|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Disavowed heerst! No meat is sweater |
|
Het was een gekkenhuis. Kicke dag. |
|
quote: Haha, alles. Je bent toch niet een van hen.... I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: *kuck* 5 euro / cd / heerenveen / 12.35 Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ik meende toch echt 11.35 *kuck* Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
oja maar daar ging ut niet om wat er weers es niet ! Must even in de vakantie langskome als wust? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: |
|
quote: Ken wel, maar ik mut nou niet te veul denken, gister wat raar deen Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: hest voor ut eerst in dien leven neukt! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Zelfs friezen hebben moeite met dit dialect Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Nee, ik he weer een paar jaar van myn leven afneukt Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
lol wat dan jong mail even /endslowchat Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Hest mail Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Godver, die eerste band deed een hele goede poging net zo gay als Intestterror te zijn. En goed, Intestterror zijn ultiem kansloos maar kunnen tenminste nog spelen. Snap echt niet wat zulke bands hebben te zoeken op een verder prima festival. Volgend jaar absoluut weer heen! Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
guts, guts, guts...... gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: Snap ook niet echt wat er met de Friezen was, welke Friezen? |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door GrinRoth op 02-05-2004 17:31] Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you. |
|
Het is gewoon een mening. Als je niet tegen commentaar kan op je eigen bandje moet je niet gaan spelen. Altijd erg jammer die bandjes die zo snel op hun lange teentjes zijn getrapt. |
|
Haha, ik ben niet op m'n teentjes getrapt hoor... Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you. |
|
quote: Gewoon, eh, twee Friezen? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Al die breezer meiden op de foto met Roelof [Dit bericht is gewijzigd door scotfan op 22-01-2005 10:32] gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Hmm, jullie moesten als eerste toch? Zo ja, dan hebben we jullie gemist (niet mijn schuld! ). I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Geeft niet hoor...volgende keer beter Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you. |
|
Het was een heerschend optreden!!! |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |