|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Doping! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Maar CSC is juist de ploeg die moet aanvallen in de bergen, omdat Sastre en Schleck matige tijdrijders zijn. |
|
quote: Maar Schleck heeft al eens gewonnen op L'Alpe d'Huez En ook al zijn Voigt en Cancellara en Gustov er nu alweer af hebben ze nog steeds Sastre, de broertjes Schleck en Arverson in het peleton. Dat toch best heel netjes. Aan de andere kant zelfs als CSC niet met geel naar huis gaat gaan ze zowiezo naar huis met het ploegenklassement en waarschijnlijk ook met wit. Dan zou geel alleen nog maar de slagroom op de taart zijn. Bovendien staat Menchov behoorlijk achter en moet hij dat toch echt in gaan lopen anders kan hij nooit winnen van Evans. |
|
quote:Geel slagroom op de taart? Er telt maar 1 ding echt voor de buitenwereld en dat is het geel, met afstand gevolgd door de bolletjes-en groene trui. Vrijwel niemand die een ploegenklassement of witte trui onthoudt.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Tsja.. ik wel en in mijn wereld tel alleen ik. En ik denk dat het laten zien dat je een vreselijk sterke ploeg hebt ook absoluut telt. |
|
quote: Het gaat CSC maar om één ding: de Tour winnen. Schleck heeft inderdaad een keer gewonnen op Alpe d'Huez, maar dat was net zoiets als Boogerd op La Plagne: hij stond vrij ver achter in het klassement en kreeg de ruimte voor een aanval, al ver voor de slotklim. Suf op kop gaan rijden brengt CSC sowieso niet de Tourzege, ze zullen echt wat anders moeten gaan verzinnen. |
|
jammer voor Schleck hier verliest hij podium Sastre, Evans, Menchov in die volgorde eindpodium signature |
|
Nou, 1.34 tussen Sastre en Evans gaat er echt om spannen. Menchov moet normaliter wel derde kunnen worden. |
|
Hoezo jammer voor Schleck? Hij heeft gedan waarvoor die naar de tour is gekomen, zijn kopman aan het geel helpen. Dat hij het daarvoor zelf in moet leveren, ach ja, er zijn ergere dingen. Maar vandaag echt formidabel werk van CSC, eerst van Cancellara en daarna van de broertjes Schleck, want die laatste twee hebben toch samen een beetje gezorgd dat de groep Evans vertraagd werd, waardoor Sastre tijd kon winnen. Vooral Andy Schleck heeft heel erg goed alle aanvallen binnen de perken weten te houden. Hulde. |
|
Ah, mijn held Hopelijk houdt Sastre zijn superbenen tot zaterdag. De kans is echter, mijns inziens, klein dat hij Evans voor zal blijven wanneer Evans een voor zijn doen normale tijdrit rijdt. Prachtige aanval, ik heb genoten! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: :') Doordat Sastre meteen voor de aanval koos en goed doorzette kwam CSC voor een dilemma te staan, logisch dat ze de kaart van Sastre trokken. Ik vond Andy Schleck zeer goed rijden vandaag, naast Sastre natuurlijk. Menchov kan de tour zege wel vergeten denk ik. |
|
Jammer dat Andy helemaal kapot ging op Hautacam, maar die jongen komt er nog wel. Hij is ook nog maar net 23. |
|
quote: Leuk hoor, dat een derde plek nog in het verschiet ligt, maar die jongen mist gewoon net dat laatste beetje klasse om echt een serieuze rol te kunnen spelen. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Dat dacht ik van Evans vroeger ook en van Sastre al helemaal. Gelukkig is Contador er volgend jaar weer en is Andy Schleck ook weer een jaartje sterker. Die mannen kunnen echt het verschil maken. |
|
volgend jaar Contador maja, die moet ik niet meer signature |
|
Sastre, hoera! die man maakt de hele tour weer goed!! (wtf is ricco?) Wat een fantastische, formidabele jump! Wat een magistrale klim!!! Al jaren staat hij trouw in mijn tourpoultjes omdat hij constant presteert (zo'n zekere vierde plek, meer niet) en nu is daar die superklim en ligt daar het geel heel, heel, heel misschien in Parijs!! Ik zit met geknepen billen zaterdag voor de buis... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Gelukkig was Sastre er, anders was het weer een slaapverwekkende etappe geweest. Nu maar hopen dat hij zaterdag een superdag heeft, maar ik vrees dat die uitgezette kangoeroe het wel zal halen Faustian Spirit of the Earth |
|
Daar ben ik ook bang voor.... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Er is nog niet echt een topper opgestaan, ik bedoel.. als Sastre dit kan doen betekend dat (met alle respect voor de man) dat er nog geen klasbak als een Armstrong Indurain of Rasmussen (ik geloof in diens onschuld) is op dit moment. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Er is maar een groot ronderenner op dit moment en dat is Contador. |
|
Die vond ik vorig jaar echt niet al te best in de Tour Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Nog een jaartje schorsing voor Rasmussen en hopelijk kunnen we dan weer als vanouds gaan genieten. (want ook ik geloof in zijn onschuld) Maar ik heb een stukje interview met frank Schleck gelezen waarin hij Andy aanwijst als winnaar voor volgends jaar. Ben ik nu de enige die dit interesant vind? Gaan ze het komende jaar bij CSC dan ook zorgen dat ze allemaal leren een fatsoenelijke tijdrit te rijden? Want dan word het volgend jaar best interesant. |
|
doe nou aub niet alsof het dit jaar niet interessant is....kijk naar de verschillen in de top 10. Al jaaaaaren niet meer gehad. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |