|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Nou post je mening dan... Ik vind het in elk geval niks, niet mijn smaak. Het is de lichtinval ;') |
|
treden ze ook op zonder muziek ? Fuck the world and fuck you |
|
Hm..ik kom er nog op terug. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Nee Aaaarco, ik snap het prima. Ik kies er alleen voor om jouw objectiviteit in twijfel te trekken, het komt op mij wel degelijk over als een persoonlijke mening. Hoe objectief zijn de constateringen 'varkentjes achter de microfoon' en 'vet op het podium'? Sorry schat, maar je had het ook gewoon over zangeressen of vocalistes kunnen hebben in plaats van gelijk steken onder water te geven over het gewicht en uiterlijk van de vrouwen in kwestie. Met je giftige woordkeuze verlies je wat mij betreft iedere geloofwaardigheid als objectieve recensent. Mind you, je bent vrij om van onze muziek te vinden wat je wilt, daar zal ik nooit over in discussie gaan. Maar doe alsjeblieft niet alsof je 'slechts constateert' terwijl je hele schrijfstijl druipt van het venijn. Ik vind Celine Dion een anorectisch klerewijf met een stem waar ik spontaan jeuk van krijg, maar dat klerewijf krijgt wel de Arena vol. Kennelijk is er een markt voor muziek die ik niet goed vind. Well sweetie, binnen de metalscene is er zoals je ziet ook ruimte voor muziek die jóu niet aanspreekt. Wat jij 'middelmatig' vindt, is -zoals ik al eerder schreef- niet maatgevend voor wat de zalen willen boeken. Ik zal de eerste zijn om toe te geven dat het enorm helpt om vrouwen in de band te hebben en om een gitarist in de gelederen te hebben die goed de weg weet in het zalencircuit. Nou en? Dat is niets anders dan je sterkte punten uitbuiten. En zoals je ziet zijn we daar goed in. Dat mag je vervelend en oneerlijk vinden. Je mag onze muziek slecht vinden. Je mag mij en m'n collega-vocaliste varkentjes vinden. Vind ik allemaal prima. Maar ga alsjeblieft niet niet doen alsof jouw mening de onbetwistbare waarheid is. Zo belangrijk kan je jezelf toch niet vinden? -x- A. P.S. Tot zover... Ik ga me even op belangrijker zaken storten nu. Mijn pizza bijvoorbeeld. Edit: ... wat mij betreeft? Mijn hemel, wat bezielde me? [Dit bericht is gewijzigd door Aaargh op 06-06-2008 19:19] “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
hahaha... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
oke je hebt me om, mijn mening: ik vind t teringslecht, bedroevend teringslecht, echt dat je denkt teringdetering, wat is dat verteringt teringslecht, maar dan nog teringslechter, en dan heb ik t nog niet over de visioenen die ik krijg van zweterige gezwellen die de fundering van het podium teisteren met hun welige aanwezigheid, hun gemodder in de zaal werpend waarna de klanken als stugge spetters aan de bezoekers blijven kleven, vlekken die je moeilijk verwijderen kan, nee ik heb t slechts over de myspace excrementen waarin ik met gepaste aandacht op zoek was naar een stukje bestaansrecht. Ik vind t geweldig dat dit soort bands bestaan maar nog fijner dat veel van dit soort bands na 5 eigen beheer wanproducten zal constateren dat de schulden en kosten te hoog worden om de schertsvertoning in leven te houden. *proost* In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Je hebt t er wel moeilijk mee he, aaarco? |
|
quote: |
|
quote: Vette giglijst hoor! Ga jullie zien op de Waldrock pre-party, ben erg benieuwd!!! |
|
quote: +1! Bareuh... |
|
quote:Dat denk ik dan weer niet |
|
Ik denk dat het meer te maken heeft met een brauwsel wat je ijs en ijskoud drinkt. Sterker: dat weet ik wel zeker. |
|
Omhoog met dit topic! Omdat we zaterdag de eerste show uit de Jägertour gaan spelen, en natuurlijk ook om een heleboel mensen te irriteren. Kusjes en tot gauw allemaal! Jullie Aaargh. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote: Veel succes en plezier! En zorg ff dat op de 013 site de goede foto komt te staan! |
|
quote: Jägertour, afgeleid van Jaeger bier? |
|
quote: Nope... “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Dutch Demolition Tour gaat verder..... Vanavond dus in DB's Utrecht! |
|
Vrouwen en bier! Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Het zal zo onderhand tijd worden ook! |
|
Nou, het zal mij benieuwen vanavond.... "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote:die gast heeft duidelijk een probleem met zichzelf, ik zou zeggen een paar jaar tbs en hij moet er wel weer bovenop komen. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Gheghe, ook maar op ZM Ralph?? |
|
quote: Wat? Of het wel rock 'n roll is?? |
|
quote: Nee, of het nu beter is zonder jou. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |