|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
hoe was autumn? |
|
en volgend jaar metallicca? oke nu ga ik écht slapen Je moeder. |
|
quote: Ik had geen behoefte om het gesprek aan te gaan omdat ik hem om voornoemde redenen gewoon totaal niet serieus neem. Duidelijk? (Doe jij trouwens ook niet, alleen zeg je het op een iets andere manier... ) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Begrijpelijke verklaring En inderdaad....een "Ik heb gehoord..." verhaal geloof ik zelden tot nooit, tenzij mijn wantrouwen weerlegd kan worden met feiten. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
nog mensen hier die met the rock online mee zijn gereisd? wat een gekken he, maar wel enorm gelachen onderweg. Beviel me super goed, gezellig en goed georganiseerd. Volgend jaar weer wat mij betreft. alleen duurde de "kwartiertjes"pauze wel erg lang, maar goed. Was al lang bij dat er niemand moest kotsen op de terugweg! vooral nadat iedereen ontbeten had met burger king... :S |
|
quote: als je met theike meegaat zit je gebakken. geweldige vent "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote:Wow, MET??? Kwam meneer Burger King zelf meeontbijten??? |
|
quote: Nou ben ik ook geen talenwonder maar wat is hier precies het probleem? Als je ontbijt met koffie en broodjes houdt dat toch ook niet in dat de broodjes elkaar daadwerkelijk opeten? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Woohoooo taalnazi's bereiken een dieptepunt. |
|
quote: Dit jaar niet omdat ik graag al wat eerder wou gaan, wel twee keer eerder gedaan (2003 en '07). Is wel relaxed, gezellig en goed georganiseerd inderdaad. Nadelen zijn alleen dat je bijna 2 keer zo lang onderweg bent dan met de auto door de lange stops en dat je voor de terugweg heel vroeg aanwezig moet zijn terwijl je niet weet of de bus dan ook echt vertrekt. En je moet met je spullen lopen tot aan de camping terwijl je als je met eigen vervoer gaat je auto naast de tent kunt zetten. Heeft voor- en nadelen dus, maar over het algemeen kan ik 't wel aanraden (aangezien de nadelen eigenlijk voor elke georganiseerde reis gelden). |
|
quote: Maar zelf wel 'meeontbijten' als één woord schrijven. Hulde. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Heb zelf "geruchten" gehoord over AC/DC op Wacken volgend jaar. Die zou ik persoonlijk veel liever zien dan die neppers van een Metallica bijv. don't mistake lack of talent for genius |
|
quote: +1, maar dan gaat het sowieso erg snel uitverkopen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
super naar mn zin gehad veel toffe mensen tegengekomen en toffe show gemaakt heb eigenljk alleen Kreator met een scheef oog gezien toen k zelf zat te programmeren in de lichttoren, was echt gaaf! vooral die enorme moshpit was bruut!! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Was mijn eerste keer Kreator, was mooi inderdaad (Eerste stuk gemist though, ivm Watain) ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
|
|
Als het goed is de enige foto waar ik tijdens geheel wacken op ben gezet, maar hij geeft wel goed de sfeer weer. Moet ik hem natuurlijk wel in imgcode zetten. [Dit bericht is gewijzigd door Pandora op 05-08-2008 15:05] |
|
LOL, lelijke wijven nu ook op de foto Bert? www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Dat is een kwestie van smaak Blondje .... Jij hangt liever geloof ik onder een paar dikke tieten ;-) Maar BTW ... deze is gemaakt door Mira |
|
Ooooh ja Blondje, je bent wel rete snel met het vinden van foto's met meisjes, hahahahahahaha |
|
quote: Nou, tieten is niet zo belangrijk hoor, maar geen arrogante kutkop is wel een pré! Maar ik dacht al dat Mira hem gemaakt had, jij hebt toch iets meer smaak qua vrouwen. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Nou, bij drie van de vier dames mag er van mij toch nog echt wel iets meer vlees aan vast zitten. Anders heb je helemaal geen houvast man. |
|
waarom moet ik bij het zien van die foto aan poepsex films denken. scheisse. |
|
quote: +1 Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: hoog sex-and-the-city gehalte.... |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |