|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Gen uit een lijk trekken en kweken maar! Uitsterving is niet meer wat het geweest is. |
|
Ze hebben de gewoonte om prooien, vaak nog levend, aan stekels en doorns van struiken te prikken als voedselvoorraad. ---- verdomme die beesten waren etal! herinvoeren die vogels Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
tja, wat doe je dr aan he? Suck my piss |
|
quote: zo simpel is het helaas niet. het gaat vooral om vernietiging van habitat. dan gaan de soorten vanzelf wel. ach, ik kan er maar beter aan wennen want met de VVD/LPF in de regering zal dit slecht het begin zijn. IK HAAT NEDERLAND SOMS!!!!!!!! |
|
Inderdaad klote dat er zoveel natuur verloren gaat. Als de hele mensheid uitsterft is dat probleem opgelost. |
|
quote: In Vlaanderen zijn ze ook helaas weggejaagd. |
|
2019 Alleen overleven die vogeltjes dat ook niet ben ik bang |
|
quote: Dat is inderdaad heersch. Deathmetal eksters |
|
huizenhuizenhuizenhuizen geldgeldgeldgeld meermeerhebbehebbe Maar goed, hoeveel Nederlanders zullen er rouwen om het verlies van een diersoort? Veel te weinig ben ik bang.. |
|
quote: inderdaad, die maken zich alleen maar zorgen als ze niet het nieuwste type mobiele telefoon kunnen aanschaffen. maar goed, ik kan hier wel uren gaan uitwijden over het verval van ons land (en heel de mensheid) en daar is het veel te warm voor. maar ik vind het doodzonde als het een diersoort weer eens onmogelijk wordt gemaakt in ons land, en ik schaam me er zelfs voor dat wij (want ik vrees dat wij indirect ook meedoen) hier niks aan kunnen doen. |
|
een revolutie zou mooi zijn. mensen zouden eens moeten doorkrijgen dat zij niet de enige op deze wereld zijn. |
|
quote: ik heb het idee dat de mens alleen maar reageert als het echt vreselijk nijpend voor zichzelf is en zelfs dan. ook de regering speelt een rol door ALTIJD te beweren dat er geen gevaar is voor de volksgezondheid. Ook al ontploffen er 50 kerncentrales. dus het uisterven van een vogels is ale helemaal niks ook al duidt dit wel degelijk wat aan. |
|
quote: Maar het feit dat jij je er al zoveel zorgen om maakt is mooi, dat betekent dat er sowieso wel mensen zijn die er wat om geven. Het zou er dus misschien ooit van kunnen komen. Er stond vanochtend of gisteren ook een stukje in de krant van de stichting Wakker Dier dier een bepaalde eenden- en ganzenpastei in restaurants wil verbieden. Ik zoek hem even op, ogenblikje |
|
quote:Pff, je krijgt de mensen al niet eens de straat op voor dingen die hun direct aan gaan, laat staan voor een vogel die, in hun ogen, enorm ver van huis staat. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Wakker Dier tegen foie gras AMSTERDAM - Stichting Wakker Dier gaat actie voeren tegen restaurants die ganzen- of eendenleverpaté op de kaart hebben staan. De manier waarop de zogenoemde foie gras tot stand komt, is volgens de sichting "een van de ernstigste vormen van dierenmishandeling". De stichting heeft dertig restaurants in Nederland gevonden die de foie gras nog op de kaart hebben staan. Die kregen gisteren een brief met de oproep de paté niet meer aan hun klanten voor te zetten. Geven de restaurants geen gehoor, dan kunnen ze actievoerders verwachten die de klanten wijzen op de ware herkomst van de delicatesse. Om foie gras te krijgen wordt bij de ganzen twee- tot driemaal daags met een trechter een kilo mais door de strot geduwd. Hierdoor kan de lever in drie weken tijd tien keer zo groot worden. |
|
Ooit gezien hoe ze een big castreren? |
|
wil ik dat weten? |
|
quote:En ik kan daar al zo slecht tegen... I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
nu ik de krant eens beter lees zie ik het ook staan ja, verdomme bij Kort Nieuws. En dan de halve voorpagina verspillen aan foto's en teksten over hoe warm het in Nederland is.. |
|
Ik als kapitalist zijnde zal mij maar niet dit gesprek verdiepen Life doesn't get much better than this! |
|
quote:Bossen kappen ... volgens mij kwam die vogel niet mee naar nederland omdat er te veel bos bij was gekomen . |
|
Foie Gras is echt heerlijk en dat van de uitgestorven vogel is kut.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: kapitalisme is niet volledig slecht maar doe het binnen bepaalde grenzen.en die economische berekeningen deugen geen van allen want mileuschade wordt erNIET in doorgerekend. en ik vraag me af hoe je het uitsterven van een soort in getallen kunt vangen. |
|
Het meest erge is nog dat het de meeste mensen geen ruk uitmaakt dat er nu weer een beest uitgestorven is. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Mensen interesserenm zich geen ruk voor de dieren tot dat ze op een dag ergens lopen en denken "Goh wat is het stil ... " |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |