|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Voor foto's van Kringspiertyfus moet je op Metalfan kijken. Eén van die lui heeft daar wat foto's gepost. Ik heb wel een paar foto's van Grinroth online gezet, mocht je daar belang bij hebben. Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you. |
|
quote: Deze? |
|
Hehe, gaaf! Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you. |
|
Geweldige foto Invalid edit: natuurlijk niet de naam fout type En nog een vraagje over de line-up: was dat gewoon zoals hier staat maar dan in omgekeerde volgorde of zat deze nog weer anders in elkaar [Dit bericht is gewijzigd door Hades op 03-05-2004 14:18] |
|
quote: Niet happen naar het baasje he? Een excuus zou beter op z'n plaats zijn. Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
quote: Will there ever be a better icon than myself? |
|
quote: Beledigd? [Dit bericht is gewijzigd door GrinRoth op 03-05-2004 16:15] Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you. |
|
quote: Yep Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
Hehe, daar lig je lekker |
|
quote: Whahaha, 1 kerel speelt in zijn eigen bandshirt, kan het nog slechter???(alhoewel, dat CF shirt van de zanger..) What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: whahahah geniale foto zo'n andere kerel van KRINGSPIERTYFUS had ook al een fust bier gejat...!!! was ok wel een actie moek zeggen |
|
quote:dat was diezelfde gozer :D REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
quote: is da zo? ik dacht die kerel die hier zo lief ligt te slapen, dat dat die gitarist was die helemaal links stond en die bassist (die met die zonnebril en die zwarte muts op) dat hij dat was die dat fust had gejat! kan er naast zitten hoor ... |
|
quote: Wahahaha alleen reacties die óf ongefundeerd zijn ("Intesterror kunnen teminste nog spelen") óf niks met de muziek te maken hebben. Ik trek mijn bandshirt aan so what? gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: Loop niet zo stoer te blaten stakker, kijk hoe je er zelf bij loopt. |
|
quote:De schoone slaper op de foto was volgens mij toch echt de bassist en die stond vanuit het publiek gezien rechts, hoewel hij zelf waarschijnlijk vond dat hij links stond. En hij had een grote fles wodka leeggemaakt, dus de slaapneigingen zijn ook wel te begrijpen. En dat jatten van het fust bier heb ik niet meegemaakt |
|
quote: Helemaal mee eens!!! |
|
quote:Ik zou ook niet in een shirt van Hatred willen lopen. Met dat oerlelijke logo |
|
quote: Je hebt helemaal gelijk. Dan is mijn Carcass shirt toch wel even heeeel wat cooler. Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you. |
|
Welk shirt van Carcass ?? |
|
quote: Die te zien zou zijn op één van de foto's die ik hier gepost heb, ware het niet dat dat stomme Pixum raar doet. EDIT: Het is trouwens een zwart shirt met het oude logo en een doorsnede van een hoofd op de voorkant en het logo nogmaals op de achterkant. [Dit bericht is gewijzigd door GrinRoth op 04-05-2004 22:43] Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you. |
|
Van welke cd van Carcass is ie ? |
|
Klinkt als 'Reek of Putrefaction', niet? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Volgens mij van Reek Of Putrefaction. Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |