IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Why She Kills Live Obliteration 2008 Vorige pagina | Volgende pagina
Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 25-10-2008 11:17 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 25 oktober 2008 11:12 schreef Aaargh het volgende:
En nu weer ontopic: Godverdomme, wat heb ik gelachen gisteren! Idiote maatjes van me gooiden rozen op het podium (hoe romantisch!), bij Sin7sinS kreeg ik spontaan dansles en op de terugweg was iemand van ons gezelschap vergeten dat hij een kaartje had, dus hij werd uit de trein gezet. Toen hij twee uur later eindelijk op Amsterdam Centraal aankwam zijn we vrienden geworden met een vriendelijke burgerman die spontaan meedeed met een rock n' roll broek-op-de-enkels-actie. De taxichauffeur was ook wel eens naar een hardrockfeestje geweest en hij heeft van Centraal Station tot voor mijn deur verteld hoe gezellig hij dat vond.

Vanmiddag Aaltjesrock met dezelfde club. Ik heb er nu al zin in.

Oh, wacht, dat is niet helemaal ontopic hè? Well, fuck it!
Doe Raymond van S7S maar heel veel groeten van me .

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 25-10-2008 14:27 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2008 7:22 schreef Vikingblood het volgende:
Kinders..

Elkaar lelijke namen noemen doen we via 4 bronnen.
* Recht in elkanders gezicht.
* Telefonetisch.
* Msn
* Flame topic.

En aangezien het recht op eigen mening nog steeds vrij is en we "nog" geen islamitisch land zijn mag Aaarco ehhhhh Snark nog steeds die uitspuwen.

Dus nie janken and get a life.

Even resumeren:
-Band wordt aangevallen op metalforum.
-Andere forumer waagt het door middel van een licht kritische opmerking de intenties van de aanvallers te betwijfelen.
-Weer andere forumer gaat hierop uit zijn plaat op licht humoristische wijze.
-Forumer van het tweede streepje zet kritische kanttekeningen bij de taal van de uit de plaat gegane forumer, en besluit zijn betoog met enige milde scherts.
-Weer andere forumers begrijpen de milde scherts niet en gaan en eisen een ban.

Lijkt dat niet op een overtrokken islamitische toestand?

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Snark
Usericon van Snark
Posted 25-10-2008 14:35 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2008 14:27 schreef bastianus het volgende:
Even resumeren:
-Andere forumer waagt het door middel van een licht kritische opmerking de intenties van de aanvallers te betwijfelen.
-Forumer van het tweede streepje zet kritische kanttekeningen bij de taal van de uit de plaat gegane forumer, en besluit zijn betoog met enige milde scherts.
-forumer van het tweede streepje is een eikel

vooral met je laatste punt heb je een punt

waar is de tijd gebleven dat we gewoon konden zeggen wat we denken en doen wat we willen...

het eisen van een ban voor zoiets leek me ook overdreven, desalwelteplus snap ik niet wat je hier verder doet en zou t derhalve wel als als prettig ervaren als de leidende nietsneukers hier die mening toch zouden delen.

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 25-10-2008 14:39 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Ik heb Why She Kills ook gezien op de pre-party van Wâldrock.

En een week of wat terug A New Dawn gezien (voor de tweede keer overigens), als voorprogramma bij Haggard in Vosselaar.

Maar kort samengevat: A New Dawn heeft alles wat Why She Kills niet heeft. De cleane vocalen zijn beter, de grunts zijn beter, de gitaarpartijen zijn beter. De songs (het totaalplaatje) zijn beter.

Nog een lange weg te gaan om op zijn minst uit hun schaduw te komen.

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Snark
Usericon van Snark
Posted 25-10-2008 14:41 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

ik heb a new dawn laatst ook gezien en vond dat al niet echt bijzonder...

maar goed, laten we erover ophouden voor de wsk ploeg er weer aankomt om ons te vertellen dat ze wel heel vet en cool zijn ( mensen die goed lezen zien in deze regel een halve waarheid...)

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 25-10-2008 14:47 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2008 14:41 schreef Snark het volgende:

(...)

Mwah... Het kan je smaak niet zijn, maar ik vind dit soort muziek op zich wel heel tof.

(Maar ik reken After Forever, Penumbra, Trail Of Tears, Tristania, Sins Of Thy Beloved tot mijn favoriete bands.)

Valt me bij A New Dawn alleen wel op hoeveel Iron Maiden achtige gitaarpartijen erin zitten. Maar dat is in ieder geval nog iets.

Ik vind de nummers van Why She Kills gewoonweg nogal nietszeggend. Maakte totaal geen indruk whatsoever.

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

GRINDBASHERS
Old grindcores never die!!!
Usericon van GRINDBASHERS
Posted 25-10-2008 15:04 by GRINDBASHERS Wijzig reactieProfiel van GRINDBASHERSQuote dit berichthttp://myspace.com/herrierecordsinc

quote:
Even resumeren:

nee. doe niet zo semi-intellectueel en krijg de...

hoe was WSK nu gister (on topic idd). kan er nog niet veel uit wijs worden met de vorige reacties.

[Dit bericht is gewijzigd door GRINDBASHERS op 25-10-2008 15:06]

Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 25-10-2008 15:19 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2008 20:23 schreef bastianus het volgende:
Foei welk een afgunst allemaal hier. En dan toch gaan kijken, da's het hypocrietste.

Nee hoor, dat weiger ik.
Al kreeg ik er geld voor..

Het is de lichtinval ;')

Mies
...
Usericon van Mies
Posted 25-10-2008 16:34 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 25 oktober 2008 14:41 schreef Snark het volgende:

ja daar vond ik ook niet veel aan, alleen de bassiste kon wel vet brullen

Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 25-10-2008 17:52 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

quote:
Even resumeren:

Beste meneer.
Wat u er van vind intresseerd mij geen ene aarsch.
Arco deelt z`n mening mede en u bent het er niet mee eens fijn.
Die achterlijke foto`s plaatsen doe je maar ergens anders.

Nu ontopic of het ban knopje komt ernstig onder de vingers.

Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.

Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 26-10-2008 2:13 by Aaargh Wijzig reactieProfiel van AaarghQuote dit berichthttp://www.zwangerschapspagina.nl

Voor een WSK-topic gaat het hier verdacht weinig over mij. Ik protesteer!

Aandacht graag! Bedankt!

“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 26-10-2008 2:16 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

halleluja. als ik zoiets zie als bovenstaande geloof ik maar al te graag in een god. dat is me een schoonheid !

Fuck the world and fuck you

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 26-10-2008 2:17 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2008 17:52 schreef Vikingblood het volgende:
Beste meneer.
Wat u er van vind intresseerd mij geen ene aarsch.
Arco deelt z`n mening mede en u bent het er niet mee eens fijn.
Die achterlijke foto`s plaatsen doe je maar ergens anders.

je bent geil als je zo streng bent!

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 26-10-2008 6:45 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ontopic is zeker een vreemd woord voor je??

[Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 26-10-2008 8:48]

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 26-10-2008 11:25 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Ik snap niet echt dat Why She Kills zoveel optreden heeft..

Wat ik in de wandelgangen gehoort heb is dat er iemand in de band een eigen labeltje heeft en zichzelf gewoon in het voorprogramma van bijv. Dimmu zet..

Wel jammer dat je zo de muziek op wilt dringen..

Het is de lichtinval ;')

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 26-10-2008 11:27 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

.

[Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 26-10-2008 15:56]

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 26-10-2008 11:28 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

.

spelfout weggehaald...

Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 26-10-2008 11:28 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

.

Het is de lichtinval ;')

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-10-2008 11:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Het concept van goede (wisselende) contacten moet jou toch niet vreemd zijn kimmey ...

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 26-10-2008 11:33 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

.

[Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 26-10-2008 15:57]

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 26-10-2008 11:35 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

.

Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 26-10-2008 11:48 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2008 11:32 schreef Jenje het volgende:
Het concept van goede (wisselende) contacten moet jou toch niet vreemd zijn kimmey ...

ow ha-ha wat een leuk en origineel grapje...

Vraag me af of er echt mensen zijn die WSK goed vinden klinken..

No offence tegen Aaahrgje

[Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 26-10-2008 11:48]

Het is de lichtinval ;')

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 26-10-2008 11:58 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2008 17:52 schreef Vikingblood het volgende:

Ban de rest van de offtopicers dan ook even

De posters/flyers van de Jaegermeister tour hingen/lagen er mooi bij in de Atak rep.ruimtes! Komt iemand ze ook weer ophalen?

[edit]Sinds wanneer bepaal jij dat???[/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 26-10-2008 15:59]

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 26-10-2008 12:34 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

.

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 26-10-2008 12:45 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

On topic. De rest klatsen we net zo hard weer weg.

Bruce Banner

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com