|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
ik heb die zanger met zijn soloband gezien op Pinkpop, dat was toch om te huilen zo slecht |
|
quote: Mathmetal, als in Watchtower bijvoorbeeld. Wat een band overigens "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Alle folk metal, bijna alle viking metal, alle power metal (behalve Dragonforce), alle vriendin metal. Die genres dig ik TOTAAL niet. Verder vind ik in diverse genres veel werk poepsaai, maar niet ergerlijk. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: DF, omdat het zo over the top is? Bruce Banner |
|
Meeste power metal, slamdeath...dat was het wel zo'n beetje denk ik. |
|
Hoewel ik sommige Viking / Folk metla nog best kan waarderen heb ik een gruwelijke schrufthekel aan het volk dat dit soort muziek aan weet te trekken en dan zeker die drinkhoorn mongolen... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Hier kan ik me wel bij aansluiten, alleen nuanceer ik die schurfthekel... Ik kan gewoon niet zoveel met het gros van die mensen. Female fronted kan ik over het algemeen ook niet zo waarderen, net zoals nu-metal/emo zooi. En die echte over the top power metal... Ach wel lachen af en toe, maar ik zal het niet snel aanschaffen. Edit: Eco zooi is een beetje vreemd.. Nieuwe stroming metal wellicht? [Dit bericht is gewijzigd door DecomposingBitch op 13-06-2008 16:47] "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Oh, nog iets waar ik nogal jeuk van krijg, folk metal, met als enige folk input : Keyboard.......... |
|
quote: quote: Niet met SoaD dus. Derhalve; mond houden. SoaD is namelijk veel gaver. Ik wordt overigens helemaal gek van folk- en vikingmetal. [Dit bericht is gewijzigd door yowannuzz op 13-06-2008 23:06] |
|
Is elfjesmetal al genoemd? |
|
Is dat een genre dan? |
|
Ja. |
|
Dan ben jij de eerste die het noemt. Knap dat je daar aan dacht ! Want het is ook inderdaad gigantisch kut, met zijn elfjes...We zijn godverdomme niet in de Efteling. |
|
quote: Vertel dat maar aan de lui van Elexorien. |
|
Geef hun nummer maar. |
|
06-46733836 |
|
Heeee wat moet mijn nummer hier?! |
|
Oh kut, Ellen staat net naast Elfjesmetal in mijn telefoon. |
|
+31(0)642 75 25 89 |
|
quote: Hmmmm dan moet je me maar bewerken en de naam LL geven... Geeft vast minder problemen |
|
Ik zal morgen wel eens kijken; ik ga niet om 1 uur 's nachts mensen lastig vallen met andermans mening. |
|
quote: Ik zal je zo even bewerken! |
|
quote: RRRRRRRrrrawrrr |
|
quote: hahahahah Suck my piss |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |