IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Marilyn Manson Vorige pagina | Volgende pagina
Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 04-08-2003 11:53 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

ontopic: MM, tsjah, ik vind er geen bal aan, maar als iemand het leuk vindt mag hij het van mij luisteren. Technisch is het op zich leuk in elkaar gezet. Maar het klinkt allemaal een beetje te "gemaakt"

[Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 04-08-2003 11:58]


corvus odonthalia
Usericon van corvus odonthalia
Posted 04-08-2003 11:54 by corvus odonthalia Profiel van corvus odonthaliaQuote dit bericht

[offtopic]

[Dit bericht is gemodereerd door Elfensteen op 04-08-2003 11:54]


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 04-08-2003 11:54 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

[offtopic]

[Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 04-08-2003 11:57]


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 04-08-2003 11:58 by impaled succubus Profiel van impaled succubusQuote dit bericht

[offtopic]

[Dit bericht is gemodereerd door Elfensteen op 04-08-2003 12:00]


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 04-08-2003 12:02 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Marilyn Manson is een laagstaande, onwaardige, Amerikaanse bastaards zoon. Die er alleen uit is om te schockeren in zijn gay homo kleding. Zijn muziek is bedoeld voor 14 jarige pubers en het liefst neukt deze pedofiel deze kinderen ook nog eens.
Eigenlijk zou hij achter slot en grendel moeten worden gezet.
Zijn teksten gaan alleen over Amerika en dat soort zaken. Niks te maken met ons machtige Europa.
Verder achter de laag make-up, ziet Marilyn Manson eruit als een nerd, wat hij ook echt is.




impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 04-08-2003 12:04 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2003 12:02 schreef wladimir het volgende:
Marilyn Manson is een laagstaande, onwaardige, Amerikaanse bastaards zoon. Die er alleen uit is om te schockeren in zijn gay homo kleding.
ik denk wel dat dat eigenlijk niet z'n eigen smaak kleing is maar dat daardoor z'n muziek beter verkoopt


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 04-08-2003 12:06 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Het is en blijft een zakenmannetje.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 04-08-2003 12:07 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

idd, gemaakt om succes te boeken. Ik snap niet wat sommige mensen interessant aan de muziek vinden. (niet allemaal: "TEKST!" roepen, want muziek luister je niet alleen om de tekst) Misschien kan een Manson fan ons meer uitleg geven


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 04-08-2003 12:09 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Die luisteren zelf meestal naar laagwaardige muziek, dus dat is niet moeilijk te begrijpen.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 04-08-2003 12:10 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2003 12:09 schreef wladimir het volgende:
Die luisteren zelf meestal naar laagwaardige muziek, dus dat is niet moeilijk te begrijpen.
hehe, nee ik bedoel meer dat ze ons uitleg kunnen geven wat ze nou aantrekkelijk ( ) vinden aan de riffjes/drums/zang. Ik ben daar eigenlijk best nieuwsgierig naar, omdat het imo gewoon niet erg mooi klinkt.


Darkblood
Usericon van Darkblood
Posted 04-08-2003 13:16 by Darkblood Wijzig reactieProfiel van DarkbloodQuote dit bericht

Hehe, wat een mod-actie! Waren de jongetjes stout aan 't praten?

Maar had Manson ook al niet die kleren aan trouwens voordat 'ie succes had? Ben niet zo goed thuis in zijn genre, maar ik meen het me wel te herinneren. En bij Manson is het vind ik net als bij alle andere nu-metal/new-metal bandjes: Het zijn vengaboys deuntjes, alleen dan omlaag gestemd en bruut gebracht. Je moet ervan houden.


There Will Be None Left


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-02-2006 16:30 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:

Hollywooddebuut Marilyn Manson
Geplaatst op 01-02-2006 om 12:07 door Reporter


De extravagante rockster Marilyn Manson zet zijn eerste voetstappen in Hollywood. Manson speelt de hoofdrol in de fantasy-horror film Phantasmagoria: The Visions of Lewis Carroll. Sterker nog, hij speelt de hoofdrol, schreef het verhaal en gaat de film ook nog regisseren.

In de film speelt Manson de rol van Lewis Carroll, de schrijver van 'Alice in Wonderland'. Het verhaal is gebaseerd op een gedicht, waaraan de film haar titel ontleend. Supermodel Lily Cole gaat de rol van Alice spelen en er wordt onderhandeld met niemand minder dan Angelina Jolie om de rold van de Red Queen (Hartenkoningin) te spelen.

Alsof Marily Manson nog niet genoeg werk heeft aan het acteren en regisseren, gaat de rockster ook zelf de muziek bij de film verzorgen. Phantasmagoria: The Visions of Lewis Carroll wordt in de zomer van 2006 opgenomen in Europa (locatie onbekend). Een releasedatum is nog niet vastgesteld.





Oh...en dit mag volgens mij van Concerten --> Heavy Metal



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


As I Lay Dying
Usericon van As I Lay Dying
Posted 26-09-2006 23:49 by As I Lay Dying Wijzig reactieProfiel van As I Lay DyingQuote dit bericht

weet er iemand waar je het boek 'long road...' van mm kan vinden? Zowel op sites als in de winkel?


soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 27-09-2006 0:00 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

quote:
Op 26 september 2006 23:49 schreef As I Lay Dying het volgende:
weet er iemand waar je het boek 'long road...' van mm kan vinden? Zowel op sites als in de winkel?


Toen dat boek er net uit was gekomen heb ik hem in Amsterdam gekocht. Waar die nu nog ligt, zou ik echter niet weten. Maar misschien can google jou wel helpen.


killerbarbie
Usericon van killerbarbie
Posted 27-09-2006 10:13 by killerbarbie Wijzig reactieProfiel van killerbarbieQuote dit bericht

ik heb em van www.bol.com maar das wel al 3 jaar geleden


You suck and that's sad


Shadows & Rain
Usericon van Shadows & Rain
Posted 27-09-2006 13:37 by Shadows & Rain Wijzig reactieProfiel van Shadows & RainQuote dit bericht

wow, oude thread..

MM's muziek is vermakelijk, niets meer of minder. Ik vind dat veel metalheads het hele muziek gebeuren vaak iets te serieus nemen.


soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 27-09-2006 13:42 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

Of juist niet.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 27-09-2006 13:46 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 27 september 2006 13:37 schreef Shadows & Rain het volgende:
MM's muziek is vermakelijk
Herman Finkers zijn muziek is vermakelijk. MM is een goedkope relnicht.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-09-2006 13:49 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2006 13:46 schreef Judge M. het volgende:
Herman Finkers zijn muziek is vermakelijk. MM is een goedkope relnicht.
Maar wel met een betere marketingmanager ...

MM is een act pur sang ... tja .. kennelijk is daar vraag naar .. alhoewel zijn populariteit flink aan het inkakken is ..


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 06-08-2007 1:47 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
"Marilyn Manson kocht spulletjes van Adolf Hitler"

zo 05/08/07 - De gewezen keyboardsspeler van Marilyn Manson heeft een klacht ingediend tegen zijn ex-baas. De man beweert dat Manson inkomsten van de groep gebruikt heeft om onder meer nazimemorabilia te kopen.
Volgens Stephen Bier kocht de shockrocker Marilyn Manson schrijfmachines van de SS, kleerhaken van Adolf Hitler en een handtas van Hitlers levensgezellin Eva Braun. Manson zou voor deze en andere aankopen eigen geld en inkomsten van de groep gebruikt hebben.

Volgens Stephen Bier heeft zijn ex-baas daarmee een overeenkomst uit 1993 over de verdeling van de groepsinkomsten geschonden.

Marilyn Manson zou ook andere ongewone spulletjes gekocht hebben, onder meer Afrikaanse maskers gemaakt van mensenhuid en het skelet van een vierjarig Chinees meisje.


edit: wat doet dit eigenlijk in 'Concerten'?

[Dit bericht is gewijzigd door cataclysm child op 06-08-2007 1:48]


Faustian Spirit of the Earth


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 22-09-2007 21:15 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 16-01-2012 20:31 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Marilyn Manson naar Nederland
Laatste update: 16 januari 2012 12:07

TILBURG - De Amerikaanse rocker Marilyn Manson doet op 4 juni het Tilburgse poppodium 013 aan. Het is de enige clubshow die hij in Nederland geeft, maakte 013 maandag bekend.

Manson brengt volgende maand een nieuw album uit, Born Villain.

Deze plaat toont volgens het popcentrum aan dat hij nog steeds de controverse opzoekt en de grenzen van het toelaatbare verkent.

De exentriek ogende cultzanger kwam in de jaren '90 met zijn eerste album. Zijn muziek kent invloeden uit de rock, metal, glam en industrial. Van het album Antichrist Superstar zijn meer dan 7 miljoen exemplaren verkocht.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 18-01-2012 6:57 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Ik heb eigenlijk wel zin om te gaan.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 18-01-2012 9:11 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 15 november 2002 11:31 schreef Beli Mawr het volgende:
Volledig mee akkoort.

Nog iets dat ik echt haat is dat hij altijd maar alles kapot maakt op het eind van een optreden, alles maar dan ook alles moet kapot, wat kinderachtig toch.
Mooi dit.

Lees het topic eens door mensen, met kopje koffie.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 18-01-2012 11:41 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 18 januari 2012 6:57 schreef G.I.R.L. het volgende:
Ik heb eigenlijk wel zin om te gaan.
Een keer live gezien en, eerlijk is eerlijk, viel echt niet tegen.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen