|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Maareh, ben jij sneller? Volgens mij spant het erom. Touché, pussycat! |
|
Niet dat er veel ZM-ers waren (geloof ik), maar toch nog even een staartje; Ik heb mij op deze avond prima vermaakt, ook al is mij niet geheel duidelijk waarom Decapitation (?) na Molestor speelde. Touché, pussycat! |
|
hoe speelde Katafalk? Suck my piss |
|
hoe was Exposing Innards?? ging het nog door? |
|
Katafalk vond ik (voorzover dat kon door het veel te harde geluid) vrij strak. Vooral de nieuwe drummer is daar debet aan. De nieuwe zanger is al wat minder zenuwachtig, en de nieuwe bassist zit er nog maar heeeel kort bij maar deed het best aardig. Die andere band heb ik niet gezien. Was wat laat. Touché, pussycat! |
|
Jah, het was weer een gezellig dagje Enne, was een gaaf optreden van jullie Sporty [Dit bericht is gewijzigd door Metal Mark op 01-05-2002 20:46] sebinsagoil |
|
quote: dude jij drumt toch bij molestor?? zo ja? dan hoorde ik jou ughe of boe roepen door of achter de telefoon. Ik had iemand aan de lijn toen heheheh die vertelde me dat het de drummer van molestor was.. [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 01-05-2002 21:20] Suck my piss |
|
quote: Hahahahhaahaha.....ja, ik moet maares wat minder roken, kuch ik ook minder. sebinsagoil |
|
Wat de fuck is dat toch met de drummer van molestor... Ik ben de gitarist van BMBZN, daar hoor je NOOIT iemand over... Maar ik kom niet, want ik weet niet waar SteinWeich ist. Dit slaat nergens op. |
|
is toch al geweest? Suck my piss |
|
Ahum,... dit is al geweest heer Mörke, en wel gister, OP KONING-INNE-DAG!!!! sebinsagoil |
|
Suck my piss |
|
quote:Acja jaloers |
|
quote: Damn, he's on to me... Dank, maar ik moet zeggen da'k nog wel een paar kapitale blunders heb gemaakt... Oh ja, die klok was inderdaad van de drummer van Decapitation. Waarom ben ik toch zo eerlijk? Touché, pussycat! |
|
Oh, was dat ding van hem,... je zou em al meenemen he [Dit bericht is gewijzigd door Metal Mark op 02-05-2002 14:42] sebinsagoil |
|
quote: nou ziejewel hij was er toch niet Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
dinsdag was donders gezellig Vooral As it burns en katafalk roelden!!!!! |
|
He Debby, welkom hier. En t was idd erg gezellig in de Buze. Ik vond alleen As it Burns leuk maar de sfeer was erg goed How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
doag!!! ik vond het optreden zelf(kataflk) iets minder smoothly verlopen maar toch tof dat jullie het allemaal gaaf vonden!!! |
|
INHUME. (Ik wou het bij dit ene woord laten, maar ze staan vrijdag in Vera alhier. Komt allen.) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: doe ik! (misschien) Suck my piss |
|
quote: Ik vond Inhume niet bepaald geweldig maar ik zal er zijn vanavond. [Dit bericht is gewijzigd door Sassette op 03-05-2002 12:43] How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
ik denk dat ik vanavond maar lekker op de bank blijf |
|
De zanger van As It Burns was overigens goed ziek! Dat was dus geen podiumact... Lichte hernia en 40 graden koorts Famous last words: "Zo, nu eerst even kotsen." Touché, pussycat! |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |