|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
ik kan wel alvast vertellen dat ik niet kom |
|
quote: En nu duidelijk? WTF heeft kok met manson te maken? p.s. hippie's zijn kewl. |
|
Ik hoop alvast in stilte dat die freak gewoon gans Europa niet aandoet. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Ach hij mag best komen maar ik zal er niet heen gaan. [Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 28-07-2002 20:27] |
|
www.tmf.nl daar weten ze t vast wel... [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 28-07-2002 20:28] Suck my piss |
|
quote: das wel erg gemeen, doe is wat aardiger tegen de nieuwe ZM-ers. |
|
MM? Een Eminem ripp? Niet nog meer! |
|
Dit is een metalforum MM --> OVENS |
|
On topic. |
|
quote: ok... kok heeft ooit een wet doorgevoert die vertelt dat alles wat ze hier verdienen met optreden 20% moeten afstaan. hierdoor zijn heel wat bands nederland gaan vermijden.... k vraag me af waarom dat klassike kattegejank wel word gesubsidieert en metal concerten niet... tis gewoon discriminatie! *rant* He man nice shot! |
|
hehheh, 9 posts en niemand weet wat over die tour. misschien z'n website eens checken? Oud Vuil. |
|
quote: under construction... He man nice shot! |
|
quote: volgens 'n stuk of wat duitse manson sites is er nog geen officiele tour geplant. |
|
quote: Metal word wel gesubsidieert hoor ... |
|
ik kan je met veel blijdschap meedelen dat ik er natuurlijk NIET zal zijn, MM zuigt, maakt goeie nummers kapot, is o zooo commercieel. Neen, voor mij geen MM Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: idd ja Maar kijk 'ns op de webside ofzo,tourschema zal er toch wel opstaan? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Grrrrrrr! Wolf attack I cut myself again and again to remind myself of you |
|
Je moeder. |
|
newby Suck my piss |
|
*Zucht* on topic. |
|
mm is echt zo'n gast die aandacht probeert te trekken door zich te schminken(htf schrijf je dat?!)en te doen alsof hij een coole metalhead is ofzo, terwijl die zo commercieel als de pest is. al zou die een concert geven zou ik no way naar toe gaan, het zou trouwens reteduur worden ook. vergeet het. *on topic* ik weet niet wanneer die in nl komt thoeft ook niet van mij hoor!! www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Het hoeft niet persé over de tour van MM te gaan, maar hou het n beetje ontopic voor de rest, ik denk dat het gewoon al veel verklaart dat het een AMERIKAAN is. |
|
Toch vind ik het werk voor Antichrist Superstar goed te pruimen. Donkere ambient of gewoon lekkere industrial. Pas toen Trent Reznor ten tonele kwam [op Antichrist Superstar dus] ging het naar mijn mening de mist in. Mechanikal Animals en Holywood zie ik niet eens meer als echte MM-albums. Laatste roddel: MM staat er alleen voor, alle bandleden zijn Twiggy gevolgd en dus uit de band gestapt. |
|
Ben ik de enigge hier die manson goed vind?? commercieel hoeft niet per c slecht te te zijn. (voor je bankrekening mischien...) kvind ze muziek gewoon goed en wil gvd gewoon een keer die show zien... die hele hype tegen comercie is gewoon bullshit. je vind het goed en als je het niet goed vind: LUISTER ER DAN NIET NAAR! He man nice shot! |
|
Ik vind "Portrait of an American Family" nog te doen. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Volgende pagina |