![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:homie. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
homo? Je moeder. ![]() |
|
van die brakke nederlandse metal met te barre uitspraak, hedendaagse thrash, powermetal ala heumerfeull In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
quote:yo alles cool hier!yo alleen ben ik nou lichtelijk fucked up yo omdat ik weer teveel op zm rondhang yo en al die nietszeggende topics lees en er nog in post ook yo gelukkig is der straks voetbal yo en kan ik weer de domme voetbal kijkende tokkie uithangen yo tokkie power! Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Slick ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Power, thrash, doom... ![]() |
|
quote: Klopt, je bent niet de eerste. Het woord trekt blijkbaar wel de aandacht. ![]() ![]() |
|
Teveel TMF? ![]() |
|
quote: Gebruiken ze dat woord daar dan zo vaak? Als jij 't zegt zal dat wel zo zijn. ![]() |
|
niet zeiken, ons digt die shizzle ![]() Je moeder. ![]() |
|
Van die moderne technische death metal, symfonische black metal, industrial metal, nu-metal, gladde (italiaanse/finse) power metal en de zogenaamde Gothenburg-sound. ![]() Bareuh... ![]() |
|
Geen enkele, alhoewel er een paar genres zijn die ik niet zo heel vaak luister. Maar van elk genre zijn er wel bands te verzinnen die ik kan waarderen. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Tumultuous Teutonic Templar Thrash trek ik niet al te goed. ![]() Bruce Banner ![]() |
|
ik trek het fijnst op klassiek. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: dat is nou net het enige genre waarvan ik ik kan zeggen dat ik alle bands trek! ![]() Je moeder. ![]() |
|
ongeveer 99% van de releases "dig" ik niet ![]() |
|
wat doe ik totaal niet met metal genres? zo kan ie wel weer ![]() |
|
Hehehe, dig werd al in de sixties gebruikt, en zeker door hendrix. Iig: de meeste muziek van alle metalgenres van nu trek ik niet zo, er is maar weinig nieuws wat ik wel gaaf vind. En zoals altx al zei, in elk genre is er in principe wel een band die ik wel aardig vind. Let wel, aardig. Geen idee wat ook maar iemand hier met die info aanmoet, maar goed. Dat geldt voor een hele lading topics waar ik in post. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 09-06-2008 20:33] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Eigenlijk alleen -core-genres niet, op een handjevol grindbands na en vaak ligt dat toch meer tegen een ander genre aan. ![]() |
|
quote: Manowar. En je weet hoe ver het treinen is. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
ik dig powermetal en gothicmetal totaal niet. Doom ook erg slecht alhoewel er 3 of 4 uitzonderingen tussen zitten. Deathmetal waar geen touw aan vast te knopen is doordat de 'muzikanten' als een idioot aan het raggen zijn en het lijkt of er alleen een of andere aap inzingt, heb ik het ook niet zo op. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Op een handvol bands na trek ik DM niet echt, maargoed dat kan ik verder nog wel aanhoren. Waar ik wel echt groene uitslag van op mijn zak krijg is powermetal en aanverwante meuk. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Oja en de meeste gothic metal bands horen ook in de lijst. ![]() |
|
Bands zoals epica ![]() Doom Powermetal Het is de lichtinval ;') ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |