|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: De ironie van het tegenwoordige dopingverhaal is inderdaad dat je als dopinggebruiker beter slechter kan rijden omdat je anders sowieso gepakt wordt, hehehe. Goed systeem Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: die Ricco, hoe voorspelbaar was me dat zeg signature |
|
Blijkbaar was er nog een tweede renner in de Saunier Duval stal verdacht. Geen wonder dat ze meteen maar collectief hun boeltje gepakt hebben, ondanks Cobo's redelijke overall positie en Piepoli's eerdere ritzege. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Piepoli is inmiddels ook ontslagen door de ploegleiding. |
|
Ja, en dat zegt ook genoeg dus. Wat was Cavendish weer schitterend trouwens Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Epo gebruikt? |
|
quote: Hoi spuit 11. Mooie overwinning van Freire trouwens, dat groen zit volgens mij wel goed. Die haalt Parijs wel She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: 11 spuiten? Junk! |
|
dat hele fietsen boeit me voor geen meter maar al die ellende over drugsgebruik houdt het wel boeiend hehe Je moeder. |
|
Een aids spuit in je arm karnivoor. |
|
Freire gaat met zijn ogen dicht nog de groene trui pakken. En eindelijk een ritzege, hij heeft het verdiend. |
|
Inderdaad ... al vind ik het stiekem toch wel wat jammer voor die oude Zabel Faustian Spirit of the Earth |
|
Ik ben erg benieuwd naar de etappe van vandaag . En Freire zal de groene trui wel halen als hij de Alpen over komt, zeker nu Cavendish ermee gekapt is. |
|
quote: +1 En dan zouden we tenminste eens een tour hebben die in elk geval gedeeltelijk zo afloopt als ik wil. |
|
Jeetje wat een teringweer. |
|
Flauw hoor, zo'n geen aanvalsverdrag |
|
ja, idd flauw en De Volder valt af. |
|
quote: en de gele trui snap ik maar hoe zit dat met die bolletjes trui? wanneer krijg je die? en ook nog een groene trui? waar is die voor? ik heb net een bruine trui gebreid! [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 20-07-2008 16:15] Je moeder. |
|
|
|
Die bruine trui is voor de meest afgelegde kilometers op het toilet? "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Nee, de langste remsporen... |
|
quote: Gele trui = snelste over het geheel Wit = snelste onder de jongeren (tot en met 25) Bolletjes = Bergklassement, krijgt punten als je als eerste een berg beklimt, de hoeveelheid hangt af van de steilte en hoogte van de klim net zoals het aantal renners dat punten kan verdienen. (nummer 1 t/m ..) Groen = Sprintklassement, werkt ook met punten die te verdienen zijn door als eerste over de streep te komen, maar ook door als eerste over tussensprints op vlakke gebieden) Rood nummer = strijdlust, toegekend aan de renner die de dag ervoor het hardste heeft gestreden. Enigszins subjectief Gele nummers = voor de ploeg die het beste staat in het ploegenklassement. Het ploegenklassement wordt meen ik bepaald door elke dag de beste vijf renners van de ploeg te nemen en daarvan de tijden bij elkaar op te tellen of te middelen. Waarom niet de hele ploeg? Nou niet alle ploegen zijn even groot en door uitval van renners ontstaan er anders allerlei rekenproblemen. En nu hoop ik dat ik het goed heb en niet teveel heb overgeslagen. |
|
Is er ook een trui voor lulligste valpartij? quote: (SN) Auw. Damn. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Wat een saaie processie deze etappe, koersen ho maar. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |