|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Check de website voor meer informatie: www.neckocalypse-fest.be Je kan via overschrijving tickets bestellen, maar je kan ook gewoon tickets reserveren en ze aan de kassa betalen. Mail gerust als je vragen hebt! |
|
NOG 1 WEEK!! |
|
Ja, wie van dit forum komt er nu eigenlijk allemaal? Ik ! Faustian Spirit of the Earth |
|
Ik! |
|
Nee? Faustian Spirit of the Earth |
|
Vanmiddag kaartjes gereserveerd! Nu nog slaapplaats + vervoer regelen. |
|
Ook gereserveerd |
|
Hoppa, vervoer ook geregeld, morgen jeugdherberg bellen. Veel zin in! Violator! |
|
quote: Check |
|
quote: Wij rijden 's nachtes terug. Zullen na afloop nog wel een kroegje in duiken, als onze Bob dat wil. Jij blijft overnachten zo te zien? |
|
Ja denk het wel. We zijn maar met z'n twee en om weer snachts naar Arnhem te rijden zie ik niet zo zitten + wil ik gewoon bier drinken. Nuchter bij Tankard kan natuurlijk niet. |
|
quote: Sow dit begint al op tijd... |
|
quote: Ik kan je helaas geen vervoer aanbieden, aangezien wij al vol zitten... |
|
Hehe, dank je. Maar heb al de auto van me broer geregeld. En nachtje daar slapen is niet zo erg. We drinken een biertje daar! |
|
quote: Doen we Word wel op tijd vertrekken....tegen half5/5uur al... |
|
Na de optredens zakt iedereen die wil af naar het Rock Café op de Oude Markt, ligt op 5-10 minuutjes wandelen van de Lido. Er is sprake van een thema-thrashavond Faustian Spirit of the Earth |
|
Maar ik zeg het je nu al, het gaat daar propvol zitten. |
|
Wees daar idd maar zeker van Faustian Spirit of the Earth |
|
Morgen |
|
|
|
Zin in! |
|
Heb je nog een slaapplaats kunnen regelen? |