|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Human is fucking geniaal. |
|
quote: Wat zou je denken? Wat mij betreft met afstand de beste - z'n latere werk ging qua compositie/arrangement misschien nog aardig vooruit, maar die woede en agressie van Human heeft ie nooit meer geëvenaard. En dat allemaal terwijl het prog/technical zijn grote sprong in het diepe was. Geweldig! |
|
ik vind die cd veruit t minste qua composities.. t zijn meer een stel riffs achter elkaar dan dat t echt nummers/liedjes zijn, maar goed dat is zoals hij nu in mn hoofd zit.. ik zal m zo nog es een Pirouetje gunnen In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Metal: Non Metal: |
|
heb geen idee hoe je een hoes moet laden hierzo, ben nooit handig geweest met kompjoeters: maar wat mij betreft: Extol - Undeceived bracht me de metalscene in. en is m.i. zwaar ondergewaardeerd. |
|
metal pop folk klassiek Maar eigenlijk kan de metal en klassiek per week verschillen... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: waarom juist die sigur rós? |
|
quote: Geen zoekresultaten. |
|
Toch maar een poging, in willekeurige volgorde een paar cd's die ik voor geen goud zou willen missen. Ik kan er zo niet één uit pikken, daarvoor heb ik er teveel denk ik, ghehe. En nog een heleboel meer, maar die heb ik nog niet origineel helaas. Ik noem een Si Monumentum, Circumspice, Fas - Ite, Maledicti, in Ignem Aeternum, De Mysteriis Dom Sathanas, Nemesis Divina, Enthrone Darkness Triumphant etc. [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 11-08-2008 14:04] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Alleen Together As One springt er echt uit, daar zitten een paar heerlijke catchy riffs in. quote: Vind hem stiekem ook beter dan Rain Upon The Impure. |
|
Ik weet zo niet welke van de twee ik nou het beste vind eigenlijk. Ook Rain Upon The Impure heeft "iets" over zich hangen, waar ik me enorm tot aangetrokken voel. Unlock The Shrine was wel mijn eerste kennismaking met die band echter, en die cd heeft een onuitwisbare indruk op mij gemaakt. Zelden heeft een cd mij zo intens de kriebels gegeven. En nog steeds, telkens weer. Daarom, ik zou 'em tegen betaling nog niet weg doen. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Kan me compleet vinden in jouw bewoordingen. |
|
Metal en/of Genre en allesoverstijgend 'Rock' en/of Jazz [Dit bericht is gewijzigd door Psychonaut op 11-08-2008 18:24] |
|
quote: Idem dito, al vind ik Unlock The Shrine ook stiekem iets beter Faustian Spirit of the Earth |
|
Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
quote: De Accoustische nummers vind ik enorm mooi uit de verf komen [Dit bericht is gewijzigd door R. op 13-08-2008 22:47] |
|
quote: wat is die tweede cd uit die lijst? signature |
|
quote: Hij noemt ze allebei toch? (De twee cd's van The Ruins of Beverast.) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Jups. Unlock The Shrine en Rain Upon The Impure. Meesterwerkjes. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Google is your friend? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
ooow, ik herkende em niet signature |
|
quote: Ik weet niet tegen wie je het hebt, maar ik heb die Unlock The Shrine origineel. Inderdaad een gaaf album. edit: Ik krijg gelijk zin om 'm te luisteren... [Dit bericht is gewijzigd door altx op 13-08-2008 23:22] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Ik geloof je direct. Het stond er alleen zo triomfantelijk dat ik de steek even niet kon laten. Ik wist het overigens niet hoor, dus ik buig mijn hoofd in nederig lekendom She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Daar ben ik te oud (... en te lui) voor geworden... Maar The Ruins of Beverast is wel gaaf spul. Eenmansband, 't is op zich (net) geen stofzuiger black, maar desondanks weet hij echt een ziek sfeertje te creëren. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |