|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
De vorige ook al. Is deze vergelijkbaar? "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
quote: Hmm, toch maar eens proberen dan Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Klinkt als geforceerd, ongepast, bombastisch theater. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Klinkt suf. Ik wil meer Beckett in mijn black. |
|
Ik ben wel weer benieuwd. Tot nu toe vaak groeiplaten gebleken. |
|
Eerste twee staan in de kast. Lang niet beluisterd. Het idee en de gimmick stonden mij aan; de muziek niet. Maar ik weet oprecht niet meer hoe het klinkt. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Muziek voor Prophecy meisjes. Niks mis mee. Ik ben gewoon geen Prophecy meisje. Behalve voor Tenhi. Dan wel. |
|
Noem je mij nu een Prophecy meisje? |
|
quote: Dit leeft echt wel daarbinnen. |
|
Silence is indd wel een prophechy meisje. Net iets te hip voor de scene, toch flirten met black metal. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Infantiele bullshit, bazaar eerste klas. Wat is één prophecy meisjes precies? En nu gaan we vegen |
|
quote: If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Goedt.. Ik heb hier net iets teveel pr3t om. (': If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Die foto is genomen vanaf de verkeerde kant. :-( |
|
180 graden draaien en je hebt vrijwel hetzelfde beeld, gok ik zo. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: |
|
quote:Raar wezen. |
|
quote: Neen, meer ass. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Steengoed album, jaarlijstmateriaal. Mooi gatefold-artwork ook. Hopelijk doet hun tour in oktober ook NL aan, die integrale 'A Shadowplay for Yesterdays' show op Roadburn een paar jaar geleden was erg goed. You have time. You are doing fine. |
|
|
Ik krijg van deze topic toch wel zin die oude CD's weer eens te draaien, maar ik verwacht nieuwe geluidsdragers, moet m'n Enslaved-playlist nog afmaken en wilde ook m'n Black Funeral-collectie beluisteren. Problemen, problemen.. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
|
quote: Die eerste vond ik wel leuk, de tweede uiteindelijk niet zo. Maar zou ik ook weer eens moeten luisteren. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
+1, al bibber ik al vast van dat kitscherige artwork. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |