|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
EXCREMENTORY GRINDFUCKERS www.excrementory.de www.myspace.com/theexcrementorygrindfuckers Vrijdag 3 oktober Vera, Groningen Zaterdag 4 oktober JC Staddijk, Nijmegen + Rompeprop, Victimizer Zondag 5 oktober Kade (kleine zaal), Zaandam Afterparty Hell on Earth [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 26-08-2008 14:54] |
|
WHAHAHA, Zelfde dag als Hell On Earth in de Kade? Wat een dikke afterparty word dat! Is dit aansluitend op de HoE matine? |
|
Dat is wel de bedoeling, maar dan in de kleine zaal |
|
Staddijk zag het wel zitten om nog een keer te doen, begrijpelijk na vorig jaar. |
|
Logisch, het was volle bak en volop feest |
|
Jammer dat het live zo matig is, maar waarschijnlijk toch wel aanwezig in de vera. |
|
In Staddijk staat Cliteater er volgens mij bij |
|
nog op zoek naar supports? |
|
Carnal biedt zich bij deze ook aan. Vorige keer in Staddijk was leuk feestje! |
|
Ik heb gehoord dat Cliteater in Staddijk niet doorging. Supports kunnen het beste even naar de zalen zelf mailen, ze regelen de supports zelf [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 10-07-2008 13:45] |
|
Ok DrDoom was ook benaderd kon helaas niet doorgaan. |
|
quote: Vond het in de Atak goed te pruimen. |
|
quote: Jammer, vindt Cliteater een hartstikke puike band. |
|
In Zaandam is het dus de afterparty van de Hell on Earth tour |
|
Beetje raar. ik kan niks op de vera site vinden over excrementory grindfuckers... op die datum schijnen ze ook niet te hebben. iemand die hier wat van weet? |
|
weer een geintje van gothic metal palace? :') Je moeder. |
|
quote: MEEEEEGAVET :D tritratroelala, Excrementory Grindfuckers sind wieder da |
|
quote: Ze hebben toch echt een bevestiging gegeven, dus dan ben ik ook wel benieuwd |
|
ik trek al die grap bands bijzonder slecht, maar het zijn wel aardige gasten dus misschien maar ff een pivo komen drinken als vera doorgaat |
|
Het is anders verdomd moeilijk om "grappig"te zijn voor andere bands. ( ook al doe je geen oempa's, polka's in je muziek.) Aan het eind van de avond ben ik er toch om lol te hebben. |
|
Ik ga ook zeker naar shows voor de lol alleen hou ik persoonlijk gewoon niet van humor in metal althans vrolijke humor. Maar voor ieder wat wils toch! |
|
quote: te gek sjon, dan ben ik er ook. Suck my piss |
|
Nu staat het wel op de Vera site |
|
en op de site van de Kade |
|
quote: Mooi dan ben ik er iig bij |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |