IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Apocalyptisch gereutel en fijne doemscenario's Vorige pagina | Volgende pagina
Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 31-07-2002 21:54 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2002 21:53 schreef mislyd het volgende:
Natuurlijk. De mensheid zal imho uiteindelijk in mechanische vorm verder evolueren.
Ik wil ge-upload worden.



Mechanise geslachtsdelen? Romantisch hoor.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 31-07-2002 22:00 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Hmm.. Ik bedoelde het niet als een soort van robot, maar meer als een copie van mijn hersenneuronen op een netwerk. Dag lichaam.

De eerste stap zal zijn dat we chips in onze hersenen zullen laten inplanten, als een extra database, of een hulpmiddel om sneller te kunnen denken en meer verbindingen te maken.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 31-07-2002 22:02 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2002 22:00 schreef mislyd het volgende:
Hmm.. Ik bedoelde het niet als een soort van robot, maar meer als een copie van mijn hersenneuronen op een netwerk. Dag lichaam.



Hee dat is wel gaaf. Dan weet ik 100% zeker dat de eigenschappen die ik bezit ook volledig bewaard blijven. Hoewel, 100%. Het blijft wetenschap en wetenschap is altijd gemiddeld. Maar het rost kinderen maken er links en rechts uit.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 31-07-2002 22:04 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2002 22:00 schreef mislyd het volgende:
Hmm.. Ik bedoelde het niet als een soort van robot, maar meer als een copie van mijn hersenneuronen op een netwerk. Dag lichaam.

De eerste stap zal zijn dat we chips in onze hersenen zullen laten inplanten, als een extra database, of een hulpmiddel om sneller te kunnen denken en meer verbindingen te maken.


Dat is digitaal of virtueel. Niet mechanish. +


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 31-07-2002 22:09 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 31 juli 2002 22:04 schreef Slechtheid het volgende:
Dat is digitaal of virtueel. Niet mechanish. +

Nee electronisch Iig zijn we dan nog afhankelijk van 'materiaal'. Zo goed?

Onbeperkte hersencapaciteit, kunnen jullie zich dat voorstellen? *droom* Het probleem is, met verschillende personen die zich copiƫren op een netwerk, of je dan nog wel een individu kan blijven? blah blah...


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 31-07-2002 22:11 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

Ik heb niet zo'n zin om een Borg drone te zijn.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 31-07-2002 22:12 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2002 22:11 schreef DimmuChild het volgende:
Ik heb niet zo'n zin om een Borg drone te zijn.


Die Borg-keizerin uit de film was:
7of9!!!

Ontopik.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 31-07-2002 22:18 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Damn, Borg zijn verdomd sexy!!




Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 01-08-2002 17:57 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2002 22:00 schreef mislyd het volgende:
Hmm.. Ik bedoelde het niet als een soort van robot, maar meer als een copie van mijn hersenneuronen op een netwerk. Dag lichaam.

De eerste stap zal zijn dat we chips in onze hersenen zullen laten inplanten, als een extra database, of een hulpmiddel om sneller te kunnen denken en meer verbindingen te maken.

En dan windows 95 als een soort van server draaien. 1 vastloper en de mensheid is een grote zombie geworden.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-08-2002 17:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hahahaha ... en Bill Gates is de God die we gaan dienen zeker ..
Kom maar met die nukes dan!


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 01-08-2002 18:04 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 1 augustus 2002 17:57 schreef Iskariot het volgende:
En dan windows 95 als een soort van server draaien. 1 vastloper en de mensheid is een grote zombie geworden.

Wie spreekt er tegen dan nog over Windoze?
En servers?


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-08-2002 18:11 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Mooi eind der aarde lijkt me wel een langzame traag lopende golf van vuur die vanaf de zuidpool naar de noordpool loopt.

Megapaniek overal


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 01-08-2002 19:32 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2002 18:11 schreef Jenje het volgende:
Mooi eind der aarde lijkt me wel een langzame traag lopende golf van vuur die vanaf de zuidpool naar de noordpool loopt.

Megapaniek overal

Dan ga ik wel om mn bootje op de oceaan zitten...


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 01-08-2002 19:38 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Gewoon je hasses onder water steken.


Anorexia-Nervosa
Usericon van Anorexia-Nervosa
Posted 01-08-2002 20:40 by Anorexia-Nervosa Wijzig reactieProfiel van Anorexia-NervosaQuote dit bericht

was is hier nu overdreven aan





zou zou het doomscenario eruit kunne zien toch???


beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!!


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 01-08-2002 21:05 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Of..



Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-08-2002 21:09 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm .. Een overname van de wereld door aliens lijkt me ook wel grappig.


SQT
Usericon van SQT
Posted 01-08-2002 21:11 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

Ik heb laatst een serieus gesprek gehad met een vriend van me wat hij zou doen als de wereld overgenomen zou worden door een dierenras (het voorbeeld was dolfijnen). En nee we waren allebij niet dronken


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-08-2002 21:12 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2002 21:09 schreef Jenje het volgende:
Hmm .. Een overname van de wereld door aliens lijkt me ook wel grappig.


dan moeten ze er wel zijn. en volgens veel amerikanen is de VN toch deels in handen van "evil aliens"


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 01-08-2002 21:15 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 1 augustus 2002 21:09 schreef Jenje het volgende:
Hmm .. Een overname van de wereld door aliens lijkt me ook wel grappig.

Jaah! Dat klinkt pas spannend!


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-08-2002 21:17 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Mooi bij het verzet


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-08-2002 21:19 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

ik gok op een zeer besmettlijke ziekte. niet zo iets zachtaardigs als AIDS maar iets nog gevaarlijker en meer besmettelijker.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-08-2002 21:35 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Met veel rottende wonden

Jaaaaaaa


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-08-2002 21:40 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2002 21:35 schreef Jenje het volgende:
Met veel rottende wonden

Jaaaaaaa


uiteraard, geen enge, ultra-besmettelijke ziektes zonder rottende wonden en dikke korsten.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-08-2002 21:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

VEEL pus .. LITERS !!


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen