|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Tja dat beslis ik dus zelf wel. Ik ben ook niet pro-amerika, maar ik ben absoluut geen voorstander van een boycot. Lijkt me een tikeltje overdreven zeg... Just my two cents. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Ha, zou zo een tex van control human delete kunnen zijn... thanx voor de inspiratie Bush! kernwapens uber alles!!! Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Dr Strangelove zwaait de scepter in Amerigo, ik wist het allang. |
|
ik blijf heus wel cd'tjes van Absu kopen hoor :p Maar Bush is inderdaad een malloot Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: ja hoor en daarom boycotten? nou veel plezier ik bedoel kernwapens zouden niet mogen bestaan maar een boycot helpt echt niet hoor |
|
Ik eet, drink al geen Amerikaanse buht (zooi zoals het bij ons gezegd wordt), haat kernwapens sowiezo, haat MacDonnalds. Bush is een echte dommekloot, waar is hij in vredesnaam mee bezig, wil hij echt DE RECHTER van de wereld spelen, denkt hij dat hij de hoofdacteur is in een oorlogsfilm, denkt hij nu echt dat hij vrede zal bereiken door de potentiële vijand te bombarderen, weet hij niet dat er daar maar meer aanslagen van zouden komen, dan ligt New-York volledig plat. Zou wel een mooi zicht zijn, alles plat, wat een verandering ? Maar is hij helemaal gek geworden,........ neen, dat is hij al voor een groot deel, een oorlogsfreak, net als z'n vader, cowboy, de zaaier van onvrede, van haat, van angst, schrik, wanneer hij begint met bombarderen neem ik de eerste vlucht van Ryanair, kost me dan toch maar 58euro, lekker goedkoop, van Charleroi naar Ierland en verschuil ik me daar ergens, is wel redelijk veilig daar. Ik heb trouwens laatst gehoord dat die minister van buitenlandse zaken zelfs gewerkt had tezamen met generaal Shwartzkopf, en daar zijn er ook serieze misdaden geweest tegen de mensheid, een autosnelweg maar effe gebombardeerd waar onschuldige burgers over reden. In Vietnam ook, Noord-Korea, Japan. [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 11-03-2002 21:00] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
tja, ik denk dat een boycot op zich misschien wel zou helpen, maar als jij in je eentje geen amerikaanse producten meer koopt ligt Bush daar heus niet van wakker. Dus de regering zou een boycot moeten uitvoeren, maar dat doen ze toch niet...een boycot lukt toch niet. Nix helpt waarschijnlijk, behalve bush' aftreden... hm..ik klink weer erg positief zeg MuayThaigerrr!! |
|
quote: .. Of er moet weer eens een president vermoord worden.. is al te lang geleden.. hebben ze in amerika ook hun soap'je weer he.. |
|
Jeee. Tuurlijk zijn we allemaal hartstikke pro kernwapens. Eindelijk weer een beetje spanning in de wereld. Bush ben ik gewoon tegen. Wat mijn betreft gaat het Amerikaanse volk voor JFK Revisited, kunnen we weer mooi een paar film over maken waarbij de hersenen over het scherm splatteren! Boycots helpen niks en bovendien merken we er weinig van. Ik las dat iemand de Mac haatte... Hij is niet de enige, de verpakking van de "Big Mac" heeft er nog de meeste voedingswaarde. Wat mijn betreft mogen ze alle Macs afbranden. |
|
quote:Of een kernbom er op. |
|
<QUOTE>Of een kernbom erop</QUOTE> Nèèh... hebben we er last van. Gewoon weghalen en platbranden enzo. het (ex?) personeel mogen ze wel doodmartelen ofzo. |
|
Sorry, moet niet als HTML maar met [ & ] deze haken. Ok... Sorry dat ik wél HTML enzo ken. |
|
ach het gaat maar over "Battlefield Nukes" met een stralingradius van 20 kilometer, scheelt enorm in de kosten. En het is eerder drieging dan doen, is alleen afschrikmiddel voor de terroristen. |
|
Het is een triestige zaak dat wij als leden van de VN binnenkort waarschijnlijk een deel van onze belastingen moeten gaan geven aan een nieuwe wapenwedloop. En dit alleen maar om als zielige poppetjes naar de pijpen van een cowboy uit Disneyland te dansen. Het wordt dringend tijd dat wij Europeanen onze middenvinger laten zien! Ik koop al lang geen Amerikaanse produkten meer, en ik hoop dat meer mensen daaraan zullen denken. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Kernwapens......prachtig! Inzetten die handel. Laat de holocaust beginnen. Laat de duisternis overwinnen! Heil Satan ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
Goh, zinloos meningen spuien doet me broertje van 8 ook... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Net zoals jij, het zit dus in de familie. ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
schijnbaar.. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Idd; ik wacht er al met smart op sinds bush beeedigd werd; het leek me een zeer toepasselijk moment. 'President for a day, fool for a lifetime' ofzoiets For the sake of the world: ik hoop dat The killer cookies hem alsnog krijgen. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 12-03-2002 1:33] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:he he .. ben je meteen van het minderheden probleem af (dit was grof . ) |
|
Ben ik de enige die denk dat het louter een kwestie van TIJD is???? Ik bedoel de huidige bestaande bommen zullen zeker nog heel wat jaartjes bruikbaar zijn en er zullen ALTIJD nog gekken zijn in andere naties die bommetjes zullen willen bouwen. 'Tis een kwestie van tijd eer men ze gebruikt. Human beings ARE that stupid. |
|
belachelijk, dat de EU daar nog niks van zegt! We willen die klote wapens juist weg en degene die er het hardst over brulde gaat juist nu weer proefen nemen!! Bush is een dwaaz "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
als iedereen iets tegen die bush heeft, kan er dan niks tegen gedaan worden ofzo? Ik bedoel amerika is een gek land, maar zijn dat echt allemaal bush-aanhangers dan? Zijn zij het er echt mee eens wat die gast allemaal flikt? |
|
quote: hehe, het zou wel wat zijn Ik vind het wel raar dat de EU (schijnbaar) nix doet tegen bush' foute ideeën. Ik word er echt niet wijs uit MuayThaigerrr!! |
|
oeps dat is weer n heel ander verhaal [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 12-03-2002 11:17] Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |