IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Marilyn Manson Vorige pagina | Volgende pagina
Gerrit
Usericon van Gerrit
Posted 31-07-2003 1:16 by Gerrit Wijzig reactieProfiel van GerritQuote dit berichthttp://community.la-matricule.com

quote:
Op 31 juli 2003 1:12 schreef Snaack het volgende:
was dat nou een coming out


jeps, ik out me als fan van Marilyn Manson

en euh, ik ben van het mannelijk geslacht hoor. dus verander die "you go girl" misschien eens


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 31-07-2003 12:45 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

Zijn teksten gaan over het algemeen nergens over... Die zullen ook vast wel door zijjn PR mannetjes geschreven zijn


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


SQT
Usericon van SQT
Posted 31-07-2003 13:58 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 15 november 2002 21:31 schreef 0Tolerence het volgende:
manson is een mongool ja, moet je zien hoe die erbij loopt. hahaa, zielig gewoon.

ik moet zeggen dat menig blackmetaller er toch ook wat van kan

maar als zij dat leuk vinden, no problem, doe wat je niet laten kunt


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 31-07-2003 14:00 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Tolerance luisterd niet naar black metal!
Zeg dat maar tegen mij!



Def
Nu? Ja, NU!!
Usericon van Def
Posted 01-08-2003 11:13 by Def Wijzig reactieProfiel van DefQuote dit bericht

Lekker hoor, hilarische reacties hier weer.

'Hij ziet er zo gek uit.'
--Jezus, heb je Immortal al 's goed bekeken? Vergeleken daarmee ziet Manson eruit als een brave versie van Balkenende.

'Zijn clip zien er gek uit'
--Oooo, de meeste metal clips zien er inderdaad een heel stuk beter uit. *proest*

'Hij is een product'
--Hmmhmm. Denk je dat Dimmu, Cradle of Immortal ook nog een greintje ECHTE TRUE-E EVILHEIDRROOOOAAAAARRRRR in zich hebben? De beste man houdt van muziek maken die makkelijker in het gehoor ligt, can't blame him.

'Zijn teksten zijn stom'.
--Stom??? Zoveel geniaal cynisme moet ik nog ontdekken in de metalscenen. (afgezien van Bloodbath, die teksten zijn zo over de top dat ik Heer Akerfeldt verdenk van een hele lange lachsessie met zijn vrienden tijdens het bedenken van de lyrics, heerlijk).

'Ik vind hem niet goehoehoed'.
--Da's je goed recht, maar wel met redelijke argumenten komen, en even stil blijven als je een of twee nummers van de beste man kent, n'est ce pas?



goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 01-08-2003 11:18 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Marilyn op FOR was echt mega!!!


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 01-08-2003 11:19 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2003 11:13 schreef Def het volgende:
Lekker hoor, hilarische reacties hier weer.

'Hij is een product'
--Hmmhmm. Denk je dat Dimmu, Cradle of Immortal ook nog een greintje ECHTE TRUE-E EVILHEIDRROOOOAAAAARRRRR in zich hebben? De beste man houdt van muziek maken die makkelijker in het gehoor ligt, can't blame him.

Dat noem ik inderdaad ook kutmuziek


Def
Nu? Ja, NU!!
Usericon van Def
Posted 01-08-2003 11:25 by Def Wijzig reactieProfiel van DefQuote dit bericht

Kijk, da's consequent .



wladimir
Usericon van wladimir
Posted 01-08-2003 11:25 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Hij is een commercieele top 40 homo, dat zegt al genoeg.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 01-08-2003 11:47 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Zal allemaal best,ik ben ook niet zijn grootste fan..maar ik moet toegeven dat hij hier en daar ijzersterke teksten heeft.


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Sater
Usericon van Sater
Posted 01-08-2003 12:34 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2003 11:13 schreef Def het volgende:
'Zijn teksten zijn stom'.
--Stom??? Zoveel geniaal cynisme moet ik nog ontdekken in de metalscenen. (afgezien van Bloodbath, die teksten zijn zo over de top dat ik Heer Akerfeldt verdenk van een hele lange lachsessie met zijn vrienden tijdens het bedenken van de lyrics, heerlijk).

Vergeet Type O Negative niet


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 01-08-2003 12:53 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 1 augustus 2003 11:18 schreef goblinjester het volgende:
Marilyn op FOR was echt mega!!!


Ik vond het maar niks, saaie muziek ook, die bandleden staan erbij als een stelletje halve zolen die maar wat simpel aan het raggen zijn op een gitaar...het was dat ik naar voren moest omdat Metallica ( ) daarna optrad anders was ik aan de andere kant van het festival terrein gaan zitten.


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 01-08-2003 13:12 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

Wat mij stoort aan MM is dat hij overdreven commercieel ingesteld is, en daar durf ik tenminste voor uitkomen. (In tegenstelling tot al het andere gezeik hier.) Het probleem is dus: ergens is de basis wel ok, dat groteske, dat cynisme, de lelijkheid die hij laat zien,... daar kan ik me wel in vinden, maar dan komt de rest erbij kijken. Imagebuilding over the top, en hordes pubertjes die alles slikken voor zoete koek (zonder er bijvoorbeeld even bij stil te staan wat "a minute of decay" misschien inhoudt) en dat allemaal heel "waaaaaaaahw, wat stoer" vinden. Dat steekt me dus tegen, en daarom ga je mij nooit of te nimmer tegenkomen op een MM concert, hoewel ik Antichrist Superstar en Portait of An American Family zelf liggen heb, en die zeker wel in orde vind. Kom nu niet af dat ik me niet mag laten leiden door alle heisa eromheen, en dat muziek het belangrijkste is. Muziek is inderdaad het belangrijkste, maar dat is het imago van de artiest ook. (Anders zou er ook niet zoveel in geinvesteerd worden, niet?) Ik vind dat je jezelf ook, naast appreciatie voor de muziek, moet kunnen terugvinden in de ideeën en principes van diegene die erachter staat, je moet je er als het ware bij thuisvoelen. En verder wil ik niet geassocieerd worden met een horde achterlijke pubers die niks leuker vinden dan bij wijze van shock-effect als MM -kloon over straat te wandelen. Genoeg beargumenteerd? ->Fuck Manson


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 01-08-2003 21:28 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

In MM's teksten hoef je überhaupt niet tussen de regels door te lezen. Het ligt er duimendik bovenop. Ik snap dan ook niet dat mensen serieus ddor hem geshockeerd zijn. Een titel als "Irresponsible Hate Anthem" zegt toch wel genoeg, lijkt me?

Zijn overdreven commerciële instelling van de laatste paar platen is idd wel erg nadrukkelijk aanwezig. Het meest storende eraan vind ik echter hoe hij na (en deels op) "Mechanical Animals" steeds duidelijker is gaan jatten van andere muzikanten. Er staan zoveel liedjes op die laatste paar platen waar ik zo de bron bij kan noemen, het is zo onderhand wel een beetje te gortig. Triest dieptepunt is toch wel "mObscene" waarvan toch wel als een paaaaaaal boven water staat dat het refrein gewoon gecopieerd is van "Be Aggressive" van Faith No More. Had dan gewoon (weer) een cover gedaan.

Maar goed, de laatste platen hoef ik niet meer te kopen. MM heeft nu toch wel afgedaan. Als iemand anders 'zijn' muziek er wel om kan waarderen, zal ik die persoon echt niet afkraken, ofzo, maar voor mij persoonlijk heeft MM niet zoveel meer met muziek/creativiteit te maken.


Touché, pussycat!


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 01-08-2003 21:49 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2003 21:28 schreef Sporty Voleg het volgende:
In MM's teksten hoef je überhaupt niet tussen de regels door te lezen. Het ligt er duimendik bovenop. Ik snap dan ook niet dat mensen serieus ddor hem geshockeerd zijn. Een titel als "Irresponsible Hate Anthem" zegt toch wel genoeg, lijkt me?

Zijn overdreven commerciële instelling van de laatste paar platen is idd wel erg nadrukkelijk aanwezig. Het meest storende eraan vind ik echter hoe hij na (en deels op) "Mechanical Animals" steeds duidelijker is gaan jatten van andere muzikanten. Er staan zoveel liedjes op die laatste paar platen waar ik zo de bron bij kan noemen, het is zo onderhand wel een beetje te gortig. Triest dieptepunt is toch wel "mObscene" waarvan toch wel als een paaaaaaal boven water staat dat het refrein gewoon gecopieerd is van "Be Aggressive" van Faith No More. Had dan gewoon (weer) een cover gedaan.

Maar goed, de laatste platen hoef ik niet meer te kopen. MM heeft nu toch wel afgedaan. Als iemand anders 'zijn' muziek er wel om kan waarderen, zal ik die persoon echt niet afkraken, ofzo, maar voor mij persoonlijk heeft MM niet zoveel meer met muziek/creativiteit te maken.

Mee eens!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Rammoth
I see undead people.
Usericon van Rammoth
Posted 01-08-2003 21:55 by Rammoth Wijzig reactieProfiel van RammothQuote dit bericht

Ik vind zijn muziek kut, zijn teksten heb ik nooit moeite aan besteed, zijn uiterlijk vind ik afgrijzelijk, zijn performance vind ik klote,

Maar als ik een interview van hem zie komt hij behoorlijk intelligent over en zegt vaak hele goede dingen


Don't touch me. I'm evil.


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 01-08-2003 22:01 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

MM is gay mense, velaag jezelf niet tot dat soort troep

stelletje untermenschen


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Darkblood
Usericon van Darkblood
Posted 04-08-2003 10:57 by Darkblood Wijzig reactieProfiel van DarkbloodQuote dit bericht

Untermenschen? Hmmm, de enige keer dat ik de term untermensch zou gebruiken is als ik jouw neus onder mijn zool voel kraken, doch dan waarschijnlijk nog niet, afrukkende-op-een-foto-van-Himmler-mannetje.

Manson. Ach. Leuke dingen gedaan, de beste man brengt humor in de top 40, jat schaamteloos van FNM en brengt een lekker bombastisch top 40 plaatje uit. Hoe graag ik ook narrowminded zou willen zijn, ik mezelf er maar niet toe zetten om alles wat in de top 100 komt gelijk slecht te vinden. Toch nog maar 's wat meer Grind gaan luisteren.

NP: Bloodbath - Ressurection Through Carnage


There Will Be None Left


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 04-08-2003 11:01 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 4 augustus 2003 10:57 schreef Darkblood het volgende:
Untermenschen? Hmmm, de enige keer dat ik de term untermensch zou gebruiken is als ik jouw neus onder mijn zool voel kraken, doch dan waarschijnlijk nog niet, afrukkende-op-een-foto-van-Himmler-mannetje.

Manson. Ach. Leuke dingen gedaan, de beste man brengt humor in de top 40, jat schaamteloos van FNM en brengt een lekker bombastisch top 40 plaatje uit. Hoe graag ik ook narrowminded zou willen zijn, ik mezelf er maar niet toe zetten om alles wat in de top 100 komt gelijk slecht te vinden. Toch nog maar 's wat meer Grind gaan luisteren.

NP: Bloodbath - Ressurection Through Carnage
ja ik leef ook met jouw mee dat je moeder anaal genomen wordt door de postbode maar daarom hoef je je frusratie dat je er zelf niet inmag niet hier te komen uitten


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Darkblood
Usericon van Darkblood
Posted 04-08-2003 11:12 by Darkblood Wijzig reactieProfiel van DarkbloodQuote dit bericht

Wauw, je argumenten waarin je ageert tegen je rascistische gevoelens en de finesse waarmee je je intellect bevestigt zijn ongekend.

Verdict: Dumbass.


There Will Be None Left


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 04-08-2003 11:16 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Ontopic graag.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 04-08-2003 11:26 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2003 11:12 schreef Darkblood het volgende:
Wauw, je argumenten waarin je ageert tegen je rascistische gevoelens en de finesse waarmee je je intellect bevestigt zijn ongekend.

Verdict: Dumbass.
da's ook wel een aardige

=impaled + haggardwolf


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 04-08-2003 11:44 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Praat is normaal man, zo bevestig je intellect ook niet.


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 04-08-2003 11:48 by HgarrothwulfF Profiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

[flame]

Pas op

ontopic verder aub

[Dit bericht is gemodereerd door Elfensteen op 04-08-2003 11:51]


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 04-08-2003 11:51 by wladimir Profiel van wladimirQuote dit bericht

[offtopic]

[Dit bericht is gemodereerd door Elfensteen op 04-08-2003 12:00]


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen