|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Generaliseren is ook een kunst. Nog een kunst, de kunst van het weglaten: "Totale assimilatie, anders de voet erachter!" |
|
daar zijn alle media heel goed in Je moeder. |
|
Dames en heren, Het spijt mij enorm. Mijn 80 procent kan ik niet bewijzen. Ik hoop dat alle linkse mierenneukers nu een enorme flush krijgen en de overwinningsadrenaline door hun aderen voelen stromen. GRRRR.. Ik zei toch al dat ik het niet zeker wist... pffffff daVid |
|
dank je eikel |
|
Als je het niet zeker weet zoek dan eerst een bron. En ik links...mwuhahahaa ja hoor Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Trey Azagtoth (oké, 1 h minder) = gitarist morbid angel (zou kunnen nietwaar) |
|
|
|
quote: Whoe de fuck is Morbid angel ? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Yeah Baby Yeaaah!! it feels goddamn good Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
allochtonen -> Ovens |
|
quote: duidelijk ben je in ieder geval wel. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 30-07-2002 13:11] |
|
In bepaalde wijken in Rotterdam is 90% allochtoon.. En dan vooral Marokkaan/ Turk/ Surinamer.. Het blijft vaag om daar te lopen, net alsof ik op vakantie in mijn eigen stad ben En zonder te willen stigmatiseren moet ik toch wel zeggen dat precies die wijken zgn. 'probleemwijken' zijn.. En ik vind het ook buitengewoon storend dat al die drugsmarokkaantjes ongestrafd in de bijstand kunnen zitten en tevens in de allerduurste auto's rond kunnen rijden.. |
|
quote: Doordat ze allemaal in dezelfde wijken samenhokken wordt het nog moeilijker om te integreren. Moesten ze verspreid wonen dan zouden ze zich veel gemakkelijker aanpassen. Maar wie wil nu een turk in zijn buurt... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
hee! onderbouw dat eens. Waar haal je dat vandaan die 90 %? Ik heb dat ook, dat ik me er aan erger. Ik heb ook een boel vooroordelen. Zo vind ik een groepje blanke hangjongeren minder gevaarlijk dan gekleurde. In mijn wijk is het percentage fortuyn stemmers heel hoog geweest. Dat komt omdat ik de wijk achteruit zie gaan en het LIJKT direct in verband te staan met het aantal allochtonen dat er komt wonen. [Dit bericht is gewijzigd door daVid op 30-07-2002 13:29] |
|
quote: Ik ben blij dat ik dan toch wat positiefs voor je heb kunnen betekenen op de dinsdagmorgen |
|
ik vind dat het asielbeleid strenger moet worden en dat ze geen mensen meer toelaten die het om economische redenen doen. Dus alleen politieke vluchtelingen. Allochtonen/Asielzoekers die zich misdragen, op het vliegtuig naar hun eigen land. |
|
Een turk in de buurt maakt geen reet uit. Als ik op een gegeven moment nog 1 v/d 3 blanken ben in mijn wijk... tjah, dan ga ik echt wel een ander plekje zoeken. Dat is nou integreren. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Helemaal waar.. Maar ik denk dat dat onderscheid maken dus verdomd moeilijk is.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Sja.. Moet ineens aan een grap denken die ik een tijd geleden hoorde: Een turk tegen zijn nederlandse buurman: Hé, mijn huis is meer waard dan dat van jou! Nederlander -- Mijn huis is anders in betere staat van onderhoud hoor! Turk -- Maar IK woon niet naast een Turk! Maar idd, problemen blijven in stand omdat allochtonen samenklitten in probleemwijken.. Dat probleem kan alleen opgelost worden door grootscheepse sanering van wijken en spreiding van allochtonen.. |
|
quote: hehe, thanks. en nogf een biertje erbij, mijn dag kan niet meer stuk. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Spreiding lijkt een goed idee, maar word héél moeilijk. De gemeente moet dus huizen op gaan kopen, of in gaan pikken van huurorganisaties. Dit gaat al geld kosten. Daar komt bij dat iedereen zijn eigen haggie(hachie?) wil beschermen. Dus NIET in hun buurt. En dan..... Hoe bepaal je wie een allochtoon is. en als je dat dan bepaalt hebt,op welke grond wil je ze dan DWINGEN te verhuizen. Dit is eigenlijk discriminatie. Sommige mensen vergeleken het met de transportaties van joden, maar dat vind ik een beetje ver gezocht. Dan komt er ook nog bij dat ik als arme nederlander ook wel in een goede buurt gezet wil worden. Dat soort gevoelens zijn natuurlijk funest voor onze samenleving. |
|
quote: Van dat integreren komt genoeg! Wij moeten integreren in ons eigen land godverredomme! Want we mogen niemand voor het hoofd stoten of zich niet welkom laten voelen. We moeten onze eigen gewoontes en cultuur op de tweede plaats zetten. Nou, ik dus niet! Nu ga ik iets zeggen waar een zwaar taboe op ligt, maar imho is het gewoon zo: Vol = Vol! Eigen Volk Eerst! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: ja, maar dan beschouw ik een allochtoon die respect heeft voor nederland en de heersende waarden en normen onderschrijft en tolereert, en niet om de 5 minuten loopt te roepen hoeveel beter is in land van herkomst en hoe slecht wij blanken wel niet zijn ook als eigen volk. |
|
EIGEN VOLK EERST! En iedereen die we hier binnen hebben gelaten hoort er ook bij. Nederland is van oorsprong een migratieland. Verjaagde mensen werden hier opgevangen, en zo lang ze zich gedroegen was dat geen probleem. Zo moet het blijven. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |