|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ik ben goed!! Is vast n friesisme! |
|
quote: nei bed gean.. = naar bed gaan |
|
Que? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: das ook buitenlands |
|
[quote]Op 5 september 2008 16:46 schreef karnivoor het volgende: wat is er gebeurd met oranjeboom? ik las eerst dat het sinds (ik geloof) 2005 niet meer bestaat maar las vervolgens weer dat het nog steeds bestaat maar alleen was overgenomen door een grote concurrent... je ne sais pas... alleen nog in tapbier te krijgen... (oranjeboom) |
|
quote: THANKS! castle idd nog een cd uit... weet nog wel dat ik die 1ste demo fantastisch vond. Nu maar eens kijken of dat nog ergens "op de kop valt te scharrelen". |
|
mental... is z'n ban al opgeheven? |
|
Ja, en zijn band ook. |
|
hahaha... zat die gast in een band dan? "mental en de kadavers" of heb ik iets gemist? |
|
quote: Hij zit in Oom Bert & De Rooie Rimmers. We hebben alleen nog niet gespeeld |
|
quote:gister al. Fuck the world and fuck you |
|
Myrkskog? Na het meesterlijke debuut alleen een erg middelmatige CD. Heb 't topik ook al maanden [zoniet jaren] in de AT lijst gezien. |
|
Ordo Draconis? Zitten al bijna twee jaar zonder drummer en de website is in november 2007 voor het laatst geüpdate, maar ik heb (nog) nergens berichten over een split gehoord. [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 08-02-2009 12:58] |
|
Wat stelde ik twee jaar geleden al moeilijke vragen... geen één reactie. Anyhoo: wat is er gebeurd met het weledele heerschap (typetje) Berry Rijkers? Uweetwel: www.mijnhummer.nl. |
|
quote: Mitra heeft het nog wel eens als aanbieding bier, gewoon kratjes van 24 flesjes en helemaal niet zo slecht. Op je knie en pijp voor genade! |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |