![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Die nieuwe film "eight legged freaks is ook gaaf" ![]() ![]() |
|
tja, telkens bij die voorstukjes van die film moet ik aan starship troopers denken. ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
quote: Die film is ook geweldig. ![]() the only pleasure is pain ![]() |
|
jawel, maar die scene met veel spinnen, doet me echt denken aan st, en dat was ook al uit de peecee, maar toen nog rel. nieuw. is al een beetje gedaan, bedoel ik. ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
quote: Ik begrijp wat je bedoelt, maar ik zie regelmatig dat scene's uit bepaalde films worden gejat. En dat hele gebeuren met special effects m.b.v. de computer krijg je steeds vaker te zien in nieuwe films. Best wel logisch dat bepaalde scene's op elkaar gaan lijken. Ontopic: Best wel stom dat ik Michael Myers vergeten ben. Dat is eigenlijk mijn nummer 1 favo horror personage. (even zoeken naar een mooi plaatje) the only pleasure is pain ![]() |
|
[Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 10-08-2002 0:49] Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
quote: Dude! Hoe blasphemistisch kun je zijn. Een rood kruis! ![]() ![]() ![]() |
|
quote: kut geocities, ff andere plaatje gezocht. Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
Die meid staat al in het Mooie Vrouwen topik. ![]() ![]() |
|
De film is anders wel erg gaaf. Het riedeltje op de achtergrond had Hirogen een tijdje als beltoon op zijn Nokia. the only pleasure is pain ![]() |
|
The Blob ![]() ![]() |
|
quote: Even ge g00geld op Blob: ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
Damn er zijn weinig mooie foto's van Michael Myers te vinden. Deze vond ik wel redelijk. ![]() the only pleasure is pain ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Jack uit The Shining vind ik ook top! Ik houd ervan als de waanzin uit de ogen spuwt zeg maar ![]() ![]() ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
iemand hier welles the candyman gezien? die heb ik ooit eens een keer gezien maar kan ammegod niet meer herrineren wanneer, anyway... the candyman is dus wel zwaar heersend ![]() My madness, my sadness ![]() |
|
![]() Van alle horror personages heerschen zombies nog het meest. ![]() ![]() |
|
Nog niet vermeld, maar een grote held van mij....Christopher Lee. ![]() Bij de meeste mensen bekend als Dracula. En bij de jongere generatie nu ook als Count Dooku en Saruman The White. ![]() bub ![]() |
|
Saddam uit SouthPark... ![]() |
|
LEATHERFACE uit de cult klassieker THE TEXAS CHAINSAW MASSACRE! Hell yeah! ![]() |
|
RANDY!!!!! ![]() luuuuuuv is in the air......... ![]() |
|
Hmmm.. ik dacht dat ik al eens op deze had gereageerd. Niet dus. Mijn favoriete horrorpersonage... ik heb er niet echt eentje; Ik vind wat dat aangaat qua acteur Boris Karloff wel een hele goeie; heeft o.a. The Mummy gedaan en kroop in de huid van het Monster van Frankenstein.. Verder spreken vampieren erg tot de verbeelding, waarbij ik Nosferatu errug gaaf vind. If you can't eat it or fuck it, then kill it... ![]() |
|
Pinhead ! Do I look like someone who cares what god thinks .... ![]() |
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |