IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Wacken Open Air 2008 (II) Volgende pagina
##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 05-08-2008 0:32 by ##**Boemba**## Wijzig reactieProfiel van ##**Boemba**##Quote dit bericht

hoe was autumn?

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 05-08-2008 0:35 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

en volgend jaar metallicca?

oke nu ga ik écht slapen

Je moeder.

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 05-08-2008 0:36 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Afgelopen dagen wel voor nieuwsberichten op de verschillende Duitse televisie zenders aangaande Wacken...wel leuk om te zien

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 05-08-2008 0:36 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
En dan nog zo debiel zijn om dan alleen maar over de schrijffout te zeuren?? Je hebt gelijk dat een zin beginnen met "Ik heb gehoord dat..." nogal ongeloofwaardig overkomt maar ipv over de schrijffout te zeuren kun je beter het gesprek aangaan want misschien is er toevallig wel een bron die zijn verhaal kan ondersteunen.

Ikzelf blijf verder uit die discussie want ik ken de eisen van Metallica niet en ik ken ook het voorval met Vader niet, tenminste niet wat op feiten is gebaseerd.

Ik had geen behoefte om het gesprek aan te gaan omdat ik hem om voornoemde redenen gewoon totaal niet serieus neem. Duidelijk? (Doe jij trouwens ook niet, alleen zeg je het op een iets andere manier... )

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 05-08-2008 0:40 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2008 0:36 schreef altx het volgende:
Ik had geen behoefte om het gesprek aan te gaan omdat ik hem om voornoemde redenen gewoon totaal niet serieus neem. Duidelijk? (Doe jij trouwens ook niet, alleen zeg je het op een iets andere manier... )
Begrijpelijke verklaring En inderdaad....een "Ik heb gehoord..." verhaal geloof ik zelden tot nooit, tenzij mijn wantrouwen weerlegd kan worden met feiten.

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Helnorsk
burn black
Usericon van Helnorsk
Posted 05-08-2008 0:47 by Helnorsk Wijzig reactieProfiel van HelnorskQuote dit bericht

nog mensen hier die met the rock online mee zijn gereisd? wat een gekken he, maar wel enorm gelachen onderweg. Beviel me super goed, gezellig en goed georganiseerd. Volgend jaar weer wat mij betreft.
alleen duurde de "kwartiertjes"pauze wel erg lang, maar goed.
Was al lang bij dat er niemand moest kotsen op de terugweg! vooral nadat iedereen ontbeten had met burger king...
:S

watery black
Usericon van watery black
Posted 05-08-2008 0:50 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2008 0:47 schreef Helnorsk het volgende:
nog mensen hier die met the rock online mee zijn gereisd? wat een gekken he, maar wel enorm gelachen onderweg. Beviel me super goed, gezellig en goed georganiseerd. Volgend jaar weer wat mij betreft.
Was al lang bij dat er niemand moest kotsen op de terugweg! vooral nadat iedereen ontbeten had met burger king...

als je met theike meegaat zit je gebakken. geweldige vent

"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."

Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 05-08-2008 3:44 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

quote:
vooral nadat iedereen ontbeten had met burger king...

Wow, MET??? Kwam meneer Burger King zelf meeontbijten???

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 05-08-2008 8:49 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2008 3:44 schreef Myth of Fury het volgende:

Nou ben ik ook geen talenwonder maar wat is hier precies het probleem?
Als je ontbijt met koffie en broodjes houdt dat toch ook niet in dat de broodjes elkaar daadwerkelijk opeten?

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 05-08-2008 10:38 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2008 3:44 schreef Myth of Fury het volgende:

Woohoooo taalnazi's bereiken een dieptepunt.

MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 05-08-2008 10:53 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

quote:

Dit jaar niet omdat ik graag al wat eerder wou gaan, wel twee keer eerder gedaan (2003 en '07). Is wel relaxed, gezellig en goed georganiseerd inderdaad. Nadelen zijn alleen dat je bijna 2 keer zo lang onderweg bent dan met de auto door de lange stops en dat je voor de terugweg heel vroeg aanwezig moet zijn terwijl je niet weet of de bus dan ook echt vertrekt. En je moet met je spullen lopen tot aan de camping terwijl je als je met eigen vervoer gaat je auto naast de tent kunt zetten. Heeft voor- en nadelen dus, maar over het algemeen kan ik 't wel aanraden (aangezien de nadelen eigenlijk voor elke georganiseerde reis gelden).

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 05-08-2008 10:54 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2008 10:38 schreef MMayo het volgende:
Woohoooo taalnazi's bereiken een dieptepunt.

Maar zelf wel 'meeontbijten' als één woord schrijven.

Hulde.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 05-08-2008 13:01 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

Heb zelf "geruchten" gehoord over AC/DC op Wacken volgend jaar. Die zou ik persoonlijk veel liever zien dan die neppers van een Metallica bijv.

don't mistake lack of talent for genius

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 05-08-2008 13:04 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2008 13:01 schreef NecroNoud het volgende:
Heb zelf "geruchten" gehoord over AC/DC op Wacken volgend jaar. Die zou ik persoonlijk veel liever zien dan die neppers van een Metallica bijv.

+1, maar dan gaat het sowieso erg snel uitverkopen.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 05-08-2008 13:42 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

super naar mn zin gehad veel toffe mensen tegengekomen en toffe show gemaakt
heb eigenljk alleen Kreator met een scheef oog gezien toen k zelf zat te programmeren in de lichttoren, was echt gaaf! vooral die enorme moshpit was bruut!!

wait for me dragon, we'll meet in the sky

Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 05-08-2008 13:45 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Was mijn eerste keer Kreator, was mooi inderdaad
(Eerste stuk gemist though, ivm Watain)

...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...

mrugly
Usericon van mrugly
Posted 05-08-2008 14:55 by mrugly Wijzig reactieProfiel van mruglyQuote dit bericht

De foto's staan online op www.metalshots.com

Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 05-08-2008 15:00 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

Als het goed is de enige foto waar ik tijdens geheel wacken op ben gezet, maar hij geeft wel goed de sfeer weer.

Moet ik hem natuurlijk wel in imgcode zetten.

[Dit bericht is gewijzigd door Pandora op 05-08-2008 15:05]

blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 05-08-2008 15:00 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

LOL, lelijke wijven nu ook op de foto Bert?

mrugly
Usericon van mrugly
Posted 05-08-2008 15:05 by mrugly Wijzig reactieProfiel van mruglyQuote dit bericht

Dat is een kwestie van smaak Blondje ....
Jij hangt liever geloof ik onder een paar dikke tieten ;-)

Maar BTW ... deze is gemaakt door Mira

mrugly
Usericon van mrugly
Posted 05-08-2008 15:07 by mrugly Wijzig reactieProfiel van mruglyQuote dit bericht

Ooooh ja Blondje, je bent wel rete snel met het vinden van foto's met meisjes, hahahahahahaha

blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 05-08-2008 15:07 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 5 augustus 2008 15:05 schreef mrugly het volgende:
Dat is een kwestie van smaak Blondje ....
Jij hangt liever geloof ik onder een paar dikke tieten ;-)

Maar BTW ... deze is gemaakt door Mira

Nou, tieten is niet zo belangrijk hoor, maar geen arrogante kutkop is wel een pré!

Maar ik dacht al dat Mira hem gemaakt had, jij hebt toch iets meer smaak qua vrouwen.

Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 05-08-2008 15:11 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2008 15:07 schreef blonde rockgod het volgende:
Nou, tieten is niet zo belangrijk hoor, maar geen arrogante kutkop is wel een pré!

Nou, bij drie van de vier dames mag er van mij toch nog echt wel iets meer vlees aan vast zitten. Anders heb je helemaal geen houvast man.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-08-2008 15:23 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

waarom moet ik bij het zien van die foto aan poepsex films denken. scheisse.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 05-08-2008 15:25 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2008 15:11 schreef Pandora het volgende:
Nou, bij drie van de vier dames mag er van mij toch nog echt wel iets meer vlees aan vast zitten. Anders heb je helemaal geen houvast man.

+1

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 05-08-2008 15:25 by ##**Boemba**## Wijzig reactieProfiel van ##**Boemba**##Quote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2008 15:00 schreef blonde rockgod het volgende:

hoog sex-and-the-city gehalte....

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com