|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Zelfs in gevat antwoorden faal je. |
|
quote: Poehpoeh, daar moest je lang over nadenken zeg... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
en weer |
|
quote: nee. bepaald niet. wat een waardeloze omschrijving zeg. |
|
nevgs. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 30-08-2008 19:05] |
|
Thanx voor het compliment XXL!! 30 festivals samenvatten in een evenement is een hele kunst. Kost jarenlange studie en voorbereiding. In elk geval zijn wij erg blij met deze line-up. Ancient Rites stond voor ons echter al heel lang op het verlanglijstje, zeker ook omdat Erik altijd zeer veel betrokken is bij Noord Geldersch Metaal en Aaltjesrock. Wat betreft de omschrijving, ik zal er eens naar kijken. In elk geval vinden wij het erg gaaf dat TMDC in de line-up staat. [Dit bericht is gewijzigd door metalteacher op 13-09-2008 13:15] |
|
|
|
Speeltijden: 15.00 Zaal open 15.30 – 16.00 Black Roses 16.20 - 16.50 Carnal Leftovers 17.10 - 17.40 Mythlorian 18.00 - 18.40 Mindscan 19.10 – 19.50 Chainsaw 20.10 – 21.00 Inhume 21.20 - 22.10 The Monolith Deathcult 22.40 - 00.00 Ancient Rites |
|
Kun je daar ook komen met het OV [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 04-10-2008 11:58] |
|
Vast wel tis Lelystad en wel op tijd komen hé drinken we er een paar voor en na Carnal www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Utrecht CS> Lelystad Amstedam CS> Lelystad [Dit bericht is gewijzigd door R. op 04-10-2008 12:05] |
|
Heb die dag nog niets staan, misschien... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: neem je Belgje ook weer mee www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
De volgende die "mijn Belg" of "je Belg" zegt, krijgt bezoek van mijn knutselende oom uit Oostenrijk. Bruce Banner |
|
Ik zei neem je, niet je of mijn www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Je belg past anders precies in "je belgje". Telt dus ook. Bruce Banner |
|
Nu moet je je oom uit Oostenrijk zel uitnodigen www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Misschien dat ik kom, weet het nog niet heel zeker. Jullie spelen wel vroeg zeg. |
|
Ja, niets aan te doen. Maar dan kunnen we wel optimaal bier drinken, ghegheghe www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote:Kwenie wanneer ze weer langs wil komen. Geen pijl op te trekken. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Hey dildo alles goe...... |
|
Uiteraard skatje. Bruce Banner |
|
quote: Tadaa: quote: ...en KC is uiteraard bijzonder old-school! QED. (ja, rijkelijk laat, whatever, had het festival maar niet zo'n achterlijk naame moeten hebben) Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
tekst is aangepast inmiddels... |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |