|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Postduif met Nucleaire bom tussen zijn poten |
|
Bommen nergens voor nodig. De mens roeit zichzelf wel uit door middel van -you name it-. Goedkoper en levert minder troep op. |
|
nee een vredesduif dat is lekker evil |
|
quote: atoombommen zullen echt nooit vallen want iedereen is er bang voor, daarom juist. Hoogstens een terrorisctische ontploffing of zo maar een echte "atoombommen apocalyps". ik denk het niet. |
|
hail the klapekster beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!! |
|
ONTOPIC!!! |
|
quote: als we dr bang voor zijn waarom maken we ze dan om te laten zien hoe machtig je bent beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!! |
|
quote: Hehe, ik kan zo ook wel bedenken dat als ik op de plee zit tijdens een Nuklear Holokaust, dat ik er dan vanaf geblazen word [en nee, niet door een scheet ]. |
|
quote: omdat als eenpartij ze eenmaal heeft de andere ze ook wilt. en dan hebben we een evenwicht. maar ik kom toch terug op wat ik eerder poste. idioten zoals saddam, sharon etc zullen niet aarzelen. (en sharon heeft ze) |
|
The day is coming, armageddon's near, Inferno's coming, can we survive the blitzkrieg. The blitzkrieg, the blitzkrieg. Save us from fate, save us from hate, Save ourselves before it's too late. Come to our need, hear our plea, Save ourselves before the earth bleeds. past goed zou ik zegge beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!! |
|
Lijkt me wel erg komisch als de laatste Klapekster in Nederland zich in de Reactor in Petten boort met een flinke dynamiet lading op zijn rug .. |
|
quote: -Leg die joint neer. -Laat die fles bier staan. -Whatever! |
|
Aardbeienranja van de c-1000 ... |
|
quote: zelfmoord commando DIE HOLLAND!!! beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!! |
|
quote: een kamikaze klapekster!!!! wacht, nu moet ik iets brallen van on-topic etc. maar jenje, jij hebt vast wel een mening over atoombommen |
|
Stellingen: quote: bla bla bla, vul aan etc, en wat denken jullie hiervan? |
|
als alle wormen van de wereld naar de kern van de aarde gaan graven dan vergaat de aarde !!! beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!! |
|
Binnen afzienbare tijd zal de mensheid aan haar eigen vernietigingsdrang tenonder gaan. De planeet wordt uitgebuit, vervuild, stelselmatig vernietigd. De voortrazende vervuiling zal tot nieuwe, agressievere, ziekten leiden. Op het moment dat de natuurlijke hulpbronnen uitgeput zijn, zal er een mondiale oorlog uitbreken. proces is reeds opgestart! |
|
quote: ach dan lig ik al lang onder de grond beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!! |
|
quote: en bin laden. je vergeet dat de atoombommen van tegenwoordig gruwelijk meer krachtig zijn als in hiroshima en nagasaki en dat iedereen ze kan hebben als je maar een ex commie weet te vinden met kennis etc. money is the thing. en het gaat niet alleen om de ontploffing etc, de fall out is het grote probleem samen met de wind!!! toen met dat tsjernobiel gedoe hebben wij ook straling van ondervonden in nl en dat was maar een lek. en ver weg. argh, mijn grote nachtmerrie. zie ook de film the day after. vast al eerder gezegd. Oud Vuil. |
|
quote: WEL kut toen mochten we toch geen spinazie eten.GODVERDOMME WAT EEN RAMP beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!! |
|
quote: Tja .. kun je een mening hebben over die dingen? Het maakt ALLES dood Mensen (mooi meegenomen) maar ook al het verdere leven ... Ze moesten eens een bom uitvinden die alleen mensen dood (oh ja .. AIDS ) |
|
een smartbom beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!! |
|
quote: hehheh Oud Vuil. |
|
jongens ik neem er nog 1 iemand anders nog ?? beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!! |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Volgende pagina |