IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Why She Kills Live Obliteration 2008 Vorige pagina | Volgende pagina
Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 06-06-2008 18:20 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Nou post je mening dan...

Ik vind het in elk geval niks, niet mijn smaak.

Het is de lichtinval ;')

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 06-06-2008 18:21 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

treden ze ook op zonder muziek ?

Fuck the world and fuck you

Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 06-06-2008 18:22 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2008 18:21 schreef mental het volgende:
treden ze ook op zonder muziek ?

Als je bij youtube filmpjes het geluid uitzet wel..

Het is de lichtinval ;')

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 06-06-2008 18:23 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Hm..ik kom er nog op terug.

Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 06-06-2008 19:18 by Aaargh Wijzig reactieProfiel van AaarghQuote dit berichthttp://www.zwangerschapspagina.nl

quote:
Op 6 juni 2008 18:18 schreef Aaaarco het volgende:
je snapt t niet, ik heb nog steeds mijn eigen mening niet gegeven, het relaas hierboven is slechts een constatering, mijn persoonlijke mening is een stuk minder positief

Nee Aaaarco, ik snap het prima. Ik kies er alleen voor om jouw objectiviteit in twijfel te trekken, het komt op mij wel degelijk over als een persoonlijke mening. Hoe objectief zijn de constateringen 'varkentjes achter de microfoon' en 'vet op het podium'? Sorry schat, maar je had het ook gewoon over zangeressen of vocalistes kunnen hebben in plaats van gelijk steken onder water te geven over het gewicht en uiterlijk van de vrouwen in kwestie. Met je giftige woordkeuze verlies je wat mij betreft iedere geloofwaardigheid als objectieve recensent.

Mind you, je bent vrij om van onze muziek te vinden wat je wilt, daar zal ik nooit over in discussie gaan. Maar doe alsjeblieft niet alsof je 'slechts constateert' terwijl je hele schrijfstijl druipt van het venijn.

Ik vind Celine Dion een anorectisch klerewijf met een stem waar ik spontaan jeuk van krijg, maar dat klerewijf krijgt wel de Arena vol. Kennelijk is er een markt voor muziek die ik niet goed vind. Well sweetie, binnen de metalscene is er zoals je ziet ook ruimte voor muziek die jóu niet aanspreekt.

Wat jij 'middelmatig' vindt, is -zoals ik al eerder schreef- niet maatgevend voor wat de zalen willen boeken. Ik zal de eerste zijn om toe te geven dat het enorm helpt om vrouwen in de band te hebben en om een gitarist in de gelederen te hebben die goed de weg weet in het zalencircuit. Nou en? Dat is niets anders dan je sterkte punten uitbuiten. En zoals je ziet zijn we daar goed in.

Dat mag je vervelend en oneerlijk vinden. Je mag onze muziek slecht vinden. Je mag mij en m'n collega-vocaliste varkentjes vinden. Vind ik allemaal prima. Maar ga alsjeblieft niet niet doen alsof jouw mening de onbetwistbare waarheid is. Zo belangrijk kan je jezelf toch niet vinden?

-x-

A.

P.S. Tot zover... Ik ga me even op belangrijker zaken storten nu. Mijn pizza bijvoorbeeld.

Edit: ... wat mij betreeft? Mijn hemel, wat bezielde me?

[Dit bericht is gewijzigd door Aaargh op 06-06-2008 19:19]

“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 06-06-2008 19:25 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

hahaha...

In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 06-06-2008 19:39 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

oke je hebt me om, mijn mening:

ik vind t teringslecht, bedroevend teringslecht, echt dat je denkt teringdetering, wat is dat verteringt teringslecht, maar dan nog teringslechter, en dan heb ik t nog niet over de visioenen die ik krijg van zweterige gezwellen die de fundering van het podium teisteren met hun welige aanwezigheid, hun gemodder in de zaal werpend waarna de klanken als stugge spetters aan de bezoekers blijven kleven, vlekken die je moeilijk verwijderen kan, nee ik heb t slechts over de myspace excrementen waarin ik met gepaste aandacht op zoek was naar een stukje bestaansrecht. Ik vind t geweldig dat dit soort bands bestaan maar nog fijner dat veel van dit soort bands na 5 eigen beheer wanproducten zal constateren dat de schulden en kosten te hoog worden om de schertsvertoning in leven te houden.

*proost*

In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud

Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 06-06-2008 19:46 by Jolijn Wijzig reactieProfiel van JolijnQuote dit bericht

Je hebt t er wel moeilijk mee he, aaarco?

7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 06-06-2008 19:47 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2008 19:46 schreef Jolijn het volgende:

7th Fallen Angel
Oh RLY?
Posted 06-06-2008 19:49 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2008 14:17 schreef WSK het volgende:
WHY SHE KILLS LIVE OBLITERATION 2008

jun 14 Groene Engel, Oss
jun 20 Escape, Veenendaal
jun 21 Patronaat, Haarlem [supp Dimmu Borgir]
jul 04 Waldrock Pre Party, Bergum
jul 27 Zwarte Cross, Lichtenvoorde
okt 04 Scum, Katwijk
okt 09 Metropool, Hengelo
okt 10 Willemeen, Arnhem
okt 11 Podium, Hoogeveen
okt 12 013, Tilburg
okt 19 Metal Female Voices Fest, Wieze (Bel)
nov 02 Romein, Leeuwarden
nov 08 De Pul, Uden
Dec 20 Het Front, Vroomshoop

Meer data binnenkort

www.whyshekills.com
www.myspace.com/whyshekills

Vette giglijst hoor! Ga jullie zien op de Waldrock pre-party, ben erg benieuwd!!!

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 07-06-2008 1:36 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Ga jullie zien op de Waldrock pre-party, ben erg benieuwd!!!

+1!

Bareuh...

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 07-06-2008 3:35 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 6 juni 2008 17:51 schreef Aaaarco het volgende:
ik denk dat jullie veel aandacht te danken hebben aan t feit dat er twee varkentjes resp in de microfoon knorren en huilen.
Dat denk ik dan weer niet

Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 07-06-2008 4:21 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

Ik denk dat het meer te maken heeft met een brauwsel wat je ijs en ijskoud drinkt.
Sterker: dat weet ik wel zeker.

Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 03-10-2008 12:15 by Aaargh Wijzig reactieProfiel van AaarghQuote dit berichthttp://www.zwangerschapspagina.nl

Omhoog met dit topic! Omdat we zaterdag de eerste show uit de Jägertour gaan spelen, en natuurlijk ook om een heleboel mensen te irriteren.

Kusjes en tot gauw allemaal!

Jullie Aaargh.

“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”

7th Fallen Angel
Oh RLY?
Posted 03-10-2008 13:42 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2008 12:15 schreef Aaargh het volgende:
Omhoog met dit topic! Omdat we zaterdag de eerste show uit de Jägertour gaan spelen, en natuurlijk ook om een heleboel mensen te irriteren.

Jullie Aaargh.

Veel succes en plezier!
En zorg ff dat op de 013 site de goede foto komt te staan!

Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 03-10-2008 18:49 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2008 12:15 schreef Aaargh het volgende:

Jullie Aaargh.

Jägertour, afgeleid van Jaeger bier?

Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 04-10-2008 8:24 by Aaargh Wijzig reactieProfiel van AaarghQuote dit berichthttp://www.zwangerschapspagina.nl

quote:
Op 3 oktober 2008 18:49 schreef Lionheart het volgende:
Jägertour, afgeleid van Jaeger bier?

Nope...

ZC
Usericon van ZC
Posted 24-10-2008 10:41 by ZC Wijzig reactieProfiel van ZCQuote dit berichthttp://www.evhands.nl

Dutch Demolition Tour gaat verder.....

Vanavond dus in DB's Utrecht!

MR Klister
Usericon van MR Klister
Posted 24-10-2008 11:30 by MR Klister Wijzig reactieProfiel van MR KlisterQuote dit bericht

Vrouwen en bier!

Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht

ZC
Usericon van ZC
Posted 24-10-2008 11:31 by ZC Wijzig reactieProfiel van ZCQuote dit berichthttp://www.evhands.nl

Het zal zo onderhand tijd worden ook!

AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 24-10-2008 12:30 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Nou, het zal mij benieuwen vanavond....

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 24-10-2008 12:32 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2008 19:46 schreef Jolijn het volgende:
die gast heeft duidelijk een probleem met zichzelf, ik zou zeggen een paar jaar tbs en hij moet er wel weer bovenop komen.

7th Fallen Angel
Oh RLY?
Posted 24-10-2008 12:36 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2008 11:31 schreef ZC het volgende:
Het zal zo onderhand tijd worden ook!

Gheghe, ook maar op ZM Ralph??

7th Fallen Angel
Oh RLY?
Posted 24-10-2008 12:36 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2008 12:30 schreef AngelOfDeath het volgende:
Nou, het zal mij benieuwen vanavond....

Wat? Of het wel rock 'n roll is??

AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 24-10-2008 12:39 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2008 12:36 schreef 7th Fallen Angel het volgende:
Wat? Of het wel rock 'n roll is??

Nee, of het nu beter is zonder jou.

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com