![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Zelfs in gevat antwoorden faal je. ![]() |
|
quote: Poehpoeh, daar moest je lang over nadenken zeg... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
en weer ![]() |
|
quote: nee. bepaald niet. wat een waardeloze omschrijving zeg. ![]() |
|
nevgs. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 30-08-2008 19:05] ![]() |
|
Thanx voor het compliment XXL!! ![]() ![]() Wat betreft de omschrijving, ik zal er eens naar kijken. In elk geval vinden wij het erg gaaf dat TMDC in de line-up staat. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door metalteacher op 13-09-2008 13:15] ![]() |
|
![]() |
|
Speeltijden: 15.00 Zaal open 15.30 – 16.00 Black Roses 16.20 - 16.50 Carnal Leftovers 17.10 - 17.40 Mythlorian 18.00 - 18.40 Mindscan 19.10 – 19.50 Chainsaw 20.10 – 21.00 Inhume 21.20 - 22.10 The Monolith Deathcult 22.40 - 00.00 Ancient Rites ![]() |
|
Kun je daar ook komen met het OV ![]() [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 04-10-2008 11:58] ![]() |
|
Vast wel tis Lelystad ![]() ![]() www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
quote: Utrecht CS> Lelystad Amstedam CS> Lelystad [Dit bericht is gewijzigd door R. op 04-10-2008 12:05] ![]() |
|
Heb die dag nog niets staan, misschien... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: ![]() ![]() www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
De volgende die "mijn Belg" of "je Belg" zegt, krijgt bezoek van mijn knutselende oom uit Oostenrijk. ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Ik zei neem je, niet je of mijn ![]() ![]() ![]() www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
Je belg past anders precies in "je belgje". Telt dus ook. ![]() ![]() ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Nu moet je je oom uit Oostenrijk zel uitnodigen ![]() ![]() www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
quote: Misschien dat ik kom, weet het nog niet heel zeker. Jullie spelen wel vroeg zeg. ![]() |
|
Ja, niets aan te doen. Maar dan kunnen we wel optimaal bier drinken, ghegheghe www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
quote:Kwenie wanneer ze weer langs wil komen. Geen pijl op te trekken. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Hey dildo alles goe...... ![]() ![]() |
|
Uiteraard skatje. ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Tadaa: quote: ...en KC is uiteraard bijzonder old-school! QED. (ja, rijkelijk laat, whatever, had het festival maar niet zo'n achterlijk naame moeten hebben) Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
tekst is aangepast inmiddels... ![]() |
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |