|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
[offtopic] [Dit bericht is gemodereerd door Elfensteen op 04-08-2003 11:54] |
|
[offtopic] [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 04-08-2003 11:57] Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
[offtopic] [Dit bericht is gemodereerd door Elfensteen op 04-08-2003 12:00] |
|
Marilyn Manson is een laagstaande, onwaardige, Amerikaanse bastaards zoon. Die er alleen uit is om te schockeren in zijn gay homo kleding. Zijn muziek is bedoeld voor 14 jarige pubers en het liefst neukt deze pedofiel deze kinderen ook nog eens. Eigenlijk zou hij achter slot en grendel moeten worden gezet. Zijn teksten gaan alleen over Amerika en dat soort zaken. Niks te maken met ons machtige Europa. Verder achter de laag make-up, ziet Marilyn Manson eruit als een nerd, wat hij ook echt is. |
|
quote:ik denk wel dat dat eigenlijk niet z'n eigen smaak kleing is maar dat daardoor z'n muziek beter verkoopt |
|
Het is en blijft een zakenmannetje. |
|
idd, gemaakt om succes te boeken. Ik snap niet wat sommige mensen interessant aan de muziek vinden. (niet allemaal: "TEKST!" roepen, want muziek luister je niet alleen om de tekst) Misschien kan een Manson fan ons meer uitleg geven |
|
Die luisteren zelf meestal naar laagwaardige muziek, dus dat is niet moeilijk te begrijpen. |
|
quote:hehe, nee ik bedoel meer dat ze ons uitleg kunnen geven wat ze nou aantrekkelijk ( ) vinden aan de riffjes/drums/zang. Ik ben daar eigenlijk best nieuwsgierig naar, omdat het imo gewoon niet erg mooi klinkt. |
|
Hehe, wat een mod-actie! Waren de jongetjes stout aan 't praten? Maar had Manson ook al niet die kleren aan trouwens voordat 'ie succes had? Ben niet zo goed thuis in zijn genre, maar ik meen het me wel te herinneren. En bij Manson is het vind ik net als bij alle andere nu-metal/new-metal bandjes: Het zijn vengaboys deuntjes, alleen dan omlaag gestemd en bruut gebracht. Je moet ervan houden. There Will Be None Left |
|
quote: Oh...en dit mag volgens mij van Concerten --> Heavy Metal KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
weet er iemand waar je het boek 'long road...' van mm kan vinden? Zowel op sites als in de winkel? |
|
quote: Toen dat boek er net uit was gekomen heb ik hem in Amsterdam gekocht. Waar die nu nog ligt, zou ik echter niet weten. Maar misschien can google jou wel helpen. |
|
ik heb em van www.bol.com maar das wel al 3 jaar geleden You suck and that's sad |
|
wow, oude thread.. MM's muziek is vermakelijk, niets meer of minder. Ik vind dat veel metalheads het hele muziek gebeuren vaak iets te serieus nemen. |
|
Of juist niet. |
|
quote:Herman Finkers zijn muziek is vermakelijk. MM is een goedkope relnicht. |
|
quote:Maar wel met een betere marketingmanager ... MM is een act pur sang ... tja .. kennelijk is daar vraag naar .. alhoewel zijn populariteit flink aan het inkakken is .. |
|
quote: edit: wat doet dit eigenlijk in 'Concerten'? [Dit bericht is gewijzigd door cataclysm child op 06-08-2007 1:48] Faustian Spirit of the Earth |
|
|
|
Marilyn Manson naar Nederland Laatste update: 16 januari 2012 12:07 TILBURG - De Amerikaanse rocker Marilyn Manson doet op 4 juni het Tilburgse poppodium 013 aan. Het is de enige clubshow die hij in Nederland geeft, maakte 013 maandag bekend. Manson brengt volgende maand een nieuw album uit, Born Villain. Deze plaat toont volgens het popcentrum aan dat hij nog steeds de controverse opzoekt en de grenzen van het toelaatbare verkent. De exentriek ogende cultzanger kwam in de jaren '90 met zijn eerste album. Zijn muziek kent invloeden uit de rock, metal, glam en industrial. Van het album Antichrist Superstar zijn meer dan 7 miljoen exemplaren verkocht. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik heb eigenlijk wel zin om te gaan. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote:Mooi dit. Lees het topic eens door mensen, met kopje koffie. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote:Een keer live gezien en, eerlijk is eerlijk, viel echt niet tegen. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |