|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
So what!? Rap-sodeju Lucky Tortellini <EDIT> Sorry, kon het niet laten...m'n (ex-)vriendin begon ermee dat finnikok. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 08-03-2002 14:10] |
|
OMFG NOG meer zeepsop, is er dan nog niet genoeg in deze wereld? |
|
Ben bang van niet. Ze zijn ook van plan om een soort van black metal album ofzo te maken. Rhapsody in black |
|
quote: Dat is zeker een grapje?? AAAAARRRRGHGHHGHGHHHHHH nou ja, alles wat Rhapsody aanraakt wordt toch pink metal. |
|
Hehehehe Black metal ist krriiiiiiiiieeeeggg Hahaha ik lach me nu al rot .. |
|
Aars-krieg, remember ze doen zich steeds voor als ridders. |
|
Ja, gaan ze vast optreden met witte pruiken (lijkt het alsof je haar ondergesneeuwd is) of zoiets belachelijks. Feeeeeeeel the wraaaaaaath of ooodhiiiiiiinnnn (italianen die black metal maken.... f4gg0ts) |
|
ROFL, en dan met roze corpse paint. Bazzio Attacks!!! |
|
whahaha wat is het probleem?? Dat wil ik best zien MuayThaigerrr!! |
|
ROFLMAO |
|
quote: Toch zijn er enkele Italiaanse bands die goede Epische Metal spelen ! Luister maar eens naar Doomsword of Domine ! |
|
Tuurlijk; ouwe Opera IX is cool, en... eh Daemusinem is ook wel OK. Maar het ging meer om het stereotype 'spaghettivreter zingt over noorse sneeuw' waarvoor ik Rhapsody wel aan zie. [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 08-03-2002 15:09] |
|
je kan zeggen wat je wilt maar toch vind ik die muziek altijd nog wel lekker klinken Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Hmm... ik dacht dat Rhapsody hun eigen saga wel konden bedenken... Lotr metal dus... |
|
sja naja als t rapsody niet was geweest wast wel weer een andere band geweest .... Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Rhapsody heerst, lotr heerst. Dat wordt dus genieten jaaaaaaaaaa Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
toch vrees ik dat de combinatie minder zal heersen Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Misschien gaat die zanger dan in Gandalf- pak rondhuppelen over het podium. grappig. |
|
HAHAHAHAHA nee als een stel hobbits Met plastic zwaarden; en de tourmanager is gandalf, met een hele lange roze ballon als staf! |
|
Ik weet nu al dat dat gewoon een ultiem goed album wordt Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! |
|
Hebben die ooit van Blind Guardian gehoord? "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
quote: idd; t riekt verdacht naar 'een graantje meepikken van het filmsucces'. Blind Guardian & Summoning zijn toch wat geloofwaardiger hierin. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Nou, het zal weer erg boeiend zijn *ahum*. De teksten van de vorige albums waren al dramatisch slecht, wordt het nou nog achterhaalder? Ik, Wil Schuurman |
|
het concert komt steeds dichterbij! MIGHTY WARRIOR!!!!!!!!!!! |
|
stoer lot&rhapsody? dat wil ik zeker horen dit heerscht al dus dat dan nog meeerrr!!! fear me! why?..just do it! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |