|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Hier kan je foto's posten van natuurgebieden bij jou in de buurt .( bossen ,zee etc ) |
|
We hebben hier ergens in de buurt de Blauwe Hel. Maar ik heb er geen foto's van. |
|
Heb even geen foto's bij de hand...wij wonen op de Utrechtse Heuvelrug, een heuvelig bosgebied...mooi! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Off topic : ik zat er aan te denken om de webcam op een labtop aan te sluiten . zo kan je heel gemakkelijk foto's en filmpjes maken . zonder dat je ze hoeft te ontwikkelen .ook bijvoorbeeld als je met de band aan het repeteren bent kan je dit filmen en hier posten . en ook van natuurgebieden . |
|
De Biesbos! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ik heb er hier een paar, maar de kwaliteit is niet zo denderend... komt gedeeltelijk door de scanner. |
|
quote: Die onderste ziet er mooi uit!!!! |
|
[quote]Op 7 maart 2002 14:19 schreef elessar het volgende: Ik heb er hier een paar, maar de kwaliteit is niet zo denderend... komt gedeeltelijk door de scanner. quote] vette pics elasser, laat me raden, je bent tegen milieuvervuiling |
|
quote:Voor iedereen een absolute aanrader. In de omliggende plaatsen kun je over het algemeen kano's en dergelijken huren en zo de Biesbos invaren om zelf dit soort slootjes te verkennen. Ik zweer je.. er is weinig wat de absolute sereniteit daar kan evenaren I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
wie zelzate kent weet dat hier niet echt veel moois te beleven valt, en zeker niet qua natuurbeheer. IK kom wel nog eens in Breskens (vroeger was dit vaker dan nu), en daar maak ik som foto's van landschappen, die vind ik echt prachtig. As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers... |
|
rond apeldoorn heb je wel mooie bossen en het stuk grasveld/bomen voor paleis het loo is ook geweldig mooi als het mistig is, vooral dat oude verwaarloosde standbeeld links van een veld aan de rand van het bos (met hoog gras erom heen) is machtig Je moeder. |
|
FOTOOOOOO As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers... |
|
Ik ken nog een prachtig heuvellandschap in de randstad. Maar haar naam zeg ik lekker niet, haha, puh. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Je bedoelt mij? geintje! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Stil, joh! Helmet zit ook op dit forum! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
... nee! Die foto's hou ik lekker allemaal voor mezelf! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
O damn shit!!!! ehm.... Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
He nou... (sorry voor dit off-topic gelul, ik zal nu weer zoet zijn.) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: zo zeker dat die onderste mooi is. zwart wit maken, manen schijn. en klaar is je BM cover. |
|
biesbosch heerst de pan uit me pa wertkt bij de natuur en vogel wacht, en zit 9 van de 10 keer 8 uur per dag voor zn werk in de biesbosch (diep in de biesbosch zitten echt ongeloofelijk mooie "stukjes natuur" My madness, my sadness |
|
quote: - weinig mist - 50% van mijn gemaakte foto's bij daglicht mislukken, laat staan met speciale verlichting Je moeder. |
|
quote: Zowiets??? Achja ik heb niks te doen... |
|
dis evil |
|
hmz... beetje onherkenbaar geworden en kben de maan vergeten... maar een prima hoes al zeg ik et zelf, nu nog een band vinden die 'true' heet Je moeder. |
|
Mensen .. On Topic. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Volgende pagina |