|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Even resumeren: -Band wordt aangevallen op metalforum. -Andere forumer waagt het door middel van een licht kritische opmerking de intenties van de aanvallers te betwijfelen. -Weer andere forumer gaat hierop uit zijn plaat op licht humoristische wijze. -Forumer van het tweede streepje zet kritische kanttekeningen bij de taal van de uit de plaat gegane forumer, en besluit zijn betoog met enige milde scherts. -Weer andere forumers begrijpen de milde scherts niet en gaan en eisen een ban. Lijkt dat niet op een overtrokken islamitische toestand? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: vooral met je laatste punt heb je een punt waar is de tijd gebleven dat we gewoon konden zeggen wat we denken en doen wat we willen... het eisen van een ban voor zoiets leek me ook overdreven, desalwelteplus snap ik niet wat je hier verder doet en zou t derhalve wel als als prettig ervaren als de leidende nietsneukers hier die mening toch zouden delen. |
|
Ik heb Why She Kills ook gezien op de pre-party van Wâldrock. En een week of wat terug A New Dawn gezien (voor de tweede keer overigens), als voorprogramma bij Haggard in Vosselaar. Maar kort samengevat: A New Dawn heeft alles wat Why She Kills niet heeft. De cleane vocalen zijn beter, de grunts zijn beter, de gitaarpartijen zijn beter. De songs (het totaalplaatje) zijn beter. Nog een lange weg te gaan om op zijn minst uit hun schaduw te komen. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
ik heb a new dawn laatst ook gezien en vond dat al niet echt bijzonder... maar goed, laten we erover ophouden voor de wsk ploeg er weer aankomt om ons te vertellen dat ze wel heel vet en cool zijn ( mensen die goed lezen zien in deze regel een halve waarheid...) |
|
quote: Mwah... Het kan je smaak niet zijn, maar ik vind dit soort muziek op zich wel heel tof. (Maar ik reken After Forever, Penumbra, Trail Of Tears, Tristania, Sins Of Thy Beloved tot mijn favoriete bands.) Valt me bij A New Dawn alleen wel op hoeveel Iron Maiden achtige gitaarpartijen erin zitten. Maar dat is in ieder geval nog iets. Ik vind de nummers van Why She Kills gewoonweg nogal nietszeggend. Maakte totaal geen indruk whatsoever. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: nee. doe niet zo semi-intellectueel en krijg de... hoe was WSK nu gister (on topic idd). kan er nog niet veel uit wijs worden met de vorige reacties. [Dit bericht is gewijzigd door GRINDBASHERS op 25-10-2008 15:06] |
|
quote: Nee hoor, dat weiger ik. Al kreeg ik er geld voor.. Het is de lichtinval ;') |
|
quote:ja daar vond ik ook niet veel aan, alleen de bassiste kon wel vet brullen |
|
quote: Beste meneer. Wat u er van vind intresseerd mij geen ene aarsch. Arco deelt z`n mening mede en u bent het er niet mee eens fijn. Die achterlijke foto`s plaatsen doe je maar ergens anders. Nu ontopic of het ban knopje komt ernstig onder de vingers. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Voor een WSK-topic gaat het hier verdacht weinig over mij. Ik protesteer! Aandacht graag! Bedankt! “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
halleluja. als ik zoiets zie als bovenstaande geloof ik maar al te graag in een god. dat is me een schoonheid ! Fuck the world and fuck you |
|
quote:je bent geil als je zo streng bent! Fuck the world and fuck you |
|
Ontopic is zeker een vreemd woord voor je?? [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 26-10-2008 8:48] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik snap niet echt dat Why She Kills zoveel optreden heeft.. Wat ik in de wandelgangen gehoort heb is dat er iemand in de band een eigen labeltje heeft en zichzelf gewoon in het voorprogramma van bijv. Dimmu zet.. Wel jammer dat je zo de muziek op wilt dringen.. Het is de lichtinval ;') |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 26-10-2008 15:56] |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 26-10-2008 15:56] spelfout weggehaald... |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 26-10-2008 15:56] Het is de lichtinval ;') |
|
Het concept van goede (wisselende) contacten moet jou toch niet vreemd zijn kimmey ... |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 26-10-2008 15:57] |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 26-10-2008 15:57] Fuck the world and fuck you |
|
quote: ow ha-ha wat een leuk en origineel grapje... Vraag me af of er echt mensen zijn die WSK goed vinden klinken.. No offence tegen Aaahrgje [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 26-10-2008 11:48] Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Ban de rest van de offtopicers dan ook even De posters/flyers van de Jaegermeister tour hingen/lagen er mooi bij in de Atak rep.ruimtes! Komt iemand ze ook weer ophalen? [edit]Sinds wanneer bepaal jij dat???[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 26-10-2008 15:59] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 26-10-2008 15:57] Fuck the world and fuck you |
|
On topic. De rest klatsen we net zo hard weer weg. Bruce Banner |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |