|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat vinden jullie het beste nummer van de cd??? Noppe |
|
Ik denk meteen "The Blessed Dead". Maar die mening kan ik vast revisen na nog enkele complete luisterbeurten. |
|
moet em nog steeds eens luisteren... Je moeder. |
|
quote: ja! dat was 'm! ik kon er effe niet opkomen maar het is exact hetzelfde! |
|
quote: Hmmz, ik kan me niet herinneren dat ik Candlemass nummers ken... Of die moet wel eens op de radio zijn geweest of zo? |
|
Wel, ik vind Nile een 'redelijk goede' band maar dat tekstboekje van de nieuwe Nile is echt te gek. Zwaar pluspunt, geeft echt inhoud aan hetgeen reeds muzikaal gebracht wordt. |
|
quote: Second that! Het heeft mij zelfs de impuls gegeven om al die "Egyptian book of the dead" webpages (ooit toegevoegd aan favorieten maar verder niet bekeken) te gaan doorspitten. |
|
kheb em ook ff gehaald , puik schijfje! No meat is sweater |
|
quote: Die beschrijvingen van waar hun inspiratie voor het nummer vandaan kwam stonden ook in Black Seeds of Vengeance naar mijn weten. Maar dat is inderdaad wel leuk om te lezen jah. Ik heb In Their Darkened Shrines nu eindelijk ook in mijn bezit; en ik geloof dat ik Unas Slayer of the Gods wel het beste nummer vind. Maar ik heb em nog niet erg vaak beluisterd. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Vind vorige schijven allemaal schitterend. Toen ik "In Their Darkened Shrines" gekocht had, dacht ik van, lap, dit is wel degelijk NILE, maar 't is precies weer hetzelfde van voorheen, gewoon een copie van zichzelf maar pas na een aantal luisterbeurten wordt het album echt interessant vind ik, je steeds nieuwe elementen. Machtig gecomponeerd, veel afwisseling (o.a.tempo), origineel, iets wat nieuwe (en oude) bands niet (meer) hebben. Dus NILE heeft het nog steeds! |
|
quote: |
|
En daarom ga ik lekker 7 oktober naar ze toe in Vera !!! You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |