|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Argh, capslock. |
|
misschien heeft hij wel dapper zn shift toets ingehouden. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
ik vond het gewoon mooi staan |
|
quote: Fascinerende zin. |
|
ik heb er zin in |
|
ik ook :-) Inter faeces et urinam nascimur |
|
quote:+1 What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ben meer van de vinger stevig op de shift gedrukt houden. |
|
hehe Mod hier. Beveilinging op Lowlands.. Dus je gemak houden allemaal, anders ban ik je het veld af.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Ik denk dat ik ook maar ga om met Roel te rellen |
|
quote:Wat is je taak? Ik ga vrijdag middag weer bekertjes uitdelen |
|
Nog even..... Hoewel ik te laat was met het aanschaffen van een kaartje heb ik dankzij de geheimzinnige krachten van The Secret toch nog een kaartje tegen inkoopsprijs weten te bemachtigen. Ben dus weer van de partij ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Ook weer aanwazig, idioot veel zin in!!! |
|
quote: Beveiliging... Ik moet nog een schema krijgen. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: En je gun, neger. O, vergeet je beveiligingspatta's niet |
|
Jou blaf ik met m`n puddingbux neer Burrie Voor de rest redt ik het wel met m`n handen. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Ik verwacht dan ook op zijn minst een filmpje van een halfdood geslagen crust. |
|
Crusties op Lowlands, die heb ik nog nooit gezien. Die hebben namelijk helemaal geen geld voor een kaartje. Of je moet in de modder gevallen/ geduwde modekutjes bedoelen. |
|
quote: Nouja het was ook maar een voorbeeld. Zo'n dollar whore is uiteraard ook goed. |
|
Ha ha haaa, aanwezig! ff het halve land door gecrossed. Maar, voor de normale prijs het kaartje verkregen! Te gek! |
|
ik heb er zin in!! |
|
quote:normale prijs + benzinekosten? |
|
Dat was nog steeds goedkoper dan waneer ik een kaartje, via marktplaats, in Utrecht of Amersfoort zou ophalen. |
|
Ik hoorde net op de radio dat Korpiklaani er ook speelde, toch wel een aparte band keuze voor dit festival. En dan zo'n kutreview: http://3voor12.vpro.nl/3voor12/festivals/news/full.jsp?portal=2534202&event=39783343&news=39904313 Een review door iemand die volgens mij niks met het genre heeft en ook nog denkt dat de muziek van Korpiklaani serieus is, en dat ze 'contact hebben met de elementen' blabla. Ik snap niet dat deze reviewer de review serieus meent. Misschien hebben ze geen nummers als Beer, Beer en Cottages and Sauna's gespeeld |
|
Toen ik gisterochtend naar mijn werk ging klonk Lowlands gezellig. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Volgende pagina |