|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ik ga hier toch voor een onmeunige + heel veel www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Best een fijne plaat, die nieuwe. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Klinkt inderdaad niet verkeerd. |
|
Post-heterocore pur sang. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
D [Dit bericht is gewijzigd door M. op 22-07-2012 9:25] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Bevalt me wel |
|
Ik weet het niet. |
|
quote: Drank op en toch spijt? :D [Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 22-07-2012 14:26] |
|
Gelukkig heb ik gelezen wat er stond. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik ook. |
|
Meine Name ist Hase. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Spannend, hoor! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
O-o, een boze M? Pfff, ik kan wat hebben, hoor. Weet M. ook wel. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Nee nee, helemaal niet, reageerde ook niet op jou. Ik was weer eens verblindt door sentimentele emoties. Ik word nooit meer boos . [Dit bericht is gewijzigd door M. op 23-07-2012 8:29] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Erg contemporary. Abstractie doet dat af en toe met je. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
De vorige plaat vond ik niet zo goed, maar het debuut blijft sterk. Dit nieuwe album klinkt tot nu toe niet verkeerd. |
|
Man, wat een fantastische plaat die nieuwe ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Het is vast fantastisch, maar ik vind het een beetje saai. Niets voor mij dus. |
|
Goede plaat idd. Een stuk beter dan de vorige. |
|
Groeiplaat. Vind hem steeds mooier worden. En ik vond het de eerste keer al niet mis. |
|
Ik ben er eigenlijk al weer een beetje op uitgekeken. =/ Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ja, ik ook wel eigenlijk. Een paar stukken zijn wel echt heel vet, maar verder pakt het toch een stuk minder dan het debuut. |
|
Ik hoor er vrij weinig psychedelics aan eigenlijk. Ik vind het meer iets voor zo'n pagan/heidenfest met al die hey hey momentjes, dan voor roadburn. |
|
Een keer beluisterd nu, en ik vond er niet veel aan. Saai is niet het goede woord maar hij kon me niet de gehele speeltijd boeien. Nog maar even laten bezinken en van week weer eens opzetten. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |