|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Mijn held! Fuck the world and fuck you |
|
uhm...dat is 'n arm...en JA dat zegt iets over mijn geslachtsorgaan |
|
On topic, fags. Fuck the world and fuck you |
|
Ok, metal gerelateerd: Non metal gerelateerd: |
|
quote: Hihi, wat hap jij toch altijd leuk... Dat is eigenlijk nog amusanter als je inferieure voorliefde van de meest matige hardcoregroepjes... En wat een foute aannames ook in je post trouwens. 80% van mijn collectie heb ik zelf gekocht, de rest gekregen... Alle overige promo's (ongeveer de categorie Blood For Blood; clowntjes-hardcore dus) gaan richting prullenbak bij de rest van de rommel. Coldplay heb ik nog een grotere hekel aan dan Blood For Blood trouwens... Hoe staat het met jouw liefde voor metal trouwens? Maar goed, je gaat niet meer reageren, dus zeg ik: veel plezier verder met je I Ain't Like You-liedje. Het idee dat je dit nummer kwaad staat mee te brullen op je slaapkamer - ongetwijfeld met een trillende onderlip en traantjes op je wangen - terwijl je aan ondergetekende denkt... Tja, ik kan er wel om lachen... We don't take it, we just fake it... |
|
quote: !! :') |
|
En dan hap ik....natuurlijk jongen.ik vind het allemaal wel best met je verder.en om je nog even wat info te geven over hoe het zit met mijn liefde voor metal...ik draai nog steeds mijn metal meuk ja. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Op je slaapkamer, met een trillende onderlip en traantjes op je wangen, of dat dan weer niet? |
|
quote:haha, nee, als ik wil huilen bij muziek dan draai ik mijn emo bandjes wel... Fuck the world and fuck you |
|
quote: Nou mental kees, zijn reactie is meer gevat dan gehap. |
|
Ik zet t nummertje nog eens op voor vivahate. Fuck the world and fuck you |
|
quote:ja man, zo gevat, ik zit er nu nog om te janken, door mijn zondvloed aan tranen zie ik niets meer. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 01-08-2008 18:57] Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ah, bedankt voor de update. Je hebt het over meuk, zie ik. Niet bepaald een positieve omschrijving... Geen liefhebber dus? Ach, voor mensen zoals jij is er Volbeat uitgevonden... We don't take it, we just fake it... |
|
quote: Uitgejankt???? Dan vanaf nu ontopic. Niet ontopic gejank wordt geedit... Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote:Nee,helaas...die band vind ik niks..hoop niet dat je dat heel erg vind. Fuck the world and fuck you |
|
Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: dan mag deze ook absoluut niet ontbreken, mijn favoriete jazzplaat en ook een van dé beste platen uit mijn collectie: en laten we The Jazz Composers Orchestra niet vergeten [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 01-08-2008 19:23] |
|
quote:Juist!! En iets meer metal: Verveelt nooit |
|
ik kom altijd weer terug op whitewater the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone. |
|
deze en die van Wim. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
|
|
All time: Op dit moment is de cd in mijn collectie even: |
|
De cd die ik altijd kan draaien, in welke stemming ik ook ben: "Beste" cd: Meest trotse collector's item cd: ---- Verdere kanshebbers voor de eerste categorie: Tool - Lateralus, Meshuggah - ObZen, Therapy? - So much for the ten year plan Inter faeces et urinam nascimur |
|
Die ronde met een gaatje in het midden. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |