|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Klopt; helaas alleen geen relevante. Kennelijk luisteren de Nile fans de muziek vrij oppervlakkig aangezien niemand mijn bovengestelde vraag beantwoordt/ kan beantwoorden? Jammer. Track 3 van de eerste cd in ieder geval lijkt me; compleet met zware monnikengezang dat ik graag nog eens zou willen horen met een loeizware grunt, maar ze gebruiken bovengenoemde instrumenten nog veel vaker... [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 16-08-2002 2:10] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik weet het niet, kerel, ben ook niet zo'n grote Nile fan. Ik waag het trouwens te betwijfelen of een amerikaanse death metal band echte Tibetaanse monniken heeft weten te ronselen . |
|
quote: Ik las het in een interview met ze in Unholy terror; die gasten waren in de studio maar Nile mocht er niet bij zijn dus zijn ze weggegaan en hebben ze de tape laten lopen. In het laatste interview dat ik van ze las (Aardschok meen ik) stond er o.a. in dat ze nu nog gebruik maakten van die tape. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Heb je al geprobeerd om de band erover te mailen? |
|
quote: Prima oplossing! gisteren gedaan en vandaag alweer antwoord! Dit is het complete lijstje met de Tibetaanse Monniken 'playing their human skull drums and thigh bone flutes according to Karl Sanders': The Black Flame I whisper in the Ear of the Dead Kuddurru Maqlu Nas Akhu Khan She en Asbiu The Nameless City of the Accursed Opening of the Mouth [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 16-08-2002 15:48] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Hebben monniken ook al artiesten-psuedoniemen? |
|
Ik heb em net ff gefikt en geluisterd. Het is idd wel een herhaling maar wel retevet uitgevoerd |
|
Pas geluisterd, maar kon me niet echt boeien. |
|
Ben hem aan het luisteren. Ik denk dat Black Seeds liefhebbers flink aan hun trekken komen. |
|
Hij is inmiddels uit. Massaal gekocht? |
|
Hij is vet! En zie het "pas aangeschaft" topic, daar staan al een aantal eigenaren in . |
|
Hij heerscht! |
|
ik vind het echt een geweldige plaat. Hoewel de muziek niet meer zo 'chaotisch' is, als op Black Seeds of Vengeance, hebben ze de Nile sound keihard weten te handhaven. ik vind vooral dat de riffs er duidelijker uit te halen zijn. op de eerste twee (zonder de demo's) is het vaak nog een brij van geluid die op je afkomt. bij het nummer Kefthiu Asar Butchiu valt het op dat de riffs meer naar voren komen (ik vind het een beetje lijken op Maze of Torment qua structuur, vocals- vocals- vocals- gitaar, laat maar ) het nummer Unas Slayer of the Gods vind ik geweldig, natuurlijk die roffel in combanitie met de bassdrum ik vind het echt een belachelijk goede plaat, er moet echt een belachelijk goede plaat uitkomen wil deze In Their Darkened Shrines niet op nummer 1 in mijn eindejaarslijstje staan 11 oktober, natuurlijk naar Rotterdam |
|
Ik heb hem nu weer opstaan. Die Tony kan pas drummen! |
|
Nile is weer eens heel erg gaaf!! Vooral die Tony! Trieste gast |
|
Geniale plaat! (wow ik ben erg onder de indruk en dat gebeurt niet vaak ) |
|
hehehe, dat heb ik dus ook met deze schijf Trieste gast |
|
geef mij de nieuwste hybernoid maar , stukken en stukken beter No meat is sweater |
|
quote: Trieste gast |
|
en hier is het shirt : [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 04-09-2002 19:48] |
|
Waar ken ik de intro van Unas Slayer of the gods van? (behalve van The Haunted) |
|
Ik heb een nummer gehoord en ik moet heel eerlijk zeggen... geen reet aan Ik, Wil Schuurman |
|
Ik heb de cd ook en hij bevalt erg goed. grappig is trouwens dat een nummer (het vijfde dacht ik) is opgebouwd met een authentieke candlemass riff! plagiaat!!!!! |
|
Black seeds of vengeance Echt superrrrwreed, mot er wel ff aan wennen voor je er wat meer in hoort dan aleen maar geratel. echt goed Wake up and sniff my dead hamster's carcass |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |