IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Why She Kills Live Obliteration 2008 Vorige pagina | Volgende pagina
robbemans
Snakeman
Usericon van robbemans
Posted 24-10-2008 12:42 by robbemans Wijzig reactieProfiel van robbemansQuote dit berichthttp://www.snakes-reptiles.com

quote:
Op 24 oktober 2008 12:39 schreef AngelOfDeath het volgende:
Nee, of het nu beter is zonder jou.
Vast wel

Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com

Snark
Usericon van Snark
Posted 24-10-2008 13:18 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

Ik hoop nog steeds dat de zompige afvallige nare tonen van dit ongezelschap eens hier in de buurt te verachten zijn...

AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 24-10-2008 14:27 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2008 13:18 schreef Snark het volgende:
Ik hoop nog steeds dat de zompige afvallige nare tonen van dit ongezelschap eens hier in de buurt te verachten zijn...

...Verklaar je nader..?

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-10-2008 14:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Beetje rare combo dit

AngelOfDeath
Posted 24-10-2008 14:32 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Wat bedoel je precies @ 'dit' ?

[Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 24-10-2008 14:32]

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-10-2008 14:34 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

.. euhm .. de bands uit dit topic .. what else?

AngelOfDeath
Posted 24-10-2008 14:36 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Aha oké...
Naja, rare combo of niet... ik zie het vanavond wel.

Snark
Usericon van Snark
Posted 24-10-2008 15:58 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2008 14:27 schreef AngelOfDeath het volgende:
...Verklaar je nader..?

gewoon ik ben benieuws of de kermisattactie in t echt net zo kut klinkt

simpel toch..

Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 24-10-2008 19:53 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2008 15:58 schreef Snark het volgende:
gewoon ik ben benieuws of de kermisattactie in t echt net zo kut klinkt

simpel toch..

Tis erger...

Het is de lichtinval ;')

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-10-2008 20:23 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Foei welk een afgunst allemaal hier. En dan toch gaan kijken, da's het hypocrietste.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Snark
Usericon van Snark
Posted 24-10-2008 20:48 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2008 20:23 schreef bastianus het volgende:
Foei welk een afgunst allemaal hier. En dan toch gaan kijken, da's het hypocrietste.

hou jij je belachelijke tronie es op stil...

mensen vormen van wat er aan geluidsoverlast op internietzonet te verafschuwen valt van 'een' band een mening.

vervolgens wordt een ieder daarop aangevallen met de melding dat het live maar bekeken moet worden, men heeft namelijk altijd een excuus waarom het in een studio vol high tech opnamespulletjes far beyond de portomonnee van de muzikanten in kwestie minder goed klinkt dan live in barre omstandigheden van bar en boos podiumgeluid, veelal dito zaalgeluid etc. Veelal zijn deze creaturen van mening dan de aanblik van hun al dan niet met theather-en-kinderpartijwinkelschminck besmeurde onderkinnen, moordlustig in te kleine leren broeken gepropte achterpoten en opkruipende shirts op plekken waar minstens regenpakken overheen zouden moeten zitten de boel wel goed zal maken. Dat de eeuwige excuses die dan alsnog volgen omdat het geluid zo verkloot werd door de top-40 punker achter de knoppen en de griep/verkoudheid/hersenbeschadiging van de zanger(es) die daarop volgen om je dan als de prooi min of meer in bereik is een schijf aan te smeren met de prutserige opnames die ineens hierop vele malen beter zijn dan de versies van dezelfde samenraapsels van krasserig geluid die op het wereldwijde web hun ronde heel soms even mogen beginnen ook dan in de meeste gevallen tot niets zullen leiden zal een duidelijke zaak zijn.

Maar om dan de mensen die de kwestie nog niet afsluiten met " het klinkt kut en klaar ermee, maar dan de boel in werkelijkheid nog een laatste kans geven om op hun apesmoel te gaan, of in sommige -we spreken hier over heel sommig- gevallen juist zero-positief ver-assen en de boel live wel tot pulp weten te stampen. Vol goede moed houden wij voet bij stuk en zullen van tijd tot tijd de mismaakte myspace-rioolvulling via de zwabberige nederlandse podia voor een tweede maal kennis trachten te maken van een dergelijk ensemble, wetende dat het waarschijnlijk een brakke afspiegeling zal zijn van de reeds in de oren getetterde eerdere overgeefselen, maar bereidwillig om dat te vergeten bij een met recht verbazingwekkende verschijning...

en dan zijn wij nu hypocriete figuren?

[hier staat dus geen mening ofwatdanook over why she licks oid in het bijzonder, laat dat gezegd zijn voor de huilebalken de rest van dit topic onder laten lopen met ongenodigd overtollig oogvocht en langs gele stukken ivoor afgevuurd speeksel]

[Dit bericht is gewijzigd door Snark op 24-10-2008 21:03]

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 24-10-2008 23:53 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 24-10-2008 23:53]

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 25-10-2008 6:45 by bastianus Profiel van bastianusQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 26-10-2008 11:40]

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 25-10-2008 6:48 by bastianus Profiel van bastianusQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 26-10-2008 11:40]

Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 25-10-2008 7:22 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

Kinders..

Elkaar lelijke namen noemen doen we via 4 bronnen.
* Recht in elkanders gezicht.
* Telefonetisch.
* Msn
* Flame topic.

En aangezien het recht op eigen mening nog steeds vrij is en we "nog" geen islamitisch land zijn mag Aaarco ehhhhh Snark nog steeds die uitspuwen.

Dus nie janken and get a life.

Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.

Snark
Usericon van Snark
Posted 25-10-2008 8:18 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

volgens mij staat er alleen maar dat hoe belachelijk een band ook overkomt maar de muziek goed brengen we er doorheen zullen kijken...
ik denk dat er precies staat hoe de situatie meestal in elkaar steekt.

maak ik ergens in bovengenoemde omschrijving zangeressen belachelijk?.. ik dacht dat t over black metalbands ging... .. of wacht misschien had je toch gelijk... of toch niet...

o en over dat jaloerse, ik ben juist gestopt met mn bands omdat ik t optreden niet zag zitten, anders zat ik nu op dit moment ergens tegen tjechie (voor de ongelovigen: wel waar!).

[Dit bericht is gewijzigd door Snark op 25-10-2008 8:20]

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 25-10-2008 8:19 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Band op de preparty van Waldrock gezien. Strot van Aaargh is wel vet, maar die cleane zangeres kreeg ik me een partij een slappe lul van.

spelfout weggehaald...

Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 25-10-2008 8:31 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 25 oktober 2008 8:19 schreef varanus het volgende:
Band op de preparty van Waldrock gezien. Strot van Aaargh is wel vet, maar die cleane zangeres kreeg ik me een partij een slappe lul van.

En daar moet toch heel wat voor gebeuren!!!

Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 25-10-2008 8:33 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2008 8:31 schreef Vikingblood het volgende:
En daar moet toch heel wat voor gebeuren!!!

spelfout weggehaald...

Snark
Usericon van Snark
Posted 25-10-2008 9:57 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

GRINDBASHERS
Old grindcores never die!!!
Usericon van GRINDBASHERS
Posted 25-10-2008 10:03 by GRINDBASHERS Wijzig reactieProfiel van GRINDBASHERSQuote dit berichthttp://myspace.com/herrierecordsinc

quote:
Op 25 oktober 2008 6:48 schreef bastianus het volgende:

Oja, over belachelijke tronies gesproken, je was gisteren nog op tv:
http://www.tvgids.nl/programma/7410091/Dossier:_Een_tumor_als_gezicht_(2)/

kijk, dit is mijn ogen nu een ban voor het leven waard. heb toevallig het programma gezien en dit kan dus echt niet wat je hier post.

Snark
Usericon van Snark
Posted 25-10-2008 10:06 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

nou nou rustig maar... er gaat niemand dood van een beetje tumorhumor hoor

GRINDBASHERS
Old grindcores never die!!!
Usericon van GRINDBASHERS
Posted 25-10-2008 10:08 by GRINDBASHERS Wijzig reactieProfiel van GRINDBASHERSQuote dit berichthttp://myspace.com/herrierecordsinc

het K-woord levert hier doorgaans een ban op voor 't leven... vandaar. daarnaast ben ik zeer rustig, aangezien 't niet aan mij gericht was. blijft staan dat ik vind dat dit echt niet kan...
(en aangezien klachten-topic niet meer in gebruik is en ik geen zin heb om de mods te mailen, zet ik 't hier maar neer).

[Dit bericht is gewijzigd door GRINDBASHERS op 25-10-2008 10:09]

Snark
Usericon van Snark
Posted 25-10-2008 10:16 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2008 10:08 schreef GRINDBASHERS het volgende:
het K-woord levert hier doorgaans een ban op voor 't leven... vandaar. daarnaast ben ik zeer rustig, aangezien 't niet aan mij gericht was. blijft staan dat ik vind dat dit echt niet kan...

het k-woord zoals jij dat hier noemt levert helemaal geen ban op voor t leven, ik krijg meestal maar op 1 van de 3 keer dat ik het effe denk te moeten gebruiken een bannetje... en ik zit er nog steeds

ik vind dat alles kan dus dit ook, heb de docu nog niet gezien maar zal zeker via pr gemist (zoals ik alles kijk) de gelijkenis met mijn pokdalige gezwellengezicht opzoeken.

Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 25-10-2008 11:12 by Aaargh Wijzig reactieProfiel van AaarghQuote dit berichthttp://www.zwangerschapspagina.nl

En nu weer ontopic: Godverdomme, wat heb ik gelachen gisteren! Idiote maatjes van me gooiden rozen op het podium (hoe romantisch!), bij Sin7sinS kreeg ik spontaan dansles en op de terugweg was iemand van ons gezelschap vergeten dat hij een kaartje had, dus hij werd uit de trein gezet. Toen hij twee uur later eindelijk op Amsterdam Centraal aankwam zijn we vrienden geworden met een vriendelijke burgerman die spontaan meedeed met een rock n' roll broek-op-de-enkels-actie. De taxichauffeur was ook wel eens naar een hardrockfeestje geweest en hij heeft van Centraal Station tot voor mijn deur verteld hoe gezellig hij dat vond.

Vanmiddag Aaltjesrock met dezelfde club. Ik heb er nu al zin in.

Oh, wacht, dat is niet helemaal ontopic hè? Well, fuck it!

“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com