![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Ietsie te ver weg, maar zal ongetwijfeld lachen worden. Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! ![]() |
|
quote:haha, Ik moest dit echt googlen voordat ik wist wie Terror Jaap ook alweer is. ![]() ![]() |
|
Ik zat gister weer eens te geniet van Death - Scream Bloody Gore. Maar wat is er eigenlijk na zijn vertrek bij Death met John Hand gebeurt? Kan niets over hem vinden... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
hoe zou het zijn met "Yoran"? signature ![]() |
|
quote:Inderdaad.. zal hij ooit nog ergens een cd hebben ingespeeld? Want op Screram Bloody Gore heeft Chuck alle gitaren gedaan.. http://www.myspace.com/john_hand Maar of dat DE John Hand is die we bedoelen.. ![]() ![]() |
|
Als we het toch over metal hebben ( ![]() - ...Grievance? Maakten één in mijn ogen te gekke CD en hebben daarna nooit meer iets van zich laten horen. - ...Grimm, de eerste drummer/zanger van Ancient? Is hij eigenlijk dezelfde Grimm als de man achter Grimm? ![]() |
|
quote: Welke? v/d Sloot? ![]() |
|
Mike Varney??? Die bracht vroeger met shrapnel de ene na de andere superplaat uit(waarvan volgens mij slechts een fractie een nette officiele cd-release kent). Ik denk niet dat er een label was met een hogere gemiddelde kwaliteit van de releases. hij wordt dus gemist! [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 06-08-2008 23:31] ![]() |
|
Terror Jaap schijnt ergens in een afgetrapte caravan te wonen, hij wil namelijk zo min mogelijk geld uitgeven, hij wil rijk blijven. ![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Over rick rozz kan ik ook niets vinden, eigenlijk. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: ![]() signature ![]() |
|
quote: Kam Lee zei toch dat Rick Rozz een alcoholist was geworden? Verder lang niet gezien: Bill Andrews..? James Murphy..? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 06-08-2008 23:20] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Misschien dat zoeken op zijn echte naam (Frederick DeLillo - het kan dus nog erger dan 'Rick Rozz') helpt? ![]() |
|
quote: ik las dat als hij het geld uit zou geven, hij de titel kwijt zou raken wat weer als gevolg heeft dat hij zn inkomstenbron kwijt is. nou dan zou ik ook alles in een deposito mikken en leven van de schnabbels nu je er nog flink geld uit kan trekken! Je moeder. ![]() |
|
ik ben heel benieuwd hoe het gaat met de "Rob" uit dit filmpje... http://www.youtube.com/watch?v=dnrCzII9Gy4 zou me niets verbazen als hij nu ergens in een gemeenteraad, bestuur of tweede kamer zit... ![]() |
|
Bij de SGP dan toch wel.. ![]() |
|
quote: Arg, wat een irritant mannetje! Mein Kampf vergelijken met een tekst 'Jezus Hitler Adolf Christ" ![]() |
|
Hahaha typisch weer. Ze stonden natuurlijk alleen vanwege de titel al te steigeren :') ![]() |
|
ik blijf het fascinerend vinden hoe overtuigd je kan zijn van je eigen gelijk... hij begrijpt oprecht niet waarom niet iedereen zo denkt als hij dus ik ben ook heel benieuwd hoe zo iemand, na fortuyn, wilders, hiphop, breezersletjes, vierde feministsche golf, etc, er nu over denkt. ik denk dat het een duyvendakje zal blijken te zijn... dus vandaar, iemand die hem herkent? ![]() |
|
quote: Damn, wat een mongool, ik hoop dat hij nu ergens de graszoden van onder aan het bekijken is. Bah, wat een naar mannetje, met zijn gedraai, "nou, dan pak ik hem nog steeds, op zijn seksistische teksten". Loser. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
quote: Ja, ok, maar dat wil toch niet zeggen dat hij nooit meer wat opgenomen heeft? Frederick DeLillo had ik ook wel eens ergens gelezen, maar dan nog vind ik niets nieuws. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Wat is er eigenlijk met forever underground records aan de hand? de site ligt plat ofzo. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Gediplomeerd zuipschuit geloof ik. Zou die ouwe nog leven? Santini? More Evil0r Than Skelet0r ![]() |
|
quote: Je vergeet z,n rol in Star Trek, is ie nog een paar keer in te zien geweest, ik geloof dat het in The Next Generation was. More Evil0r Than Skelet0r ![]() |
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |