|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
BLS! |
|
|
|
Aanwezig !!!!!! |
|
M.O.D.??? |
|
Bartje van PPS liep gisteren al druk te flyeren |
|
Zo daar zitten een paar dingen bij die ik graag eens zou zien |
|
quote:+1 |
|
Misschien ga ik hier ook wel even langs best interresante bands www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland. |
|
Black Label Society is wel erg interessant. En MOD en GBH zijn ook wel leuk, dus toch wel aanwezig denk ik. |
|
welke M.O.D. is dat? die van Billy Milano? |
|
quote: |
|
Speedfest is een eendaags indoor festival voor de liefhebber van harde muziek: van hardcore tot psychobilly en rock ‘n’roll tot metal. Het vertegenwoordigt op alle fronten datgene wat men verstaat onder rock ‘n’ roll. Eerder was hier al het volledige programma te lezen, ondertussen is er meer bekend geworden. De line-up ziet er per podium en op chronologische volgorde als volgt uit: Podium 1: Sunnpimp, Klingonz, Real McKenzies, G.B.H, Peter Pan Speedrock, Black Label Society Podium 2: The Butcher, The Bellrays, M.O.D, Batmobile, The Casualties Hot Rod Stage: Los Putas, Def Americans, Sixtyniners, Bob Wayne And The Outlaw Carnies De kaarten zijn vanaf 10 september verkrijgbaar en kosten € 22,50 in de voorverkoop en € 27,50 aan de dagkassa. De eerste twee edities trokken beiden ruim 3.000 bezoekers. Dit jaar zal het plaatsvinden op zaterdag 29 november 2008. |
|
quote: dan ben ik zeker aanwezig! |
|
ben benieuwd of M.O.D. nog komt, ze hebben bekend gemaakt er te mee stoppen |
|
Kaartje binnen. |
|
quote: Dat zou dan wel een behoorlijke tegenvaller zijn. |
|
quote: Ik hoop dat dit 1 of andere kut grap is. |
|
quote: Dat jij Jezus bent is hopeijk ook een 1 of andere kut grap. |
|
quote: Ja |
|
nog iets bekend of MOD nu komt of niet? |
|
Jazeker, de "dames" komen niet. Ze worden vervangen door Entombed !!!!! Hell Yeah ! |
|
Gaaf! |
|
quote: |
|
quote: jammer.... maar Entombed is ook vet natuurlijk! |
|
Kaartje is binnen |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |