|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik vind hem toch weer heel geslaagd Horns up! |
|
Ik vind hem nog steeds niet vervelen. Staan prachtige nummers op. |
|
Is het gek als ik zeg dat dit me bij vlagen erg sterk aan het oude werk van Dornenreich doet denken? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Nee, die link snap ik wel. Al had ik hem zelf nog niet bedacht. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Heren, heren, Assie: Dat drumwerk... If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Hij beklijft toch niet helemaal, die nieuwe. Op zich een waanzinnig gaaf concept: dramatiek, epiek, grandeur, waanzin, en alles wervelt door elkaar en wordt feilloos tot een geheel gesmeed. Maar misschien is het allemaal gewoon net te veel voor mij. Het theatrale staat me soms tegen, wordt meer kitsch dan emotie. Mweg. Even laten liggen nog en later weer eens goed luisteren. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
een soort black muse oid? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Haha, ja, op een bepaalde manier wel ja. Tikje geschifter wel, bij tijd en wijle. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Vergeet vooral niet het überutterkudtte drumwerk! Genadeloos!!! [Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 18-10-2012 9:53] If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: ik vind Germ eerder de black metal Muse signature |
|
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote:Dude verander je sig eens. Ik wil credits! Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Urgh wat een dobber. Ik heb er naar 2 en een halve minuut al genoeg van eigenlijk. Is dit echt populair, ik snap er niks van Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Beter zo? Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Keizer zonder kleren-syndroom. Gewoon negeren. |
|
Ik moet natuurlijk gewoon verder luisteren, alles wat ik nu nog gehoord heb komt over old school bm met een vervelende zanger en dunne bamtak blasts. Al die opgesomde epiek hoor ik echt niet, maar misschien komt dat dan nog. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 22-10-2012 12:29] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Het is óók epiek, zeker niet de hele tijd. Meer dramatiek/theater. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Zoals altijd heb ik gelijk. Dit is vette peop. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
checkt deze dan ook maar http://www.zwaremetalen.com/recensie/24787/The-Water-Witch-The-Heavens-in-Traction.html signature |
|
De nieuwe plaat (Beware The Sword You Cannot See) zal op 27 februari via Prophecy Productions uitgebracht worden. |
|
Ik heb nooit echt een klik gehad met deze rariteitenblack, maar de laatste release is me zeer goed bevallen. Dodheimsgard meets Oranssi Pazuzu meets Nachtmysticum meets Akercocke, icm het theatrale van Cradle of Filth. En de vrouwenzang van Wolves In The Throne Room. Hele rare spreekstem ook, maar niet heel storend. Psychedelische black metal noemen ze het. Mijn vergelijking komt meer in de buurt. Hafgufa |
|
Die combi die jij noemt klinkt me een stuk meer in de oren als psychedelische black dan hoe A Forest Of Stars me ooit geklonken heeft . Maar je maakt me wel nieuwsgierig, ik ga 'm zeker checken. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
Ach, welk subgenre het ook is, het is gewoon een geweldige plaat. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |