![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: hehe, dat werd destijds "Efteling-metal" genoemd in de Aardschok als ik me niet vergis. Geniale plaat! [Dit bericht is gewijzigd door Mr. Cuntreaper op 14-06-2008 23:37] Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! ![]() |
|
Jolige folkmetal ![]() Verder heb ik niet echt ergens een aversie tegen, al gaat die theatrale zangeresjesmetal, samen met funeral doom, mij ook steeds meer tegenstaan. En vroeger, in die goeie ouwe tijd, vond ik dat nog leuk ook ![]() ![]() |
|
Ik vind elk genre wel iets leuk. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: Klopt. Volgens mij de eerste band die die benaming kreeg. Briljante plaat, ja. Ik draai hem zo af en toe nog wel, altijd lekker. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
drinkhoorn mongolen ![]() AHAHeaHaHAHHAHAHAAHAHAHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA geniaal ja, folk/viking/power metal ook niet aan mij besteed... DOEI Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Grindcore en van die blastbeat death metal, echt te saai! Against God and Government ![]() |
|
Ja man. Geen donder aan. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: Kan ik het helpen dat je het er niet mee eens bent, tietengezicht. Against God and Government ![]() |
|
Hap. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote:mijn piemel ook! ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Ik dig elke genre wel. Alleen niet van die pruts bandjes die denken dat ze wat zijn. En vooral van die wijven die totaal niet kunnen zingen. ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
prutsbandjes zoals grindbashers, carnal leftovers, departure,en 90 procent van alle black metal bands ? bedoel je die ? ![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote:dikke +1, maar er zijn ook genoeg heren die het niet kunnen. ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Ah ik was WSK nog vergeten te melden. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Ik kan bands als Arch Enemy niet uitstaan, met dat wijf. Elke plaat klinkt hetzelfde, hell.. zelfs de productie. Klinkt allemaal zo Nuclear Blast-ig ![]() |
|
quote:jij kan hierover een praatgroep beginnen met Buzrum. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Wat, Dentz is toch niet kaal? ![]() Grindcore + een hele zooi BM, waarbij opnamekwaliteit gelijk staat aan die van een fisher price my first recorder. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
Metalcore, weinig of geen power metal. Voor de rest klaag ik niet gauw. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: Same here ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |