|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
en zep signature |
|
quote: Punica ook gewoon bij Super de Hoer, maar dan in kartonnen pak. Das nie Punica, real Punica zit in een glazen fles en die hebben ze in tig smaakjes in Duitsland. Best stom dat er geen glas mee mocht naar Party San, anders zaterdags wel wat flessen ingeslagen voor in NL. Zondags waren die winkels dicht, heul vreumd. |
|
quote: Jep, die staat hier vrijwel altijd in de koelkast. Probeerde laatst nog een keer uit die fles te drinken, maar dat ging net zoals vroeger weer fout. Die Duitsers houden wel van grote openingen. |
|
quote: shit zeg ja! signature |
|
die zie ik inderdaad ook nooit meer! vroeger als klein kind elke keer bij de kassa zeiken om die dingen... het liefst een donald of pluto hoofd.. smerige snoepjes zaten er in ook trouwens haha! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
uhu!! en dat moest je bijvullen, maar dat lukte nooit signature |
|
volgens mij ligt er nog wel ergens bij mn ouders zo'n ding in de kast ... misschien levert het wat op op ebay? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
daar zijn dus verzamelaars van , ooit een reportage van gezien signature |
|
Misty Mourning |
|
Nou idd! Waar blijft het nieuwe album? |
|
quote: Hmm, en Snor? spelfout weggehaald... |
|
quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:En dat smaakte nog best ok ook. *heeft er nog een sticker van op een oude kast* What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: dat zou cynic er vierkant uitrossen... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Zit tegenwoordig ook in een lichtgewicht plastic fles. |
|
quote: Nee, man, ik vond dat echt goor. Maar wel drinken, he, want snor. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Op het eind zat het niet meer in die glazen flessen, die punica, want verboden want gevaar lijk voor kinderen om een glazen fles aan je mond te zette. Mietjes, ik deed vroeger niet anders. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
dat was toch bloemetjesverwekkend nietwaar? signature |
|
Niet dat ik weet, maar iig gevaarlijk omdat je geen glazen fles aan je mond moet zette. Gelukkig drink ik vnl blikken bier. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 26-08-2008 21:56] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
signature |
|
Dit was pas kankerverwekkend spul: |
|
Ice-cola |
|
quote: Als we nog een generatie verder zijn kan niemand meer wat hebben door dat geneuzel. Speciaal vreten voor kinderen, speciaal drinken voor kinderen, speciaal dit en dat en zus en zo mag ook niet meer. Als ik vroeger van het klimrek lazerde ging er een pleister op en hop, weer verder. Nu wordt bijna de ambulance erbij gehaald, zeg maar, en ik keek op mijn negende Terminator 2. Ben er geloof ik allemaal nog best vanaf gekomen. OT: Ik zat me af te vragen wat er geworden is van ex F1 coureur Damon Hill. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: ken ik niet alleen in Holland zeker? weet je wat ik altijd cool vond van Nederland vroeger die Joko Joko reclames duizend mijlen onder zee , zit een man op de wc joko joko en mijn vader heeft weer zin , in gebakken zeemeermin joko joko valt de eikel uit de boom, die lijkt sprekend op me oom joko joko en dan met die honkballer ...maar ik heb wel lekker gedronken. LOL!! signature |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |