IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Nile - In Their Darkened Shrines Vorige pagina | Volgende pagina
Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 14-08-2002 15:18 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2002 14:06 schreef Mutilator het volgende:
Ik vind dat Slechtheid qua argumentatie buiten de context van de discussie treedt (deathmetal met blackmetal vergelijken; live situatie vergelijken met cd; sfeerelementen buiten de deathmetal elementen onder 'eruit raggen' verstaan etc.); maar het is natuurlijk allemaal niet erg aangezien beide bands op topniveau zitten in het brute genre.

Ik geef voorbeelden.

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 16-08-2002 1:58 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 14 augustus 2002 15:18 schreef Slechtheid het volgende:
Ik geef voorbeelden.

Klopt; helaas alleen geen relevante.

Kennelijk luisteren de Nile fans de muziek vrij oppervlakkig aangezien niemand mijn bovengestelde vraag beantwoordt/ kan beantwoorden? Jammer.

Track 3 van de eerste cd in ieder geval lijkt me; compleet met zware monnikengezang dat ik graag nog eens zou willen horen met een loeizware grunt, maar ze gebruiken bovengenoemde instrumenten nog veel vaker...

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 16-08-2002 2:10]

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 16-08-2002 2:05 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik weet het niet, kerel, ben ook niet zo'n grote Nile fan. Ik waag het trouwens te betwijfelen of een amerikaanse death metal band echte Tibetaanse monniken heeft weten te ronselen .

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 16-08-2002 2:14 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 16 augustus 2002 2:05 schreef Dwaallicht het volgende:
...Ik waag het trouwens te betwijfelen of een amerikaanse death metal band echte Tibetaanse monniken heeft weten te ronselen .

Ik las het in een interview met ze in Unholy terror; die gasten waren in de studio maar Nile mocht er niet bij zijn dus zijn ze weggegaan en hebben ze de tape laten lopen. In het laatste interview dat ik van ze las (Aardschok meen ik) stond er o.a. in dat ze nu nog gebruik maakten van die tape.

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 16-08-2002 2:15 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Heb je al geprobeerd om de band erover te mailen?

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 16-08-2002 15:31 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 16 augustus 2002 2:15 schreef Dwaallicht het volgende:
Heb je al geprobeerd om de band erover te mailen?

Prima oplossing! gisteren gedaan en vandaag alweer antwoord!

Dit is het complete lijstje met de Tibetaanse Monniken 'playing their human skull drums and thigh bone flutes according to Karl Sanders':

The Black Flame
I whisper in the Ear of the Dead
Kuddurru Maqlu
Nas Akhu Khan She en Asbiu
The Nameless City of the Accursed
Opening of the Mouth

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 16-08-2002 15:48]

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 16-08-2002 15:32 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Hebben monniken ook al artiesten-psuedoniemen?

rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 16-08-2002 15:40 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

Ik heb em net ff gefikt en geluisterd. Het is idd wel een herhaling maar wel retevet uitgevoerd

De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 16-08-2002 17:33 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Pas geluisterd, maar kon me niet echt boeien.

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 17-08-2002 23:45 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ben hem aan het luisteren. Ik denk dat Black Seeds liefhebbers flink aan hun trekken komen.

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 04-09-2002 11:35 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Hij is inmiddels uit. Massaal gekocht?

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 04-09-2002 16:46 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Hij is vet!

En zie het "pas aangeschaft" topic, daar staan al een aantal eigenaren in .

Witchking
Usericon van Witchking
Posted 04-09-2002 17:32 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Hij heerscht!

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 04-09-2002 17:52 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

ik vind het echt een geweldige plaat.

Hoewel de muziek niet meer zo 'chaotisch' is, als op Black Seeds of Vengeance, hebben ze de Nile sound keihard weten te handhaven.

ik vind vooral dat de riffs er duidelijker uit te halen zijn. op de eerste twee (zonder de demo's) is het vaak nog een brij van geluid die op je afkomt. bij het nummer Kefthiu Asar Butchiu valt het op dat de riffs meer naar voren komen (ik vind het een beetje lijken op Maze of Torment qua structuur, vocals- vocals- vocals- gitaar, laat maar )

het nummer Unas Slayer of the Gods vind ik geweldig, natuurlijk die roffel in combanitie met de bassdrum

ik vind het echt een belachelijk goede plaat, er moet echt een belachelijk goede plaat uitkomen wil deze In Their Darkened Shrines niet op nummer 1 in mijn eindejaarslijstje staan

11 oktober, natuurlijk naar Rotterdam

Witchking
Usericon van Witchking
Posted 04-09-2002 18:16 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Ik heb hem nu weer opstaan.
Die Tony kan pas drummen!

Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 04-09-2002 18:39 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

Nile is weer eens heel erg gaaf!! Vooral die Tony!

Trieste gast

Witchking
Usericon van Witchking
Posted 04-09-2002 18:44 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Geniale plaat!
(wow ik ben erg onder de indruk en dat gebeurt niet vaak )

Beastial Blasphemer
Posted 04-09-2002 18:46 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

hehehe, dat heb ik dus ook met deze schijf

Trieste gast

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 04-09-2002 19:01 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

geef mij de nieuwste hybernoid maar , stukken en stukken beter

No meat is sweater

Beastial Blasphemer
Posted 04-09-2002 19:03 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2002 19:01 schreef Infaustus het volgende:
geef mij de nieuwste hybernoid maar , stukken en stukken beter

Trieste gast

Witchking
Usericon van Witchking
Posted 04-09-2002 19:46 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

en hier is het shirt :

[Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 04-09-2002 19:48]

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 08-09-2002 12:32 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Waar ken ik de intro van Unas Slayer of the gods van? (behalve van The Haunted)

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 08-09-2002 12:45 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Ik heb een nummer gehoord en ik moet heel eerlijk zeggen...

geen reet aan

Ik, Wil Schuurman

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-09-2002 13:25 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Ik heb de cd ook en hij bevalt erg goed. grappig is trouwens dat een nummer (het vijfde dacht ik) is opgebouwd met een authentieke candlemass riff!
plagiaat!!!!!

Flamehead
Usericon van Flamehead
Posted 08-09-2002 14:55 by Flamehead Wijzig reactieProfiel van FlameheadQuote dit berichthttp://www.Nepenthe.nl

Black seeds of vengeance

Echt superrrrwreed, mot er wel ff aan wennen voor je er wat meer in hoort dan aleen maar geratel. echt goed

Wake up and sniff my dead hamster's carcass

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com