|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: mjaa integreren is zoiets als zoveel mogelijk over de wetten en de taal van een land leren zodat ze nog beter kunnen profiteren van alle bestaande sociale wetten enzo... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: waarschijnlijk ben je beter "geïntegreerd" dan je zelf denkt. maar ik stel voor dat je eens een tijdje in Irak, Iran, Marokko of zo gaat wonen. dat zal de zaken in een beter perspectief plaatsen. |
|
Oh, jullie zien integratie alleen als een praktisch iets (taal en wet)? In dat geval is daar toch makkelijk iets aan te doen door de overheid. Volgens Van Dale betekent integreren echter: "in een eenheid opgaan", en integratie: "het maken tot een harmonisch geheel of opnemen in een geheel". Daarover had ik het, en dat is wat moeilijker he? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: inderdaad, en je kunt niet het onmogelijk eisen. ik snap zelfs als mensen veel om hun oude land geven maar daar constant Nederland (of Vlaanderen) tegen af lopen te zetten gaat op een gegeven moment toch wel op je (autochtone ) zenuwen werken. en als buitenlanders ook ons respecteren en gewoon in de maatschappij meedraaien en hun bijdrage leveren is de integratie toch geslaagd? ook al zijn ze moslim of wat dan ook. |
|
quote: Op die manier vergroot je alleen het verschil tussen arm en rijk in die landen. En als al die armen dan hier komen studeren zijn wij meer geld kwijt dan we nu zijn. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
We moeten nog meer geld naar de derde wereld sturen zeg .. Je betaald je al blauw hier ana belasting |
|
quote: Ik ben er voor om hun de schulden kwijt te schelden (die ze bij de westerse wereld hebben) en dan ook alle ontwikkelings stop te zetten. |
|
Ontwikkelings hulp door middel van land per land rijk te maken, niet door al het geld te verspreiden over alle landen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Is idd wel een goeie ja .. Maar ook volledig stoppen dan he, ook gene voedsel enzo meer, ze zien maar hoe ze het redden ... |
|
quote: of er een verschil onstaat tussen arm en rijk ,hangt af van hoe de politiek ( een democratische regering gekozen door het volk zelf in die landen ) met armoede en onderwijs omgaat . er hoeft geen verschil te ontstaan als men kiest voor een sociaal democratische regering zoals we die in Nederland kennen of hebben gekend . de 'armen' van die landen hoeven niet hier te studeren . als (alle ) scholen en universiteiten samenwerken ( internationaal) dan is er minder reden dat veel studenten hier komen uit andere landen . |
|
quote: Precies, als er geen voedsel groeit moet je er maar niet gaan wonen en voortplanten als konijnen. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Simplisten.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Nee, precies, dat is echt heel dom van ze. Ze hadden maar gewoon een pensioenfonds af moeten sluiten voor hun oude dag |
|
quote: Tja..is dit niet een beetje heel erg kortzichtig? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Hee psst vampie.. (we zijn het eens met elkaar) *Begint een feestje* |
|
Niet te geloven...1e en laatste keer Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Als er geen voedsel is, ga je toch geen kinderen maken? Verpesting van energie .. gebruik die enrgie om meer voedsel te verbouwen ... |
|
quote: Ze denken toch hoe meer kids hoe meer inkomsten... ? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
dr is wel voedsel maar dat wordt naar het westen gestuurd als afbetaling van de schulden.... as far as i know REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
Hmm denk ut niet, aangezien de producten die daar vandaan komen vaak inferieur zijn aan onze landbouwproducten. |
|
quote:veevoer? REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
Ook niet, afgekeurde partijen (dus niet goed genoeg voor de mens) worden daarvoor gebruikt. |
|
ow dan heb ik het mis... ben ook niet zo thuis in deze materie trouwens... ontwikkelingswerk was geen verplicht vak REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
Mijne ookm niet, maar ik kom uit een boerendorp oorpsronkelijk |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |