|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
De film is dan ook slechts een interpretatie van het boek... *zucht* Die kan toch onmogelijk aan iedereen zn verbeelding gaan voldoen...? |
|
En de NAZGUL nie vergeten ee...ik hou wel van vervloekte en apocalyptische personages... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Ik ook . De Nazgul . |
|
Foto!!Foto!! Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
..ze heeben het toch gewoon mooi gemaakt .. in films is het nooit zo als in boeken ...ben er ook wel mee ene sdat gandalf in boek heel anders is enzo maar ja ik vind de film echt gewoon mooi ...en golum heerst ook [Dit bericht is gewijzigd door morwen op 07-08-2002 20:53] puching us into selfdestruction |
|
Ik vind LOTR een mooie film, maar IMO zijn alle personages behalve Gimli mislukt. De Nazgul hadden ook zwart gemoeten ipv blauw. Maar Nazgul zijn wel vette 'horrorpersonages' MuayThaigerrr!! |
|
ook grapig [Dit bericht is gewijzigd door morwen op 07-08-2002 21:17] puching us into selfdestruction |
|
sidder sider wooooow geweldig.......!!!!! mooi plaatje puching us into selfdestruction |
|
morwen graag de editknop gebruiken i.p.v. 2x achtereen te posten. the only pleasure is pain |
|
ow is dat heel erg dan ...nou ja zal ik doen volgende keer puching us into selfdestruction |
|
Mij benieuwen of die linkse nog wat ziet zo.. |
|
quote: Gollum, mijn favoriete personage in het boek. Jammer dat hij in het eerste deel van de film bijna niet voorkwam. the only pleasure is pain |
|
wil je nog een engrd zien .. brrr oke nu wel weer genoeg lotr sorry kon het niet laten puching us into selfdestruction |
|
quote: Eng? Ziet er best lekker uit. the only pleasure is pain |
|
EN hij draagt vast geen witte sokken! |
|
quote: Haha, nee dat denk ik ook niet. the only pleasure is pain |
|
quote: Alive without breath; as cold as death; never thirsting, ever drinking; clad in mail, never clinking. Drowns on dry land, thinks an island is a mountain; thinks a fountain is a puff of air. So sleek, so fair! What a joy to meet! We only wish to catch a fish, so juicy-sweet! |
|
danke dimmu [Dit bericht is gewijzigd door Lightning op 07-08-2002 23:34] |
|
jeeh BADMAN [Dit bericht is gewijzigd door Lightning op 07-08-2002 23:29] |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door DimmuChild op 07-08-2002 23:32] |
|
h'ijs fijn |
|
Je ikon is gejat van Hirogen. |
|
|