|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Zijn er ZM-ers naar de Noordkaap geweest? En hoe was dat? Is het de moeite waard om een enorm (saai?) stuk daarvoor te rijden? |
|
Bump!! (oud topic naar boven halen) quote: Nee, als ik mijn broer moet geloven, is het niet de moeite waard. De Noordkaap is een kale rots in een kaal landschap, je moet er fors betalen om erop te mogen en ook nog eens betalen om te parkeren. En dan hebben we het nog niet gehad over het dagenlang rijden door een saai, kaal landschap. En dat ook weer terug.... Rost er lekker op los op z'n 6-snarige basbijl in FENRIS (black/viking metal) |
|
quote: Daar was ik dus al bang voor. Dan zou ik mijn vakantie liever anders spenderen. Trouwens de Noordkaap is niet het echte noordelijkste puntje van Noorwegen. Alleen bij de Noordkaap krijg je wel een certificaat (als je betaalt). |
|
Ik heb de afgelopen 2 maand op een lijndienst tussen Hamburg en Helsinki/Kotka (finland) gevaren.(ben 2e stuurman) Ik ben in Helsinki even wezen winkelen, maar inderdaad Burzum en Mayhem enz. liggen daar inderdaad gewoon bij de free record shop. Geweldig dat land. |
|
Scandinavie is okay! |
|
ole ole |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina |