|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Hmm eerst zien dan geloven. |
|
quote: hele normale reactie welcome to hell,fuckin, hell yeah |
|
http://www.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=2585&page=2 erg duidelijk is het nog niet geloof ik... |
|
En als het dan écht nog doorgaat, zal Mojo de line-up wel weer verkloten........ Ik, Wil Schuurman |
|
MOJO verkloot meestal alles.............hehe Mojo |
|
De aardschok loopt meestal 2 soms wel 3 weken achter met wat ze over concerten neer zetten. Ik vertrouw de aardschok niet !!!! Wiegen Meister ! |
|
Ik ook niet |
|
"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
quote: Niet echt...die site loopt ook flink achter The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Knip, plak van de Dynamo site: Er komt dit jaar wéér geen Dynamo Open Air. OF er moet een wonder gebeuren. Wil je wel meteen op de hoogte gebracht worden als er een wonder is gebeurd, geef je dan hier op voor het laatste nieuws. Alles en iedereen hebben we nagelopen voor een nieuw terrein. Alle ideeën van jullie hebben we nagetrokken. We dachten de mooiste terreinen te hebben gevonden, Steeds bleek het niks, of mochten we er niet, of voor veel te veel geld, komen Wij weten het nu even niet meer. DE BALLEN ! Bazzio Attacks!!! |
|
quote: gaan ze daar optreden? |
|
Mwoehahaha, het gaat door het gaat niet door het gaat door het gaan niet door ik ga door na wat anders. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Precies heb het met DYNAMO wel even gehad voor dit jaar...........volgende jaar een nieuwe kans. Kans dat het nu nog doorgaat lijkt me zo'n 0%............. |
|
die vent van Bospop zei dat Bospop gewoon 3 ipv 2 dagen zou zijn... www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
het is echt waar dynamo gaat echt door zo als ik al eerder melde het kwam vanmorgen zelfs bij het rtl4 nieuws,ik kan de eerdere reacties best begrijpen .maar ik heb het echt uit betrouwbare bron vernomen toen ik deze topic starte.het word dus ook echt op het bospop terein gehouden welcome to hell,fuckin, hell yeah |
|
Ik kreeg gister dit mailtje van de Dynamo organisatie: Beste vrienden, De geruchten zullen je niet zijn ontgaan. Wel Dynamo? Geen Dynamo? Zou het wonder nog geschieden of niet? De bladen, kranten en websites hadden het er maar druk mee. En wij konden niets anders doen dan ons stil houden terwijl we werkten aan de toekomst van Dynamo Open Air. Maar eindelijk hebben we nieuws voor je! Ten eerste: we hebben een nieuw terrein gevonden! En wel in Nuenen! Vlak bij Eindhoven. Maar... pas vanaf volgend jaar, 2003. Het terrein is groot genoeg voor een meerdaagse Dynamo met camping voor ongeveer 25.000 personen. En het ziet er naar uit dat we er ook voor langere tijd, dus meerdere jaren, terecht kunnen. Ten tweede: er komt dit jaar toch nog een soort van Dynamo Open Air. Eigenlijk hadden we de hoop al opgegeven, maar het Bospop-festival reikte ons de helpende hand. Bospop vindt dit jaar plaats op 12 en 13 juli, zoals altijd in Weert. Zij kwamen met het prachtige voorstel om ons eenmalig onderdak te verschaffen, op zondag 14 juli. Waarvoor natuurlijk onze grote dank! Details hebben we nog niet voor je omdat pas vandaag (20 maart) het idee is goedgekeurd door de gemeente Weert. Meer nieuws volgt binnenkort. Bedankt voor je geduld en bedenk: alles komt goed! Gegroet, Het Dynamo team. |
|
yeah en we krijgen meteen de nu-gothic van within temptation voorgeschoteld.. dat ze die gauw van de programmering halen met0l! |
|
WWWOOOOOHOOOO!!!!! YEAH!! AllRIGHT!!! Moehahahahahahah Oops.. Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
finntroll en opeth komen toch ook? within temptation is wel ja maar finntroll uberheerscht join svampfest |
|
Children of Bodom Pain of Salvation Finntroll Opeth Within Temptation Ik ga nog niet... |
|
Ik heb mijn kaartje van Ozzfest verkocht! en ik ga toch een dagje naar Dynamo! Ik dacht, waarom heel de dag naar een paar klote new-metal bandjes kijken, als ik ook naar Opeth of Finntroll of Children of Bodom kan kijken!!!!!!! dus No ozzfest! maar Dynamo! |
|
Finntroll!!!!!!! "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Oh ja! Finntroll! Räkna med mig! Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
quote: Alleszins niet in het drinken, in Antwerpen was die bassist zoooooooo zat, gecrashed eigenlijk, daar kwam geen deftig woord Engels meer uit, wanneer je ertegen spreekt moet je ze zeker een Orval aanraden, lekker , maar ZWAAR bier, zullen ze wel van genieten, het is nl bier van 12 à 14%, zwaar dus. Maar het was wel lachen in Antwerpen , vraag maar aan Sharteel en Mordheim. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
hehe Tijdens metalfest genoten ze wel van een biertje (heineken bah!) maar zo zat waren ze niet.. Als ze op nou beloven op dynamo ook braaf met mate te drinken dan kom ik zeker "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |