|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Hmm.. Ik bedoelde het niet als een soort van robot, maar meer als een copie van mijn hersenneuronen op een netwerk. Dag lichaam. De eerste stap zal zijn dat we chips in onze hersenen zullen laten inplanten, als een extra database, of een hulpmiddel om sneller te kunnen denken en meer verbindingen te maken. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Hee dat is wel gaaf. Dan weet ik 100% zeker dat de eigenschappen die ik bezit ook volledig bewaard blijven. Hoewel, 100%. Het blijft wetenschap en wetenschap is altijd gemiddeld. Maar het rost kinderen maken er links en rechts uit. |
|
quote: Dat is digitaal of virtueel. Niet mechanish. + |
|
quote: Nee electronisch Iig zijn we dan nog afhankelijk van 'materiaal'. Zo goed? Onbeperkte hersencapaciteit, kunnen jullie zich dat voorstellen? *droom* Het probleem is, met verschillende personen die zich copiƫren op een netwerk, of je dan nog wel een individu kan blijven? blah blah... Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Ik heb niet zo'n zin om een Borg drone te zijn. |
|
quote: Die Borg-keizerin uit de film was: 7of9!!! Ontopik. |
|
Damn, Borg zijn verdomd sexy!! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: En dan windows 95 als een soort van server draaien. 1 vastloper en de mensheid is een grote zombie geworden. |
|
Hahahaha ... en Bill Gates is de God die we gaan dienen zeker .. Kom maar met die nukes dan! |
|
quote: Wie spreekt er tegen dan nog over Windoze? En servers? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Mooi eind der aarde lijkt me wel een langzame traag lopende golf van vuur die vanaf de zuidpool naar de noordpool loopt. Megapaniek overal |
|
quote: Dan ga ik wel om mn bootje op de oceaan zitten... |
|
Gewoon je hasses onder water steken. |
|
was is hier nu overdreven aan zou zou het doomscenario eruit kunne zien toch??? beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!! |
|
Of.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Hmm .. Een overname van de wereld door aliens lijkt me ook wel grappig. |
|
Ik heb laatst een serieus gesprek gehad met een vriend van me wat hij zou doen als de wereld overgenomen zou worden door een dierenras (het voorbeeld was dolfijnen). En nee we waren allebij niet dronken |
|
quote: dan moeten ze er wel zijn. en volgens veel amerikanen is de VN toch deels in handen van "evil aliens" |
|
quote: Jaah! Dat klinkt pas spannend! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Mooi bij het verzet |
|
ik gok op een zeer besmettlijke ziekte. niet zo iets zachtaardigs als AIDS maar iets nog gevaarlijker en meer besmettelijker. |
|
Met veel rottende wonden Jaaaaaaa |
|
quote: uiteraard, geen enge, ultra-besmettelijke ziektes zonder rottende wonden en dikke korsten. |
|
VEEL pus .. LITERS !! |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |