![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Sorry ![]() Ik was een paar dagen geleden een keer te laat en toen ben ik de interesse een beetje verloren... Vond dit ook niet een heel erg leuke tour verder. Vooral het parcours was matig. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Tegenvallende bergetappes ovr het algemeen helaas. En gefeliciteerd aan Blueprint, mooie en verdiende overwinning. Ik ben in elk geval met meer dan 50k geeindigd ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Ik las dat Fofonov ook betrapt is op doping. ![]() Verder vond ik het wel een leuke tour, had alleen Menchov wat beter verwacht eigenlijk. ![]() |
|
quote: Dit gaat toch zo vaak in de tour? Die wordt beslist op 1 berg, met 1 aanval. Daarom zit je toch drie weken geboeid te volgen? Want JIJ als kijker wil de beslissende demarrage niet missen! En wat was hij fantastisch, die demarrage! ![]() Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
die rekenende Evans heeft alles verknald, samen met Ricco en Piepo de Epo en die Cavendish (maar die kan ik wel hebben) [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 27-07-2008 23:54] signature ![]() |
|
Evans verknald? Dankzij hem was het leuk! De chagrijnige, verdedigend rijdende, onsympathieke, oersaaie wieltjeszuiger delft het onderspit. Zijn naam ben je in vijf jaar vrijwel vergeten. Wie kent Beloki nog? Meer een 'oh ja, die gast' lijkt me... Deze tour blijf je herinneren als degeen waar klimmer Sastre de tour won op de Alpe d'Huez met een geweldige aanval. ![]() Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
Lol, ja, ik dacht dat mocht Evans es hebben aangevallen, er nog meer spanning zijn geweest maar ik kan in je stelling komen btw Volgens de Nederlandse Volkskrant zijn advocaten momenteel een scheiding aan het regelen tussen Thomas Dekker en Rabobank. Nederlands grootste wielerbelofte zou wegmoeten bij Rabo na "de vondst van variabele bloedwaarden en een wederzijds gebrek aan vertrouwen". signature ![]() |
|
quote: Hmmm, gisteren hadden Smeets en Boogerd het al over een verstoorde relatie tussen Rabo en Dekker. Wist echter niet dat daar mogelijke doping verdenkingen achter zaten. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote:Het zal toch niet waar zijn.. hadden we weer eens een ronderenner ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
@Evans: De man kon niet anders. Ga er ook maar aanstaan gast! Heb je zijn kop gezien boven toen ie boven op de Alp was ![]() [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 28-07-2008 11:25] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Er was toch ook al gezeik vorig jaar vanwege die 'besmette' arts waar hij mee samenwerkte, Ferrara of iets dergelijks... Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
quote: Hihi, volgend jaar misschien ook maar eens meedoen aan zo'n rondemaster ![]() Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
quote: Ik vermoed dat de meeste mensen Sastre wel hadden gekocht voor die befaamde Alpenetappe dus daar had je niet heel veel mee gescoord. Desondanks wel een goede voorspelling! ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Cecchini, die in het verleden ook met Basso en Ulrich samenwerkte... ![]() |
|
quote: Klopt en nadien had hij een 'gebrek aan vorm'. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... ![]() |
|
Dekker heeft afwijkende waarden, die volgens de UCI niet verdacht zijn. Dus waarschijnlijk is hij ziek of ziek geweest. ![]() |
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |