
|
e |
|
Beetje vreemd om in harte herft een festival te geven terwijl het huidige concept prima werkt. |
|
2009 word het buitenfestival waarschijnlijk als ik het goed lees. 2008 is gewoon in de underground in lelystad lijkt mij www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Idd ja had t verkeerd gelezen: Aaltjesrock 2009 wordt waarschijnlijk een buitenfestival. (quote van metalteacher) dus met zn allen naar Lelycity! see you at occultfest! |
|
jah inderdaad!!! Op 25 oktober 2008 zitten we nog steeds gewoon binnen met Aaltjesrock, maar voor het jaar daarop willen we naar buiten. En iedereen gaat ons voor gek verklaren, maar we gaan weer terug naar kleinere bands. Maar wel met campingterrein en auto bij de tent. Althans, daar zijn we mee bezig... Eerst zien dan geloven zeg ik altijd maar. |
|
Nieuwe bevestigde bands: The Monolith Deathcult Ancient Rites |
|
Gaaf |
|
quote: Gelukkig, eindelijk weer eens een nieuw openlucht festival spelfout weggehaald... |
|
hahaha.... alsof we die nog niet genoeg hadden. streektechnisch gezien vult het echter wel weer een ruimte in. maar het moet allemaal nog maar, we hebben onze zinnen gezet op parkeren bij de tent, en dus een groot terrein om te kamperen. het beoogde terrein zit wel helemaal los van de buitenwereld, en dat bied wel veel perspectieven qua geluid e.d. Line up tot dusver voor 25 oktober: - Ancient Rites - Inhume - The Monolith Deathcult - Chainsaw - Mindscan - Mythlorian - Carnal Leftovers [Dit bericht is gewijzigd door metalteacher op 22-07-2008 22:30] |
|
http://www.youtube.com/watch?v=Y_djZoiX1t4 [Dit bericht is gewijzigd door TMDC wordfuhrer op 31-07-2008 16:14] |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |