|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik zou niet weten wat de beste cd is uit mijn collectie. Maar deze scoort erg hoog: |
|
quote: Ik vond die destijds erg tegenvallen afgaande op het uitgebrachte 'New Noise' van dat album. Misschien dat dat ondertussen veranderd is, ik zal hem eens ergens op het net gaan zoeken. |
|
quote: klassieker inderdaad |
|
....en dan lange tijd niks. Het is eenzaam aan de top. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Kut...had het topic bij metal en hardcore moeten houden..krijg je ineens dingen die je niet wilt zien in zo'n topic, dingen als cash en miles davis... Fuck the world and fuck you |
|
quote:Sluit me bij Tammi en Ancient aan wat betreft GN'R's Appetite. Frnk en z'n Operation Mindcrime is ook geweldig evenals Master of Puppets! [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 01-08-2008 4:15] |
|
makkelijke vraag: 1. Emperor- Anthems ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
quote: hardcore is voor homo's... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Honderd minuten kippenvel |
|
Na / voor Terria van Devin scoort deze ook nog steeds erg hoog: www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Een van deze drie: |
|
quote: Je collectie bestaat zeker uit drie cd's, haha Nou ja, hopen dat je snel de pijp aan Maarten geeft dan. Is iig. weer een BFB-cd minder in omloop... We don't take it, we just fake it... |
|
quote: amen In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Deze Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: als we zo gaan beginnen; Suck my piss |
|
quote: allemaal leuk en old timed.. Ik luister dan ook vaker naar deze dude.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
|
|
Holy shit, die cd van Botch... De tering, die band gezien toen ze die plaat net uit hadden... Een van de beste shows die ik ooit heb gezien... We don't take it, we just fake it... |
|
Allemaal watjes. Deze word ik nimmer zat! |
|
Non metal: Metal: Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote:Ik mag dan niet zo'n grote collectie als jij hebben, meneer de journalist, ik koop ze tenminste zelf en krijg ze niet gratis opgestuurd.Moet jij trouwens niet lekker fijn afrukken op de laatste coldplay ipv je bezighouden op een metal forum ? Of is je pik inmiddels het aanzien niet meer waard omdat de vellen erbij hangen ? en moet je je, nu je niet meer rukken kunt maar afgeven op mensen die BFB nog wel steeds kunnen waarderen ? [Dit bericht is gewijzigd door mental op 01-08-2008 18:00] Fuck the world and fuck you |
|
|
|
Oh, en vivahate, ik maak behalve deze post geen enkel woord meer vuil aan jou en je onzinnige gezeik..doe er je voordeel mee.. Blood for Blood : Aint Like YOU I AIN'T LIKE YOU! And I don't want your love. And I don't need your respect. I just can't hate enough but I got no tears or regrets. I ain't like you I will never live like you and you will never walk the path I do. I will never be like you and I'll never be a part of your society of lies and fools. I will never live like you. I will never walk the path you do. I am your wasted youth so... Fuck you and society too 'cause my kind just ain't like you. Yeah, I'm a King of Nothing, 'cause nothing's what I am and nowhere is where I'll be. But I'd rather be a king of nothing than a servant in a sick society 'cause pretty little children playing pretty little games in their pretty little worlds is all I've ever seen. You've never felt my pain And I just gotta say to your face I ain't like you. I will never live like you And you will never walk my path so... Fuck you and your society too. Once again I'm a King of Nothing, 'cause nothing's what I am and nowhere is where I'll be. I'm a nowhere man from Nowhere, U.S.A. It's a dead end street near you. They broke my heart, they stole my soul and why? I'll never know. I'm exiled from all of you so... Fuck you and the whole world too 'cause I will never live like you. If you don't like it... you can suck my dick. Fuck the world and fuck you |
|
ben jij dat in die Avatar? In dat geval snap ik het... |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |