IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : helft v/d jeugd in grote steden is allochtoon Vorige pagina
Sean mc Raven
Usericon van Sean mc Raven
Posted 02-08-2002 13:15 by Sean mc Raven Wijzig reactieProfiel van Sean mc RavenQuote dit berichthttp:///

Vreemdelingen iedereen wil ze weg maar wie doet er de vuile werkjes die wij ni willen doen: de mustafas.Dus zei vriendelijk tegen vreemdelingen want ooit zul je zelf de vreemdeling zijn wat dan?????


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 02-08-2002 13:21 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

is dat zo'n "karma retoriek"? Als ik niet goed doe, dan zal ik in de toekomst niet goed ontvangen ?



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-08-2002 13:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hehehe
Maar hij heeft wel op één punt gelijk

De turken en marokanen en afrikanen en whatever doen wel het gros van het simpele werk in Nederland .. Nederlanders voelen zich daar te goed voor ! (Kijk maar eens naar aspergestekers en bollenpellers, er is bijna niemand die dat werk wil doen)


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 02-08-2002 14:09 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2002 13:41 schreef Jenje het volgende:
Hehehe
Maar hij heeft wel op één punt gelijk

De turken en marokanen en afrikanen en whatever doen wel het gros van het simpele werk in Nederland .. Nederlanders voelen zich daar te goed voor ! (Kijk maar eens naar aspergestekers en bollenpellers, er is bijna niemand die dat werk wil doen)

Asperges zijn ranzig


EvilWitch666
Christianity Is Suicide
Usericon van EvilWitch666
Posted 09-08-2002 22:42 by EvilWitch666 Wijzig reactieProfiel van EvilWitch666Quote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2002 19:37 schreef Snaack het volgende:
En je mag zelf wel oordelen over mensen die je niet kent? Je zegt zelf dat je uitgepuberd bent, volgens mij moet het nog beginnen.. Ook is het niveau van de posts die jij hier neergekwakt hebt lager dan die van welke andere n00b die ik hier ooit gezien heb, serious!

En nu opgerot van ZM aub!

En nee -- ik heb geen zin om haar een kans te geven, laat haar maar fijn naar de TMF-chat gaan om over Within Temptation te beppen!


Hahahahahaha.....Uhm dit onderwerp was afgesloten......Ik rot niet op...
TMF CHAT IS VOOR LOSERS.....
En over WT klaag ik niet.....
You don't even know me....
Ik weet meer als je denkt...heb waarschijnlijk ook meer connecties als je denkt....
Uhm kortom jij denkt zo:
en ik denk dit over jou:


See The Absence Behind My Eyes


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 10-08-2002 7:23 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2002 22:42 schreef EvilWitch666 het volgende:
heb waarschijnlijk ook meer connecties als je denkt....


goh wie klinkt er hier nou als een turk...
trouwens,
dr zijn meer dan genoeg goeie buitenlanders
bij mij op me werk bvb lopen er een stel rondt die de beste collegas zijn


My madness, my sadness


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen