|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Vryckolakas, dat enge groene figuur uit de gelijknamige Rode Ridder strip... ik krijg er nog nachtmerries van!! |
|
Chucky, omdat Child's Play (een van de) eerste horrorfilm(s) was die ik zag. En hij is gewoon cute. Pinhead is inderdaad ook zeer gaaf. En natuurlijk: Pennywise! [Dit bericht is gewijzigd door DimmuChild op 03-08-2002 0:05] |
|
Als Hannibal the Cannibal bij Silence of the lambs dat masker opheeft (net voordat ze hem op het vliegtuig zetten), vinnik hem ook wel creepy.... Deze Thriller-figuur kan -dat geef ik toe- natuurlijk niet op tegen door jou genoemde Horror personages. |
|
quote: Chucky roeleert |
|
quote: Hannibal heerst!! Vooral in de scene die je bedoelt. the only pleasure is pain |
|
Tnx !! |
|
Hannibal the Cannibal the only pleasure is pain |
|
Eentje die ook niet mag ontbreken in dit topic: Leatherface. |
|
quote: Heersend...ik ga morgen trouwens de 'grote' Leatherface aanschaffen. (het popje van Mc Farlane toys bedoel ik dus) the only pleasure is pain |
|
Nu nog de clown van IT... |
|
ja, de clown van it staat hoog op mijn lijstje |
|
quote: Zie boven. |
|
Pennywise... the only pleasure is pain |
|
quote: Blinde kippen. |
|
Tis een kruisje... |
|
quote: je zou em zooooooo graag een knuffel geven |
|
*LOL* |
|
quote: Blinde kippen? Bij jou zie ik alleen een kruisje. the only pleasure is pain |
|
Hmmm, hier doet ie het gewoon. Ach ja, computers... |
|
De aartsvader van de horrorpersonages: |
|
Na Frankenstein Nosferatu. the only pleasure is pain |
|
Dr. Jekyll / Mr. Hyde |
|
Wat een ontzettende mooie foto. (snel effe saven ) the only pleasure is pain |
|
die ziet er daar echt evil uit |
|
Doet me een beetje denken aan Ruud Lubbers. Lord Dracula [Dit bericht is gewijzigd door DimmuChild op 03-08-2002 0:50] |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |