|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik niet!! het festivalshirt is klaar. |
|
Gaaf shirt! |
|
lang leve lange bandnamen en riders die afkortingen verbieden TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com |
|
voor de liefhebbers ook weer NGM kruidenbitter en NGM bier verkrijgbaar |
|
Ter overname; 2 entreekaarten. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
De roadie uithangen voor Carnal en ook fijntjes Inhume kijken. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Kaartjes zijn binnen! Ben er zelf rond 8e. |
|
Edit. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 20-10-2008 22:47] |
|
Wel kut dat het opdezelfde dag en tijden valt als Heavy Metal Maniacs festival. Mischien rijd ik wel ff heen en weer. =) |
|
quote: Visuele bewijslast... Affijn... Aaltjesrock, leuk! Zin an! “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
het gesprek ging verdacht vaak over gitaren uitreiken |
|
Ben wel benieuwd naar Chainsaw, 1e keer dat we ze live gaan zien oh jee dan komt Quinz ook nou dat wordt een dolle boel! Komen met vier man die kant op as zaterdag. Zeg metalteacher is me nog steeds niet duidelijk hoe laat je ons verwacht, 14.30 is dat goed? see you at occultfest! |
|
Bij Mindscan is de drummer opgestapt, dus moest Mindscan dit optreden helaas afzeggen. Wij wensen Mindscan in elk geval veel succes met het vinden van een nieuwe drummer, en hopen dat ze volgend jaar er wel bij zijn. Wij hopen dat eenieder net zo blij is met de vervangende band als dat wij zijn. Want we hebben "No Class" weten te strikken om Mindscan te vervangen. Waarschijnlijk zegt de naam de meeste mensen niet veel maar alle old school metalheads kennen ongetwijfeld de zanger Thys "maniac" Bruins, ooit zanger/bassist bij de legendarische formatie Hammerhawk. Thys staat bekend om zijn perfecte Lemmy imitatie. |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: He das jammer paar dagen voor dato maar No Class lijkt met ook wel gaaf, Motorhead is natuurlijk altijd goed! see you at occultfest! |
|
quote: Gaan wel heen maar gaan vrijwilligen dus hebben al vrij entree, helaas pindakaas! Maarre waarom ga je niet heen dan?! see you at occultfest! |
|
quote:Ga wel heen, maar heb over. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ok! Gaan met ons nog wel 2 mee die volgens mij nog geen kaartje hebben, misschien willen die je kaartjes wel overnemen? see you at occultfest! |
|
quote:Plan! Telefoonnummer staat op de website in het linkje onderin deze post. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik zie iedereen al kaarten hebben. Misschien dat ik nog even overweeg te gaan en ik neem aan dat er nog voldoende kaarten aan de deur zijn te krijgen. Dit soort feestjes raakt doorgaans toch niet uitverkocht? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ok! mijn nummer staat ook bij ons op de site, zijn rond 14.30 aanwezig. see you at occultfest! |
|
quote: No problem, zijn genoeg kaarten aan de kassa en anders help ik je wel! Mooi dat je misschien ook ff komt kieken. see you at occultfest! |
|
Ik beloof nog niets, he? Hangt er een beetje vanaf of Vrouw XXL voldoende is hersteld van haar weekje ziek. Anders wordt het een leuk filmpje huren en lekker bankhangen. Indien aanwezig lijstje: -XXL -Vrouw XXL -XXS Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ha ha leuk hele familie xxl nou ben benieuwd! see you at occultfest! |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |