IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : idiote acties tijdens concerten [deel 2] Volgende pagina
Reddy
Viespeuk
Usericon van Reddy
Posted 01-08-2008 20:03 by Reddy Wijzig reactieProfiel van ReddyQuote dit bericht

Ik kon nog geen vervolg vinden op dit geniale topic, dus bij dezen.

- Een dikke Molukker met een leren pilotenhelm die het nodig vind om tijdens het enige rustige stukje van een optreden naar voren te rennen en een moshpit probeert te beginnen. Na een paar mislukte pogingen droop hij af.

- Iemand die verkleed als boot gaat crowdsurfen bij Alestorm (geniaal optreden op Graspop trouwens.)

- Polonaise bij datzelfde optreden.

- Op Graspop niet doorhebben dat je een zonnesteek hebt en gewoon lekker doorgaan met moshen. (Heb die dag Korpiklaani, Immoral én Kiss gemist. Domste concertactie van mij ooit.)

- Vervolgens op de vloer van de win for life stand in slaap gevallen waarna één van die medewerkers me uit medelijden een sleutelhangerlampje in de hand drukt.

- De presentratrice op Arrow die tegen iemand die beschilderd als Kiss vooraan staat zegt: "Wat ben jij mooi geschminkt", waarna een stem vanuit het publiek buldert: "Jij ook!"

- 's Ochtends een dronken griet op de grond voor je tent vinden. Even later hoor ik gekletter, ga ik kijken, zit ze daar te pissen. Is ze klaar, trekt ze de broek weer op en loopt doodleuk weg.

- Dronken duitsters die vragen of ik van de Kelly Family ben. Toen ik dat ontkende vroeg hij: "vat bend are you from zhen?". Ik: SLLAAAAAYYEEEEEERRR!!! Toen nog ff raining blood staan luchtgitaren en verdergegaan met in de rij staan voor bier.

- Dronken vent met z'n shirt krang die zegt: "zzal ik es lekker over jou heen kosten?" Ik zeg: "nee, dankje". Hij: "ok" en loopt weer gewoon verder.

- De ramptoeristen bij Graspop. Dorpelingen die hun klapstoel bij naast de weg tussen camping en fastivalterrein zetten.

- De trein tussen Antwerpen en Mol waar naast honderden metalheads ook gewoon mensen in zitten die naar hun werk moeten. Eén van hun beweerde ook een metalhead te zijn omdat hij zwarte schoenen en een zwarte aktetas had.

- In een lokaal zaaltje een wall of death en een circelpit maken met z'n tienen.

- Diezelfde band die alleen het intro van raining blood kan en daarna gewoon doorging met een ander nummer. (Ze droegen dat intro wel aan mij op trouwens omdat ik een Slayer t-shirt aan had.)

Ok, sommige dingen zijn misschien heel standaard, maar ik ben niet op bijzonder veel concerten geweest.

dus

blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 01-08-2008 20:08 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

Hmmmmm, klinkt toch als redelijk doorsnee inderdaad...

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 01-08-2008 20:08 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2008 20:03 schreef Reddy het volgende:

- Dronken duitsters die vragen of ik van de Kelly Family ben. Toen ik dat ontkende vroeg hij: "vat bend are you from zhen?". Ik: SLLAAAAAYYEEEEEERRR!!! Toen nog ff raining blood staan luchtgitaren en verdergegaan met in de rij staan voor bier.

- Dronken vent met z'n shirt krang die zegt: "zzal ik es lekker over jou heen kosten?" Ik zeg: "nee, dankje". Hij: "ok" en loopt weer gewoon verder.

Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 01-08-2008 20:12 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2008 20:03 schreef Reddy het volgende:
- Diezelfde band die alleen het intro van raining blood kan en daarna gewoon doorging met een ander nummer. (Ze droegen dat intro wel aan mij op trouwens omdat ik een Slayer t-shirt aan had.)

Da's Slayer zelf toch?

Reddy
Viespeuk
Usericon van Reddy
Posted 01-08-2008 23:05 by Reddy Wijzig reactieProfiel van ReddyQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2008 20:12 schreef Lionheart het volgende:
Da's Slayer zelf toch?

Haha, nee, Scar7 (sluikreclame, syls)

dus

Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 02-08-2008 10:56 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

-Tijdens een hardcore optreden vast zitten in de lamp die aan het plafond hangt, heb er 10 minuten gehangen.

-Tijdens Slayer al zo zat zijn dat je alleen de intro nog kan heugen, maargoed Slipknot was voorganger.

-In een rose shirtje je kont aanbieden aan de zangert van een death metal band.

-Bij de baroeg verdwaalt en in een gekke neger snackbar beland

-Enorm uit gekeken naar een band, wordt ik binnen 10 minuten de tent uitgezet omdat ik tegen de bar aan stond te zeiken

-In de graspop tent redelijk voor in in slaap gevallen

-In een dronken bui mijn tent verkocht aan 2 belgen, met als extra voorwaarde, ze moesten in de tent van mijn klagende buurvrouw zeiken, wat ze ook gedaan hebben.

Against God and Government

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 02-08-2008 11:17 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 2 augustus 2008 10:56 schreef Rotzak het volgende:
-Tijdens Slayer al zo zat zijn dat je alleen de intro nog kan heugen, maargoed Slipknot was voorganger.
Hehe, daar was ik ook bij. Tijdens Slipknot idd goed gaan zuipen in de foyer samen met Chelman en kornuiten.

quote:
-Enorm uit gekeken naar een band, wordt ik binnen 10 minuten de tent uitgezet omdat ik tegen de bar aan stond te zeiken

-In een dronken bui mijn tent verkocht aan 2 belgen, met als extra voorwaarde, ze moesten in de tent van mijn klagende buurvrouw zeiken, wat ze ook gedaan hebben.

Nog eentje uit eigen doos:

- Na afloop van het concert van David Gilmour aan je luid "We want more! We want more!"-roepende voorbuurman vragen of hij serieus wil dat Gilmour dat hele album gaat spelen

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 13-12-2008 14:19 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Gisteren wat bandjes in de Popcentrale in Dordrecht gezien. Was er zo'n hippe band, leek een beetje op Kane enzo. Die zanger klonk ook precies als die knakker van Kane, met van die hoge uithalen. Dus een vriend en ik hadden besloten om hem vocaal bij te staan, dus een beetje mee 'galmen' van achter in de zaal zegmaar. Lag echt dubbel van het lachen
Maar die zanger zegt bij het begin van het 4e nummer opeens: Hee, ken je de tekst daar achterin ofzo?
Ik: nee
Hij: Hou je kop dan!

Zing je een keer eens mee, is het weer niet goed

Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 13-12-2008 14:41 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Van een barkruk aflazeren tijdens een concert.

Het is de lichtinval ;')

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 13-12-2008 14:46 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
-Bij de baroeg verdwaalt en in een gekke neger snackbar beland

Die loop je uit richting het verkeerslicht, daar ga je linksaf en na een minuut of 7 lopen ben je weer bij Baroeg.

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 13-12-2008 15:36 by Alterprince (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van AlterprinceQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

Zittende pit bij vankatoen overigens, moshpits of walls of death in lokale zaaltjes met a la 10 man zij ook altijd leuk. net als crowdsurfen zonder crowd

"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 13-12-2008 15:40 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

-Zo hard mogelijk Bor de Wolf nadoen bij concerten van Pentacle, Asphyx of Obituary.
-Wakker worden van het vuurwerk bij Rammstein en er daardoor achterkomen dat je maar twee bands hebt gezien op Waldrock (oorzaak drank).
-Per ongeluk in de pit een tand uit de bek slaan bij een onmundig grote bodybuilder. En daarna heel hard lopen.
-Erachter komen bij Type o Negative dat het stel voor je staat te copuleren tegen het dranghek aan.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 13-12-2008 16:04 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Ik heb wel eens iemand een gescheurde neus geslagen in een driemanspit. Verder niet veel bijzonders.

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 13-12-2008 16:11 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2008 15:40 schreef bastianus het volgende:

-Erachter komen bij Type o Negative dat het stel voor je staat te copuleren tegen het dranghek aan.

Iets wat niet geheel abnormaal is bij een Type O-show, geleuf ik.

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 13-12-2008 16:41 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2008 14:41 schreef Kimmey het volgende:
Van een barkruk aflazeren tijdens een concert.

Van de trap af lazeren bij HitS. Het niet doorhebben dat ik me beschadigt heb en vervolgens een dag of wat later er achterkomen dat het aan het zweren is...

[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 13-12-2008 16:41]

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Hagal
Usericon van Hagal
Posted 13-12-2008 19:21 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

glas bier in het gezicht van je maat gooien omdat hij dat ook bij jou deed en daarachter aan een flinke stomp in de maag. Bij nader inzien was het mijn maat niet die naast me ging staan maar een onbekend meisje die heel boos werd en moest huilen

Op AMM van de trapjes buiten van musis sacrum vallen, op diezelfde AMM vooraan tegen een dranghek liggen te slapen.

[Dit bericht is gewijzigd door Hagal op 13-12-2008 19:22]

Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 13-12-2008 19:30 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Dranghek of drankhek?

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Hagal
Usericon van Hagal
Posted 13-12-2008 19:34 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2008 19:30 schreef Greycloak het volgende:
Dranghek of drankhek?

die typfout maakte ik dus ja, wijsneus

Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER

H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 13-12-2008 19:53 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Tegenwoordig al jaren heel beschaafd ende zo, op dingen missen omdat ik lam mijn tent in ben gekropen na.
In het verleden:

-Bij de Atak ietwat aangeschoten met mijn hoofd tegen een box aanheadbangen.
-Bij waldrock 2001 over een hek geklommen om te plasssen in de sloot (toen leek het logisch) en op de terugweg 2 volledige Herashekwerken omgekregen op de twee tenten eronder (uiteraard alles vergoed enzo, toen ik weer kon staan)

Life doesn't get much better than this!

Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 13-12-2008 20:04 by Julia Wijzig reactieProfiel van JuliaQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2008 19:34 schreef Hagal het volgende:
die typfout maakte ik dus ja, wijsneus
ik weet nog wel wat acties van jou

er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P

Bijlensmid
Usericon van Bijlensmid
Posted 03-02-2009 11:48 by Bijlensmid Wijzig reactieProfiel van BijlensmidQuote dit bericht

- Op Graspop 's avonds over het festivalterrein rondbanjeren met drie man, om vervolgens de staart uit te doen en doelloos woest met een bebaarde dronken Belg meelopen (voor, achter, naast etc. in willekeurige volgorde). Hij had het overduidelijk door, maar het leek hem niet te schelen dus liep hij rustig verder

- Op Graspop bij de bierstand te staan ouwehoeren, waarna er plots onweer en hevige regen uitbreekt. Daarna door de regen heen met een rotgang richting een tent rennen, en ondertussen stug bier blijven drinken (waarvan driekwart uiteraard recht in het gezicht komt)

- Officiëel telt deze niet omdat het erná gebeurde; na Occultfest de blote kont laten zien aan automobilisten en vervolens de broek al ophijsend aangereden worden

- Occultfest; zo al rond 14.00 uur een dronken figuur in zijn eigen wereld al headbangend richting de grond zien gaan, met daaromheen een kring van ongeveer 100 ooggetuigen

- Op Graspop denken dat je twee leuke Belgische vrouwen bent tegengekomen, om er kort daarna achter te komen dat het bij de één leek of ze teveel plukken shag onder de armen had en dat de ander letterlijk een snor droeg

- "Godverredomme" roepen tijdens een optreden van Slechtvalk, hehehe

Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-02-2009 12:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

.. hilarisch ..

Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 03-02-2009 12:33 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2009 12:22 schreef Jenje het volgende:
.. hilarisch ..

Maar je mag zelf ook gerust iets vertellen, over wat jij hebt meegemaakt tijdens concerten

- Ik en mijn maat, tijdens de DVD opname voor Macabre in Bibelot te Dordrecht. Hij bleef maar roepen dat hij zo verdomde moe was van het werken die dag, daarentegen is hij wel minstens 10 keer van het podium af gestagedived om op die DVD te komen

- Ik slapend op een vlonder van de tent op Graspop na teveel pintjes. En daardoor Finntrol missen....

- Mijn maat, liggend in de struiken voor de oude Effenaar en zo het come-back optreden van Obituary missen.

- Bekertjes van de bar omver headbangen, zodoende ook mijn haar onder het bier en dit wegzwiepende over de mensen die naast mij stonden. Keken daarna niet zo blij, wat ik maar flauw vond op dat moment......

an evil incarnation of DEATH!

Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 03-02-2009 12:56 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2008 14:46 schreef Greycloak het volgende:
Die loop je uit richting het verkeerslicht, daar ga je linksaf en na een minuut of 7 lopen ben je weer bij Baroeg.

Dat is het turkse snackbar belhuis ding. De negersnackbar is andere kant op.

Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?

Reddy
Viespeuk
Usericon van Reddy
Posted 03-02-2009 20:24 by Reddy Wijzig reactieProfiel van ReddyQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2008 15:36 schreef Alterprince het volgende:
Zittende pit bij vankatoen

Was dat toen de zanger tijdens een instrumentaal stuk rustig achterin, aan de bar een biertje stond te drinken?

[Dit bericht is gewijzigd door Reddy op 03-02-2009 20:25]

dus

Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 03-02-2009 20:28 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:

hahahahahah

IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com